Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
Re: Boatworld TR3
Number in oluline ainult paberil ja saunas kõvatamiseks. Tähtis on kuidas auto päriselus liigub (video järgi on ikka väga terav).
Mälu järgi oli nt LS3 mootoril ka dünotades samade sildade ning käigukastiga ca 220-230kw. Selles valguses antud tulemusel pole küll häda midagi. LS3 mootoriga TR3 pole vist kordagi olnud olukorda, kust jõust jäi puudus- lisaks auto oli 300kg raskem.
Mälu järgi oli nt LS3 mootoril ka dünotades samade sildade ning käigukastiga ca 220-230kw. Selles valguses antud tulemusel pole küll häda midagi. LS3 mootoriga TR3 pole vist kordagi olnud olukorda, kust jõust jäi puudus- lisaks auto oli 300kg raskem.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
See videos nähtud sõit on mul ka graafikus olemas ja seal on 87 hp vähem kui peale dynos seadistamist.
Mõte oli ikka 400 piir ära näha aga selleks tuleb paar asja muuta.
Hetkel on küll tunne, et las olla parem nii ja ei hakka midagi juurde kruttima.
Kui kunagi tekib tahtmine, siis saab rõhku tõsta ja rammu kasvatada. 1,6 bariga peaks 400 kätte saama
Mõte oli ikka 400 piir ära näha aga selleks tuleb paar asja muuta.
Hetkel on küll tunne, et las olla parem nii ja ei hakka midagi juurde kruttima.
Kui kunagi tekib tahtmine, siis saab rõhku tõsta ja rammu kasvatada. 1,6 bariga peaks 400 kätte saama
HM Racing Team
- suitsukala
- Fitting 38"
- Postitusi: 288
- Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
- Asukoht: Saaremaa, Kärla
Re: Boatworld TR3
muljetavaldav tulemus, teeb kadedaks
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Boatworld TR3
Vabalthingavaga siis vahe +65kw ja +135nm 1.2 bar'i juures. Pole paha.
Iseasi, kuidas see vastupidavusele, küttekulule ja jahutusele mõjuma hakkab.
Iseasi, kuidas see vastupidavusele, küttekulule ja jahutusele mõjuma hakkab.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Boatworld TR3
See LS3, millest räägid oli rattasse 240kw. Tean, sest oli täpselt 2x rohkem, kui sai Hondat mõõdetudLauriJ kirjutas:Number in oluline ainult paberil ja saunas kõvatamiseks. Tähtis on kuidas auto päriselus liigub (video järgi on ikka väga terav).
Mälu järgi oli nt LS3 mootoril ka dünotades samade sildade ning käigukastiga ca 220-230kw. Selles valguses antud tulemusel pole küll häda midagi. LS3 mootoriga TR3 pole vist kordagi olnud olukorda, kust jõust jäi puudus- lisaks auto oli 300kg raskem.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
eks see 6,2 ongi vähe suurem aga kuna see on suur ja raske siis pole neid võimalik ega mõttekas ka omavahel võrrelda.
Stock Honda vajutas ju (peaaegu) eest ära kui veel meeles on.
Aga jahutus sai dynos hakkama,katki ka ei läinud kohe.
Me kütsime ruumi +25 kraadini,et imiteerida mootori jaoks kõige halvemat olukorda.
Kuna aga õues on meil väga harva sellist tempi siis läheb kõik paremaks ja mis põhiline on,et väändegraafik ja max hp jäävad küll suures plaanis samadesse väärtustesse aga liiguvad graafikus ikka väga palju allapoole.
Miinusega võib max vääne olla ca 1000 rpmi allpool kui oli 25 kraadiga. Sama seis on ka hp-ga.
Stock Honda vajutas ju (peaaegu) eest ära kui veel meeles on.
Aga jahutus sai dynos hakkama,katki ka ei läinud kohe.
Me kütsime ruumi +25 kraadini,et imiteerida mootori jaoks kõige halvemat olukorda.
Kuna aga õues on meil väga harva sellist tempi siis läheb kõik paremaks ja mis põhiline on,et väändegraafik ja max hp jäävad küll suures plaanis samadesse väärtustesse aga liiguvad graafikus ikka väga palju allapoole.
Miinusega võib max vääne olla ca 1000 rpmi allpool kui oli 25 kraadiga. Sama seis on ka hp-ga.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
HM Racing Team
Re: Boatworld TR3
Paneks siia veel ühe video, mis näitab, palju aega kulub korralikule ehitamisele. Videos tehakse lihtne ja viisakas kronstein (eks saaks palju prostamalt ka teha aga see pole ülejäänud projekti kvaliteediga kooskõlas - ehk standardeid ei saa alla lasta ühegi detaili puhul). Lisaks juppide läbimõtlemisele kulub vahel isegi rohkem aega - istud taburetiga auto kõrval ning üritad lootusetule olukorrale parima lahenduse välja mõelda Koht hakkab peale 12:30 kandis - kes ise kerida ei viitsi, vajutage https://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=12m32s
Re: Boatworld TR3
Solidedge + laser + presspink ja jood kodus õlut või teed midagi muud tarka samal ajalLauriJ kirjutas:Paneks siia veel ühe video, mis näitab, palju aega kulub korralikule ehitamisele. Videos tehakse lihtne ja viisakas kronstein (eks saaks palju prostamalt ka teha aga see pole ülejäänud projekti kvaliteediga kooskõlas - ehk standardeid ei saa alla lasta ühegi detaili puhul). Lisaks juppide läbimõtlemisele kulub vahel isegi rohkem aega - istud taburetiga auto kõrval ning üritad lootusetule olukorrale parima lahenduse välja mõelda Koht hakkab peale 12:30 kandis - kes ise kerida ei viitsi, vajutage https://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=12m32s
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Boatworld TR3
Jutumehed. Eks sa siis ehita kodus õlut juues üks tr3, vaatame kaua aega kulub
Re: Boatworld TR3
Imestan et seal videos palju häid tööriistu, aga plasma lõikurit ei ole mis säästaks juba selle 8 tunni juures vähemalt 2 või 3.
Muidu hea õppevideo. Endalgi koguaeg vaja mingeid asju relakaga välja voolida!
Muidu hea õppevideo. Endalgi koguaeg vaja mingeid asju relakaga välja voolida!
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
Re: Boatworld TR3
Jutu kontekstis oli vinkli valmistus aga andestust kui hinge läksLauriJ kirjutas:Jutumehed. Eks sa siis ehita kodus õlut juues üks tr3, vaatame kaua aega kulub
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Boatworld TR3
Minu jutu mõte oli võistlusauto ehitus üksik projektina, kus sa pead iga detaili sobitama ning jebima. CAD-is jooniste tegemine ja siis mööda linna töökoja otsimine, siis uuesti proovimine ja uue detaili tegemine jne pole päris õllega diivanil istumine ning kokkuvõttes kulub ehk rohkem aega. Kui masstootmiseks teed, siis loomulikult tee joonis ning vajuta enter. Aga ühe TR3 auto ehitamine pole päris see. Mul on kodus üks suht pädev lennundusinsener, kes teeb vahel detaile boeingule või airbus-ile. Ma isegi ei viitsi minna küsima, et tee mulle mingi detail kuskile (mille täpset asukohta ma ei oska veel öelda ja võibolla ei tulegi see, mis esialgu plaanisin jne). Siin teemas või siis Silverbeasti teemat lugedes vaatad, et mis see siis ehitada on. Teed siuh ja säuh plasmalõikuriga ning ongi olemas - imelihtne (PS! Mul on ka kuuris plasmalõikur olemas aga väikeste detailide puhul, nagu videos näha pole see just kõige parem riist. Vabakäega ei tule see lõige nii ilus, pärast on vaja ikka rellakaga lihvida ning tööd kokkuvõttes rohkem. Ma kasutan pikemate ja paksemate lõigete puhul seda ainult.)
Ma näiteks tegin täna paar tundi ühte kinnitust survelaagrile. Kõik puha alumiiniumist ja värki. Ilus asi sai. Aga kui kasti külge panin, siis tuli välja, et olin valetpidi asja teinud. Ühesõnaga tühi töö ning jupstükk lendas vanaraua hunnikusse. Jälle päev tühja. Siin foorumis kajastatud ehitused proovivad pidevalt uusi asju leiutada ning latti kõrgemale tõsta. Kõrvaltvaataja ei kujuta ette, palju on neid ämbreid kuhu on sisse astutud kõige selle käigus. TR1 või Vaba klassi probleemidega nagu näiteks mis rehv alla panna või mis tõstevedrud, ei anna võrreldagi.
Sellepärast see solid-i ja õllejoomise jutt väga kuskile ei kõlbagi. Kõrvalt vaadates lihtne aga kui ise teed, siis saad aru, mis kepp tegelikult käib.
Ma näiteks tegin täna paar tundi ühte kinnitust survelaagrile. Kõik puha alumiiniumist ja värki. Ilus asi sai. Aga kui kasti külge panin, siis tuli välja, et olin valetpidi asja teinud. Ühesõnaga tühi töö ning jupstükk lendas vanaraua hunnikusse. Jälle päev tühja. Siin foorumis kajastatud ehitused proovivad pidevalt uusi asju leiutada ning latti kõrgemale tõsta. Kõrvaltvaataja ei kujuta ette, palju on neid ämbreid kuhu on sisse astutud kõige selle käigus. TR1 või Vaba klassi probleemidega nagu näiteks mis rehv alla panna või mis tõstevedrud, ei anna võrreldagi.
Sellepärast see solid-i ja õllejoomise jutt väga kuskile ei kõlbagi. Kõrvalt vaadates lihtne aga kui ise teed, siis saad aru, mis kepp tegelikult käib.