Teeme ära! VABA+
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: Teeme ära! VABA+
Äkki peaks VABA klassis minimaalse rehvisuuruse määrama, sest muidu TR1 masinad tulevad ja teevad puhta töö. Esko team tõestas ilusti, et pigem jäävad VABA klassis tulemused sõitmise, kui reeglite taha.
ET1 autod ole võibolla jah väike murekoht, kuna ET! klassi pilidel on ikka väga suur eelis maastikul. Ma kunagi tegin ettepaneku, et punaste numbritega autod sõidaks kõik VABA+ klassi. Oleks väga lihtne liigitada. Kui on tänavalegaalne, siis VABA. Kui on nii räigelt ümberehitatud, et ülevaatusele on omal ka juba häbi minna, siis võtad punase numbri ning kobid VABA+ klassi.
ET1 autod ole võibolla jah väike murekoht, kuna ET! klassi pilidel on ikka väga suur eelis maastikul. Ma kunagi tegin ettepaneku, et punaste numbritega autod sõidaks kõik VABA+ klassi. Oleks väga lihtne liigitada. Kui on tänavalegaalne, siis VABA. Kui on nii räigelt ümberehitatud, et ülevaatusele on omal ka juba häbi minna, siis võtad punase numbri ning kobid VABA+ klassi.
Re: Teeme ära! VABA+
Mina sama meelt.LauriJ kirjutas:
ET1 autod ole võibolla jah väike murekoht, kuna ET! klassi pilidel on ikka väga suur eelis maastikul. Ma kunagi tegin ettepaneku, et punaste numbritega autod sõidaks kõik VABA+ klassi. Oleks väga lihtne liigitada. Kui on tänavalegaalne, siis VABA. Kui on nii räigelt ümberehitatud, et ülevaatusele on omal ka juba häbi minna, siis võtad punase numbri ning kobid VABA+ klassi.
Team saarlased
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
Pole üldse paha idee see puanste numbrite jutt.LauriJ kirjutas: ET1 autod ole võibolla jah väike murekoht, kuna ET! klassi pilidel on ikka väga suur eelis maastikul. Ma kunagi tegin ettepaneku, et punaste numbritega autod sõidaks kõik VABA+ klassi. Oleks väga lihtne liigitada. Kui on tänavalegaalne, siis VABA. Kui on nii räigelt ümberehitatud, et ülevaatusele on omal ka juba häbi minna, siis võtad punase numbri ning kobid VABA+ klassi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Teeme ära! VABA+
Ei kaeba millegi üle, kui tunned ennast puudutatuna sinu mure. Arutasin lihtsalt siin, ja nagu öeldud, võistlemine pole kohustus, ei võistlegiMahviaDeTyrk kirjutas:Ära unusta, et reaalselt võideti aasta arvestuses 1 ja 2 koht TR1 masinategajaanusy kirjutas:Natukene ka siin arutaks.
Peamine mure minu arvates tänases VABA klassis ET1 masinad. nende kaalud ja tõusunurgad natukene eelises tava länkari ja Patroli jaoks.
Võib olla võiks ET1 masinad ole näiteks VABA sport klassis, pole kohe vaja VABA+ suure ratta jaoks teha, sest need veovõllid ei kesta täna juba 33 lõigatud rehviga.
Arvan, et ET1 masinaid on kes sooviksid sõita 5 tk vähemalt.
Ise loobun 20018 aastal võistlemast sellel põhjusel.
Ja mina saan sellest jutust aru, et VABA klassis on mõne mehe arvates peamiseks mureks VABA klassi masinad
Minge oma tava länkarite ja patrolitega TR1 klassi lihtsalt - siis ei ole teistel eelist
Ehitage oma võistlusautod vastavalt võistlusklasside reeglitele - mitte ärge tikkuge reegleid muutma enda autole vastavaks
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Teeme ära! VABA+
Idee ei ole paha ja teh. komisjoni pädevuses peaks olema ka ostetud TÜV ga autode ümberklassifitseerimine. On rida asju, millega ei ole võimalik ametlikult ülevaatust läbida (lõigatud raam, tagumine radiaator, plastikust küljeklaasid jpm.).Landy kirjutas:Pole üldse paha idee see puanste numbrite jutt.LauriJ kirjutas: ET1 autod ole võibolla jah väike murekoht, kuna ET! klassi pilidel on ikka väga suur eelis maastikul. Ma kunagi tegin ettepaneku, et punaste numbritega autod sõidaks kõik VABA+ klassi. Oleks väga lihtne liigitada. Kui on tänavalegaalne, siis VABA. Kui on nii räigelt ümberehitatud, et ülevaatusele on omal ka juba häbi minna, siis võtad punase numbri ning kobid VABA+ klassi.
Tehtud, mõeldud.
Re: Teeme ära! VABA+
Läheb väga subjektiivseks ära. Põhimõtteliselt ei tohiks ametliku ülevaatuse saamiseks kindlasti ei rooli ega pidurisüsteemi muuta. Aga oi kui paljudel just seda ju tehtud ongi. Kasvõi abs eemaldatud.totu kirjutas:Idee ei ole paha ja teh. komisjoni pädevuses peaks olema ka ostetud TÜV ga autode ümberklassifitseerimine. On rida asju, millega ei ole võimalik ametlikult ülevaatust läbida (lõigatud raam, tagumine radiaator, plastikust küljeklaasid jpm.).Landy kirjutas:Pole üldse paha idee see puanste numbrite jutt.LauriJ kirjutas: ET1 autod ole võibolla jah väike murekoht, kuna ET! klassi pilidel on ikka väga suur eelis maastikul. Ma kunagi tegin ettepaneku, et punaste numbritega autod sõidaks kõik VABA+ klassi. Oleks väga lihtne liigitada. Kui on tänavalegaalne, siis VABA. Kui on nii räigelt ümberehitatud, et ülevaatusele on omal ka juba häbi minna, siis võtad punase numbri ning kobid VABA+ klassi.
Mina näen asja nii, et olemasolevad reeglid on head küll, las need ET autod siis tulevad. Eks kui endal tulevikus sõitmine juba selgem ja võidujanu sunnib, peab lihtsalt ka mingi toruraamil peletise hankima/ehitama/ehitada laskma.
Lisaks see mure ka, et kui vaba pooleks lüüa, ei ole enam kummaski piisavalt võistlejaid. Ma tegelikult ei usu, et oleks väga palju neid, kes enda ja teiste autot võrreldes nina vingu tõmbaksid ja sellel põhjusel võsitlema tulemata jätaksid. Lõppude lõpuks on tegemist ikkagi tehnikaspordiga ja pool tööd tehakse garaazis. Suurem investeering tehnikasse peab ka eelise andma. Kui see ei sobi, siis võib minna ja metsas joostes orjenteeruda, on kõikidel võrdsed tingimused ning tulemus sõltub ainult endast.
D4D+R6+V6
Re: Teeme ära! VABA+
Tere neid 37 ratta ja talasillaga autosid on ju tegelikult arvestatav kogus.Kui me täna ei saa sellise autoga sõita ka turisti,siis on asi kusagilt hapu.Las ollagi tr3-e rada, igaüks sõidab niikaugele kui saab.Kontrollaeg ja punktisumma paneb asja paika. Vabandan kui midagi valesti ütlesin.
Re: Teeme ära! VABA+
Tere, tekkis soov tulla MUDEST võistlusele VABA+ klassis, auto on ise TR1 aga paneks alla 35" rehvi ?
Kas oleks veel huvilisi, saaks 3 võistkonda kokku, siis oleks korraldajal ka asjal pointi ja ei peaks tegema liitklassi.
Muidugi loodan, et korraldaja ei pane VABA+ klassi autosid TR3 rajale ja mõistab, et võistlema tulevad algajad kes ei taha või ei mahu VABA / ET1 klassi.
Jaanus
Team BALTYRE
Masinaks LC73 meh vintsiga.
Kas oleks veel huvilisi, saaks 3 võistkonda kokku, siis oleks korraldajal ka asjal pointi ja ei peaks tegema liitklassi.
Muidugi loodan, et korraldaja ei pane VABA+ klassi autosid TR3 rajale ja mõistab, et võistlema tulevad algajad kes ei taha või ei mahu VABA / ET1 klassi.
Jaanus
Team BALTYRE
Masinaks LC73 meh vintsiga.
Re: Teeme ära! VABA+
Tere,jaanusy kirjutas:Tere, tekkis soov tulla MUDEST võistlusele VABA+ klassis, auto on ise TR1 aga paneks alla 35" rehvi ?
Kas oleks veel huvilisi, saaks 3 võistkonda kokku, siis oleks korraldajal ka asjal pointi ja ei peaks tegema liitklassi.
Muidugi loodan, et korraldaja ei pane VABA+ klassi autosid TR3 rajale ja mõistab, et võistlema tulevad algajad kes ei taha või ei mahu VABA / ET1 klassi.
Jaanus
Team BALTYRE
Masinaks LC73 meh vintsiga.
Kõik ilus kena, aga palu siis korraldajalt teile oma raja tegemine ka!
Ma ei usu et TR1-d soovivad teid raske auto ja suure rehviga samale rajale, eriti veel nagu viimasel ajal kombeks on, et kõige vähem moditud pillid lastakse kõige viimasena rajale. Endale raskemad tingimused meeldivad, aga kui peale teid peab sama masin tulema millel on 31" rehv all, siis võib ikka kurjaks ajada küll.
Hendriko
Sämmy Offroad Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
Aga ära pane alla 35 vaid 33 ja sõida TR1 klassis.
Selle paari "võibolla" Vaba+ pärast vaevalt hakkab keegi veel eraldi rada tegema. Ja veel karikaid tegema "igaks juhuks". Äkki tuleb keegi.
Sõita saab TR3 klassis. Keegi ära ei aja.
Oli kuulda, et plaaniti teha eraldi arvestus TR3 autodele üle 1800 kg. Sinna võib vabalt ka need paar Vaba+ autot mahutada.
Sirgalas pole ju rada kunagi ka väga raske olnud. Pigem pikk.
Selle paari "võibolla" Vaba+ pärast vaevalt hakkab keegi veel eraldi rada tegema. Ja veel karikaid tegema "igaks juhuks". Äkki tuleb keegi.
Sõita saab TR3 klassis. Keegi ära ei aja.
Oli kuulda, et plaaniti teha eraldi arvestus TR3 autodele üle 1800 kg. Sinna võib vabalt ka need paar Vaba+ autot mahutada.
Sirgalas pole ju rada kunagi ka väga raske olnud. Pigem pikk.
HM Racing Team
Re: Teeme ära! VABA+
Meh vints TR1 ei kvalifitseeru.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
32Movistar kirjutas:Aga ära pane alla 35 vaid 33 ja sõida TR1 klassis.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Teeme ära! VABA+
Kõikidesse klassidesse puutuvalt peaks lähtuma enamuste huvist. Ei saa teha klassi, või rada paarile autole.
Nüüd siis ongi see peeglisse vaatamise koht, et kas ikka päriselt tahaks võidu sõita, või tahaks hoopis kuidagi endale tehnilist eelist saada?
Kui vints ei luba TR1`te, siis on variant minna vabasse. Kui ratta poolest vabasse ei mahu, võib minna TR3`e. Tr3 klassi üritatakse teatavasti MudEst võistlusel jagada kaheks, üle ja alla 1800 kg. Rada on teatavasti Sirgalas kerge olnud. Miks mitte siis suure rattaga vaba masinaga kolme rajal ja arvestuses sõita? Kui nüüd argumendiks tuua, et masin pole konkurentsivõimeline, siis pole ju mõtet kodustki välja tulla... või on kohe võidumõtted peas? Ähh, minge sõitma, proovige enda ja masina võimed võrreldes klassi tippudega ja kõik peaks võidus olema. Küll see autogi siis kunagi konkurentsivõimeliseks saab, kui meeskond seda väga tahab.
Kui aga kunagi huvilisi rohkem tekib siis pole ju probleem nö. TR2 Või vaba+ uuesti ellu kutsuda. Tehniliselt aga oli või on TR2 ja Vaba+ kõige ebaõnnestunum klass üldse, kuna tehnika lihtsalt ei kestnud ja ega ta ka nüüd kestma hakka.
Nüüd siis ongi see peeglisse vaatamise koht, et kas ikka päriselt tahaks võidu sõita, või tahaks hoopis kuidagi endale tehnilist eelist saada?
Kui vints ei luba TR1`te, siis on variant minna vabasse. Kui ratta poolest vabasse ei mahu, võib minna TR3`e. Tr3 klassi üritatakse teatavasti MudEst võistlusel jagada kaheks, üle ja alla 1800 kg. Rada on teatavasti Sirgalas kerge olnud. Miks mitte siis suure rattaga vaba masinaga kolme rajal ja arvestuses sõita? Kui nüüd argumendiks tuua, et masin pole konkurentsivõimeline, siis pole ju mõtet kodustki välja tulla... või on kohe võidumõtted peas? Ähh, minge sõitma, proovige enda ja masina võimed võrreldes klassi tippudega ja kõik peaks võidus olema. Küll see autogi siis kunagi konkurentsivõimeliseks saab, kui meeskond seda väga tahab.
Kui aga kunagi huvilisi rohkem tekib siis pole ju probleem nö. TR2 Või vaba+ uuesti ellu kutsuda. Tehniliselt aga oli või on TR2 ja Vaba+ kõige ebaõnnestunum klass üldse, kuna tehnika lihtsalt ei kestnud ja ega ta ka nüüd kestma hakka.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Teeme ära! VABA+
Kas tahetakse sõita rajaga võidu või kaasvõistlejatega? Rada on ju võistlusklassis kõigile sama, olud samad. Ole ainult mees ja tule sõida. Väikesed klassid on üldse kuidagi väga kokku kuivanud. TR1 eriti (kuigi kui vaadata ringraja TR1-te siis seal on osalejaid sitaks) aga metsa ei julgeta tulla...