VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Hääletus on avatud 14 päeva, igaüks saab oma arvamust parandada, muuta.
Kui mõlgub meeles mõni muu kaal siis lisage.
Kui mõlgub meeles mõni muu kaal siis lisage.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Mismoodi seda sõiduki kaalu kontrollima hakatakse ?
Reaalselt on seda vaja teha iga kord tehnilises.
Aga veoauto on 3500 ja kõik.
Ülejäänud "saledad" peaksid kolima ET2 klassi. Kui ei kõlba,siis vaadaku pealt raja ääres.
Ei ole loogiline,et osad veokad on juba kergemad kui ET2 klassi autod.
Reaalselt on seda vaja teha iga kord tehnilises.
Aga veoauto on 3500 ja kõik.
Ülejäänud "saledad" peaksid kolima ET2 klassi. Kui ei kõlba,siis vaadaku pealt raja ääres.
Ei ole loogiline,et osad veokad on juba kergemad kui ET2 klassi autod.
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Juhin Arto tähelepanu selle,et ta on jätnud küsitluses täpsustamata mõiste "minimaalne kaal".
Eelnevalt on kakelldud kahe mõiste ümber : võistluskaal ning kergema otsa N2G masiante valmistaja tehase tühimass ja täismass.
Eelnevalt on kakelldud kahe mõiste ümber : võistluskaal ning kergema otsa N2G masiante valmistaja tehase tühimass ja täismass.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Õigus Kristjan, siin teemas seda täpsustust pole VEOK tehniliste teemas lisasin sellise täpsustuse - tegemist on siis masina võistluskaaluga.Landy kirjutas:Juhin Arto tähelepanu selle,et ta on jätnud küsitluses täpsustamata mõiste "minimaalne kaal".
Loodan, et see on arusaadav.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Poissmehed
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Okt 17, 2017 7:12 am
- Asukoht: Mõigu
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Põnev on lugeda neid arvamusi veokite min.kaalu kohta.........kuid teeme siis kuldse kesktee ehk siis miinimum võistluskaal veokil oleks 3000kg. Või tõesti hakkame rauda juurde keevitama et auto kiiremini ja sügavamale maa alla läheb.....???? Ma ei usu et publikul on lõbus vaadata kui rasked autot ühes augus,katuseni maa all ja kopp neid välja kaevab et viia lõhkised veokid koju......
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Alla 7500 on väikeveok
Miskid poiskesed olete, et pisikeste autodega mängite ?
Miskid poiskesed olete, et pisikeste autodega mängite ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Poissmehed
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Okt 17, 2017 7:12 am
- Asukoht: Mõigu
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Äkki siis KRAZ-id soetama......tarime nad kohale,sõidame maa alla kinni ja lähme koju.....
- Poissmehed
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Okt 17, 2017 7:12 am
- Asukoht: Mõigu
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Veel parem mõte.....tekitaks uued võistlusklassid ehk siis väikeveokid ja raskeveokid
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Huvitav huvitav, kas järgmisel aastal kõige suurema osavõtjate arvuga klass tekkimas - või on peale valimiste lõppu agitaatoritel vaba aega küllaga.
SAMRU
5026744
5026744
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Miks nii mürgiselt? Mis need valimised siia puutuvad? Ütleks, et peale valimisi saab tööd olema rohkem kui enne. Tehke mida tahate, kolhoos on ennast positsioneerinud raskema raua austajate sekka ja kui kogu tsunft liigub sinna ET2 klassi poole, siis meie huvi VEOK klassi osas saab olema üsna tagasihoidlik. Nii ET1 kui ET 2 klassis on kaalupiirang kuni 3,5 tonni ja ET2 klassis on lisaks ka ratta suurus piiramata - ei näe nagu erilist põhjust, miks peaks olema veel üks klass alla 3,5 tonnistele autodele. On üsna suur vahe, kas panna liikuma 2 või 4 tonni rauda. Kui otsustatakse, et veok peaks ka edaspidi kaaluma 2 tonni, siis las ta olla. Võistlustel osalemine on siiani olnud ja loodetavasti on ka edaspidi vabatahtlik.samur kirjutas:Huvitav huvitav, kas järgmisel aastal kõige suurema osavõtjate arvuga klass tekkimas - või on peale valimiste lõppu agitaatoritel vaba aega küllaga.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Nii ET1 kui ET 2 klassis on kaalupiirang kuni 3,5 tonni ja ET2 klassis on lisaks ka ratta suurus piiramata - ei näe nagu erilist põhjust, miks peaks olema veel üks klass alla 3,5 tonnistele autodele.[/quote]
Siit siis tulenevalt tulevadki klassid kaalu järgi.
Siit siis tulenevalt tulevadki klassid kaalu järgi.
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Kui 3500kg hakkab olema miiniumukaal, mis siis meie maal vist kõige levinumast 4x4 veokast Gaz 66-st saab?
Või on 66-e tühikaal juba 3500kg? Hakkavad kaalu juurde lisama? Tundub nagu ahistamisena.
Sama teema on igas klassis tegelt ju, et kaalud erinevad väga palju üksteisest.
Minu TR1 Samurai võistluskaal 1160kg viimastel andmetel, samas kui osad TR1-d kaaluvad poole rohkem.
Pole nagu probleemi tekitatud sellest.
Igal asjal oma head ja vead!
Hendriko
Või on 66-e tühikaal juba 3500kg? Hakkavad kaalu juurde lisama? Tundub nagu ahistamisena.
Sama teema on igas klassis tegelt ju, et kaalud erinevad väga palju üksteisest.
Minu TR1 Samurai võistluskaal 1160kg viimastel andmetel, samas kui osad TR1-d kaaluvad poole rohkem.
Pole nagu probleemi tekitatud sellest.
Igal asjal oma head ja vead!
Hendriko
Sämmy Offroad Team
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Ilma vintsita Gaz 66 tühikaal on tehase andmetel 3440kg. Pikemad jutuajamised tehase andmetest on VEOK klassi reeglid 2017 ja 2018 teemades. Põhimõtteliselt otsustatagu juba ükskord ära, kas veoautod peaksid olema suuremad või väiksemad. Seda miinimumkaalu ei pea ka koheselt järgmisest aastast tõstma aga mingi suund võiks selge olla.enx kirjutas:Kui 3500kg hakkab olema miiniumukaal, mis siis meie maal vist kõige levinumast 4x4 veokast Gaz 66-st saab?
Või on 66-e tühikaal juba 3500kg? Hakkavad kaalu juurde lisama? Tundub nagu ahistamisena.
Sama teema on igas klassis tegelt ju, et kaalud erinevad väga palju üksteisest.
Minu TR1 Samurai võistluskaal 1160kg viimastel andmetel, samas kui osad TR1-d kaaluvad poole rohkem.
Pole nagu probleemi tekitatud sellest.
Igal asjal oma head ja vead!
Hendriko
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Milleks teil üldse see kaal oluline on?Et mingi mees metsast hüppas välja ja rääkis supervõimetega võitmatust Hitleri kättemaksust,ehk Multicarist ja keegi sonis Transitist.
Reaalselt alla 3 t pilli mis pakuks konkurentsi on päris raske toota,kuna kokpit,raam,sillad jne pärinevad veokalt.Eriti kui panna sinna vints mis on suuteline seda pilli ka tõmbama(Ei lähe arvesse,et trossi ainult pingule suutis tõmmata),aga selline on tänane pilt ja muidugi mittetöötavad Gaz-i mootorid jne huumor.
Kaal on minuarust viimane mille pärast muret tunda ja öösel higisena voodis vähelda.
Reaalselt alla 3 t pilli mis pakuks konkurentsi on päris raske toota,kuna kokpit,raam,sillad jne pärinevad veokalt.Eriti kui panna sinna vints mis on suuteline seda pilli ka tõmbama(Ei lähe arvesse,et trossi ainult pingule suutis tõmmata),aga selline on tänane pilt ja muidugi mittetöötavad Gaz-i mootorid jne huumor.
Kaal on minuarust viimane mille pärast muret tunda ja öösel higisena voodis vähelda.
Proto
53951597
53951597
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Kaal on üks hea selge ja universaalne näitaja, mis määrab ära masinate suuruse.
Väikest ja rasket vaevalt keegi väga ihkab, seega väike võrdub üldjuhul kerge.
Kuldar
Väikest ja rasket vaevalt keegi väga ihkab, seega väike võrdub üldjuhul kerge.
Kuldar