Tehnilised reeglid alates 2018
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tehnilised reeglid alates 2018
Ajendatauna selles teemas http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=39&t=68893&start=45
viimase nädala jooksul algatatud arutelust oleks mõtekas kokku koguda ideed, kuidas asat 2018 Eesti võistlus off-roadiga edasi minna.
Siinkohal soojanedan üles enda poolt aastate eest tehtud ettepaneku:
TR1 - Praegustest karmimad piirangud ümberehitustele (koopalaiendid, tõsted, stanged, jne. teisõnu tagasi juurte juurde), et ka nö. tehase seades sõltumatu esisillga autoga saaks alustada.
TR2 - Praegune klass VABA kuhu liituks tugevalt modifitseeritud TR1 autod.
TR3 - Jääb nii nagu on, soovikorral võivad liituda endised Vaba + masinad, mis ohutusnõuetele vastavad.
See jätaks tulevikus vajadusel võimaluse vabaklassi uuesti sünnile ( kui keegi tahab näiteks 35" rehviga sõitama hakata)
P.S.
Kui kurdetakse, et ala hääbub, siis oleme ausad -millal nägite meie ala kohta vimati rääkivat positivset teleuudist, asjaliku pikemat kirjutist trükiajakirajnduses või kuuliste mõnd usutlust raadiost? Spordi uudiste rubriigis ei kuule meie alast vist juba viimased 10 aastat. Kust peaks sellistes oludes tulema järelkasv ja sponsorid? (Jätame kõrvale maakonna-/vallalehtede uudisnupud)
Seega (alakomitee ja võistluste organistaatorite poolt) rohkem positiivseid uudiseid, rohkem suhtlust ajakirjandusega.
Isegi meie meeskondade poolt väislvõistlustel saavutatud tulemustest kuuleb vaevu ajakirjandusest.
Miks näiteks polnud Postimees online esikülel uudist: " Eesti sportalsted võtsid Horvaatists kolmikvõidu!" või Õhtulehes "Eestlased tegid Horvaatia võistlustel poodiumil puhta vuugi" . jne.
viimase nädala jooksul algatatud arutelust oleks mõtekas kokku koguda ideed, kuidas asat 2018 Eesti võistlus off-roadiga edasi minna.
Siinkohal soojanedan üles enda poolt aastate eest tehtud ettepaneku:
TR1 - Praegustest karmimad piirangud ümberehitustele (koopalaiendid, tõsted, stanged, jne. teisõnu tagasi juurte juurde), et ka nö. tehase seades sõltumatu esisillga autoga saaks alustada.
TR2 - Praegune klass VABA kuhu liituks tugevalt modifitseeritud TR1 autod.
TR3 - Jääb nii nagu on, soovikorral võivad liituda endised Vaba + masinad, mis ohutusnõuetele vastavad.
See jätaks tulevikus vajadusel võimaluse vabaklassi uuesti sünnile ( kui keegi tahab näiteks 35" rehviga sõitama hakata)
P.S.
Kui kurdetakse, et ala hääbub, siis oleme ausad -millal nägite meie ala kohta vimati rääkivat positivset teleuudist, asjaliku pikemat kirjutist trükiajakirajnduses või kuuliste mõnd usutlust raadiost? Spordi uudiste rubriigis ei kuule meie alast vist juba viimased 10 aastat. Kust peaks sellistes oludes tulema järelkasv ja sponsorid? (Jätame kõrvale maakonna-/vallalehtede uudisnupud)
Seega (alakomitee ja võistluste organistaatorite poolt) rohkem positiivseid uudiseid, rohkem suhtlust ajakirjandusega.
Isegi meie meeskondade poolt väislvõistlustel saavutatud tulemustest kuuleb vaevu ajakirjandusest.
Miks näiteks polnud Postimees online esikülel uudist: " Eesti sportalsted võtsid Horvaatists kolmikvõidu!" või Õhtulehes "Eestlased tegid Horvaatia võistlustel poodiumil puhta vuugi" . jne.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
TR3 reeglid jäävad suures osas nii nagu on .Asi suures plaanis toimib. Milleks muuta.Võimalik,et lisatakse miinumumkaal 1200 kg ka reeglitesse . Võibolla lihvime porilaudadelt mõne sentimeetri kuhugi juurde ja kuskil maha
Pigem sellised kosmeetilised muudatused.
Aga selle Vaba peaks ära kaotama . See nimi kõlab suht tobedalt.
TR1,TR2,TR3 kõlab kuidagi viisakamalt ja on loogilises järjekorras .
Rohkem klasse pole eestis vaja.Tegelikult piisaks ka kahest.Originaal ja Proto (näiteks).
Ehk siis kõik kes on ennast reeglite tegemise juurde ja AK nimekirja sättinud.
Hakake ennast liigutama .Aega on 6 kuud.
Pigem sellised kosmeetilised muudatused.
Aga selle Vaba peaks ära kaotama . See nimi kõlab suht tobedalt.
TR1,TR2,TR3 kõlab kuidagi viisakamalt ja on loogilises järjekorras .
Rohkem klasse pole eestis vaja.Tegelikult piisaks ka kahest.Originaal ja Proto (näiteks).
Ehk siis kõik kes on ennast reeglite tegemise juurde ja AK nimekirja sättinud.
Hakake ennast liigutama .Aega on 6 kuud.
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Muuvi, oleme ausad sammud Turistist-Vabase(TR2) ja sealt TR3-e on natuke liiga pikad. Anna inimestele jõu-ja raahakotikohast arenemisruumi.Movistar kirjutas: Aga selle Vaba peaks ära kaotama . See nimi kõlab suht tobedalt.
TR1,TR2,TR3 kõlab kuidagi viisakamalt ja on loogilises järjekorras .
Rohkem klasse pole eestis vaja.Tegelikult piisaks ka kahest.Originaal ja Proto (näiteks).
Üleminek Turistsist TR1-te ja TR1-st TR2-te(vabasse) võiksid olla sujuvad ning kui oled neis karastnud, siis olgu sulle TR3 kalssi värvad valla.
TR1 võiks lähtuda oma reeglite ja raja tegemise osas sellest, et ka selle sajandi esimesel kümendil toodetud plaststangede ja vedela esisillaga kuni 31" rehviga rajal huvitav oleks ja asi vaid vintsi ralliga ei piirduks. (Et ka turistist sama autoga võistlema tulles oleks seal midagi teha).
TR2 (vaba) olgu neile, kellel plasttstangedest ja alla 33" rehvidest villand on vüõ kellel garaažis nokitsemiseks rohkem aega-raha ja oskust on.
TR3 -härrasmeete klubi, seal on kõik juba paika loksunud ja ei vaja näppimist.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Ma ei ütleks, et TR3 klassi pikk samm on, võrreldes praeguseid VABA autosi. Lihtsalt tuleb samm teha ja VABA masin maha müüa ning TR3 osta. Hinnavahe on vb tuhat-paar €.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Kõlab, nagu plaan aga kuskohas need 6 kuud on? 6 kuu pärast peavad autod nendele reeglitele vastama. E. kiire on.
Tehtud, mõeldud.
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Miks sa Ländy teed ettepaneku TR1 reeglite muutmiseks kui sa ise ei ole aktiivne võistleja?
Hetkel aktiivsed TR1-d on minu aru saamise järgi hetke reeglitega rahul!
Usun, et kui reegleid nüüd muuta, siis teeb see hetke olukorra hullemaks.
Ehk täpsustad täpsemalt mida muudaksid?
Hetkel aktiivsed TR1-d on minu aru saamise järgi hetke reeglitega rahul!
Usun, et kui reegleid nüüd muuta, siis teeb see hetke olukorra hullemaks.
Ehk täpsustad täpsemalt mida muudaksid?
Sämmy Offroad Team
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
No Ländy jutust saan aru, et asendad oma tõstevedrud tavalisetega, tagasillast krutid luku välja jne. Ehk siis standard auto mis tehasest välja veeres.enx kirjutas:Miks sa Ländy teed ettepaneku TR1 reeglite muutmiseks kui sa ise ei ole aktiivne võistleja?
Hetkel aktiivsed TR1-d on minu aru saamise järgi hetke reeglitega rahul!
Usun, et kui reegleid nüüd muuta, siis teeb see hetke olukorra hullemaks.
Ehk täpsustad täpsemalt mida muudaksid?
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Kas mõlemad?enx kirjutas: Hetkel aktiivsed TR1-d on minu aru saamise järgi hetke reeglitega rahul!
Tehtud, mõeldud.
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Selles mõttes, et ei ole kuulnud TR1-e sõitjate hulgas, et reegleid peaks muutma.totu kirjutas:Kas mõlemad?enx kirjutas: Hetkel aktiivsed TR1-d on minu aru saamise järgi hetke reeglitega rahul!
Kui vihjad sellele, et hetkel on 2 TR1-e, siis nii see ilmselt siiski ei jää.
Sämmy Offroad Team
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Landy kirjutas:
P.S.
Kui kurdetakse, et ala hääbub, siis oleme ausad -millal nägite meie ala kohta vimati rääkivat positivset teleuudist, asjaliku pikemat kirjutist trükiajakirajnduses või kuuliste mõnd usutlust raadiost? Spordi uudiste rubriigis ei kuule meie alast vist juba viimased 10 aastat. Kust peaks sellistes oludes tulema järelkasv ja sponsorid? (Jätame kõrvale maakonna-/vallalehtede uudisnupud)
Seega (alakomitee ja võistluste organistaatorite poolt) rohkem positiivseid uudiseid, rohkem suhtlust ajakirjandusega.
Isegi meie meeskondade poolt väislvõistlustel saavutatud tulemustest kuuleb vaevu ajakirjandusest.
Miks näiteks polnud Postimees online esikülel uudist: " Eesti sportalsted võtsid Horvaatists kolmikvõidu!" või Õhtulehes "Eestlased tegid Horvaatia võistlustel poodiumil puhta vuugi" . jne.
EAL4x4 vajab PR juhti kes edastaks info enne võistlusi erinevatele kanalitele nagu Õhtleht, TV3 jne.. Kõik kes sooviksid oma aega või paberit sisustada mootorspordi vallas toimuvaga.
Fotograafid ju seltskonnas olemas (Urve?) kes viitsib koguaeg kohal käia ja vabatahtlikult pildistada... Jumet on, kasutage seda mis teil on. Tõstke kasvõi osalustasu 10.- eurot tiimi kohta, et tasuda fotograafile ja PR juhile mingi honorar.
Ega niisama midagi toimuma ei hakka. Peavoolus ruulib ainult Ott Tänak WRC-s. Kui on huvi promoda 4x4, siis tuleb ise algust teha.
PS: Eeti Ekspress kindlasti oleks huvitatud tegemast kahelehelise intervjuu Horvaatias käinutega, eriti suvisel ajal, kus kurgi hooaeg ja infot millest lugusid kirjutada pole eriti.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Sa oled selgeltnägija ! 100% minu mõtted.smurhv kirjutas:
EAL4x4 vajab PR juhti kes edastaks info enne võistlusi erinevatele kanalitele nagu Õhtleht, TV3 jne.. Kõik kes sooviksid oma aega või paberit sisustada mootorspordi vallas toimuvaga.
Fotograafid ju seltskonnas olemas (Urve?) kes viitsib koguaeg kohal käia ja vabatahtlikult pildistada... Jumet on, kasutage seda mis teil on. Tõstke kasvõi osalustasu 10.- eurot tiimi kohta, et tasuda fotograafile ja PR juhile mingi honorar.
Ega niisama midagi toimuma ei hakka. Peavoolus ruulib ainult Ott Tänak WRC-s. Kui on huvi promoda 4x4, siis tuleb ise algust teha.
PS: Eeti Ekspress kindlasti oleks huvitatud tegemast kahelehelise intervjuu Horvaatias käinutega, eriti suvisel ajal, kus kurgi hooaeg ja infot millest lugusid kirjutada pole eriti.
Tahtsin just Artole helistada ( kui ta Eestis tagasi on), et alakomitee looks nö. pressiohvitseri koha kuhu palkaks või võtaks lepinguga osalise ajaga inimese, kes ala propgeeriks, pressiteateid teeks ja ala tuntuse eest seisaks. Minugi mõte oli panna järgmisel aastas igal võistlusel 10EUR igale osalustasule ostsa ja see peaks teoorias vajalikud kulud katma. Võistluste korraldjad on tavaliseet hoolitsenud selle eest,et press põnevatesse kohtadesse jõuaks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
TR1tesid on ringrajal hulgim - vaja on nad lihtsalt kunagi ka off-roadi sõitma kah meelitadaenx kirjutas:Selles mõttes, et ei ole kuulnud TR1-e sõitjate hulgas, et reegleid peaks muutma.totu kirjutas:Kas mõlemad?enx kirjutas: Hetkel aktiivsed TR1-d on minu aru saamise järgi hetke reeglitega rahul!
Kui vihjad sellele, et hetkel on 2 TR1-e, siis nii see ilmselt siiski ei jää.
Enda puhul ei välista sugugi järgmisel aastal TR-1 võistlemist
Üldiselt reeglitega rahul ja suuri muudatusi vajalikuks ei pea - ja arvan, et mida vähem muudame seda parem - kõiki autosid ei ehitata mõne kuuga
Reeglitest = - ei mõista ma punkti mõtet ja vajadust
3.4.3.4. Istmete arv peab vastama registreerimistunnistusel märgitud istekohtade arvule.
Mu oma võistlusautos ei ole väga palju vaba ruumi (eriti kui peab veel nt. kummipaati vedama) - ook - küllap saab hakkama aga oluliselt mugavam on kui tagasitmeid sees ei ole.
NP- saab ju 2 istmeliseks regada - ma väga kahtlen kas kunagi istmete arvu uuesti suurendada saab - aga päriselt ei välista kah
Aga sooviks sama autoga minna vahepeal miskile safarile või ... ja võtta pere kaasa - ilmselgelt iga nädal istmete arvu teh passis muuta on ....
Tänavaliikluses ei tülita keegi kui istmeid vähem autos on - küll aga tullakse kallale kui rohkem on
Ma võibolla olen asjadest valesti aru saanud - aga sellele ju rõhutaksegi, et TR1 on võimalikult originaali lähedane ja vajadusel ka suva sõitudeks kasutatav
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
No vot, ja sina vana offroadi dinosaurus oleks ju sobiv kandidaat!Landy kirjutas:Sa oled selgeltnägija ! 100% minu mõtted.smurhv kirjutas:
EAL4x4 vajab PR juhti kes edastaks info enne võistlusi erinevatele kanalitele nagu Õhtleht, TV3 jne.. Kõik kes sooviksid oma aega või paberit sisustada mootorspordi vallas toimuvaga.
Fotograafid ju seltskonnas olemas (Urve?) kes viitsib koguaeg kohal käia ja vabatahtlikult pildistada... Jumet on, kasutage seda mis teil on. Tõstke kasvõi osalustasu 10.- eurot tiimi kohta, et tasuda fotograafile ja PR juhile mingi honorar.
Ega niisama midagi toimuma ei hakka. Peavoolus ruulib ainult Ott Tänak WRC-s. Kui on huvi promoda 4x4, siis tuleb ise algust teha.
PS: Eeti Ekspress kindlasti oleks huvitatud tegemast kahelehelise intervjuu Horvaatias käinutega, eriti suvisel ajal, kus kurgi hooaeg ja infot millest lugusid kirjutada pole eriti.
Tahtsin just Artole helistada ( kui ta Eestis tagasi on), et alakomitee looks nö. pressiohvitseri koha kuhu palkaks või võtaks lepinguga osalise ajaga inimese, kes ala propgeeriks, pressiteateid teeks ja ala tuntuse eest seisaks. Minugi mõte oli panna järgmisel aastas igal võistlusel 10EUR igale osalustasule ostsa ja see peaks teoorias vajalikud kulud katma. Võistluste korraldjad on tavaliseet hoolitsenud selle eest,et press põnevatesse kohtadesse jõuaks.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Tehnilised reeglid alates 2018
Ja siis palkad veel kellegi kes Landy typod üle käib?smurhv kirjutas:No vot, ja sina vana offroadi dinosaurus oleks ju sobiv kandidaat!Landy kirjutas:Sa oled selgeltnägija ! 100% minu mõtted.smurhv kirjutas:
EAL4x4 vajab PR juhti kes edastaks info enne võistlusi erinevatele kanalitele nagu Õhtleht, TV3 jne.. Kõik kes sooviksid oma aega või paberit sisustada mootorspordi vallas toimuvaga.
Fotograafid ju seltskonnas olemas (Urve?) kes viitsib koguaeg kohal käia ja vabatahtlikult pildistada... Jumet on, kasutage seda mis teil on. Tõstke kasvõi osalustasu 10.- eurot tiimi kohta, et tasuda fotograafile ja PR juhile mingi honorar.
Ega niisama midagi toimuma ei hakka. Peavoolus ruulib ainult Ott Tänak WRC-s. Kui on huvi promoda 4x4, siis tuleb ise algust teha.
PS: Eeti Ekspress kindlasti oleks huvitatud tegemast kahelehelise intervjuu Horvaatias käinutega, eriti suvisel ajal, kus kurgi hooaeg ja infot millest lugusid kirjutada pole eriti.
Tahtsin just Artole helistada ( kui ta Eestis tagasi on), et alakomitee looks nö. pressiohvitseri koha kuhu palkaks või võtaks lepinguga osalise ajaga inimese, kes ala propgeeriks, pressiteateid teeks ja ala tuntuse eest seisaks. Minugi mõte oli panna järgmisel aastas igal võistlusel 10EUR igale osalustasule ostsa ja see peaks teoorias vajalikud kulud katma. Võistluste korraldjad on tavaliseet hoolitsenud selle eest,et press põnevatesse kohtadesse jõuaks.
P.S Ei olnud solvanguna mõeldud...
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed