Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Tervist, olen siin uus ja soetasin omale pajero 7 kohalise, kilomeetreid on 350 tuhat midagi. Olen seda juba ehitanud ja teinud aga see selleks.
Mure siis selline, et ABS-i tuli põleb, süüte sisse keerates jääb põlema. Ostsin põleva absi tulega selle. Absi andurites asi ei ole, mõõtsin need ükshaaval ära. Kaitsmed kapotiall ka korras. Või kas absile on veel kuskil kaitsmeid ?
Kas nendel ABS-sel on mingi tüüpviga ka, et kust seda vea otsimist alustada?
Ja kas neid absi pumpasid on palju rikki läinud või on siis see taga olev absi aju saba andnud?
Kellegil on äkki kokkupuuteid olnud!
Tänan!
Mure siis selline, et ABS-i tuli põleb, süüte sisse keerates jääb põlema. Ostsin põleva absi tulega selle. Absi andurites asi ei ole, mõõtsin need ükshaaval ära. Kaitsmed kapotiall ka korras. Või kas absile on veel kuskil kaitsmeid ?
Kas nendel ABS-sel on mingi tüüpviga ka, et kust seda vea otsimist alustada?
Ja kas neid absi pumpasid on palju rikki läinud või on siis see taga olev absi aju saba andnud?
Kellegil on äkki kokkupuuteid olnud!
Tänan!
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
OBD käis küljes aga ei saadud ühendust.jaan mmc kirjutas:Alustuseks astu kuskilt testri alt läbi, saab teada, mis vigu ABS näitab.
Aga kas abs-ile on eraldi relee ka kuskil?
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Lisaks Jaani jutule http://www.troublecodes.net/mitsu/ ehk on abi.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Tänud, abi on sellest kindlastiKeegiVeel kirjutas:Lisaks Jaani jutule http://www.troublecodes.net/mitsu/ ehk on abi.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Mul praegu kõik juba laiali kistud, leidsin ka kaks releed hüdraulika pumba küljest, elektrimootor ise töötab. Aga kahjuks ei olnud enam aega neid releesid testida.jaan mmc kirjutas:Krt. Pajero kahel vist siiski mingit testpistiku kaabliga maandamist ei ole, ABS ikoon hakkab vilgutama veakoode teatud süütevõtme asendi korral. Niipalju, kui remondijuhendist aru saan. Mina pole originaal testri olemasolul, selle testrita koodilugemise meetodiga tuttav. Aga jah vaata kas mingis süütevõtme asendis hakkab ABS ikoon "morset" andma, kui hakkab, loe ära pikad ja lühikesed põlemised ja anna teada.
Kindlasti annan teada, kui korda saan
Kokku panen siis vaatan neid vilgukoode.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Muide youtubes on päris asjalikke filmikesi sellest koodilugemisest.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Nonii, aega vähe olnud aga vaikselt juba loob.
Selgus, et tagumine veovõll oli kõver, absi andur ei saanud korralikku signaali. Keerasin lammaris ilma absita auto küljest sirgema veovõlli. Nüüd hakkas nagu toimetama, aga vahest lööb ikkagi tule põlema, kuskil 15 km/h jääb põlema (ennem põles koguaeg süüte sissekeeramise ajast).
Ja siis kui see töötab, siis pidurdamisel hakkab auto vingerdama, rakendub kuidagi valesti. Kuid nüüd ei tea jällegi mis viga võib olla? Üsna võimatu sõita pidurdab üht esi ratast rohkem kui teist ja kohe teistpidi (roolist peab kahekäega kinni hoidma)
Releede kohapealt on kaks releed pumba küljes, üks raadiomaki taga ja siis G- Sensor käsipiduri hoova ja käetoe all. Ja siis absi aju on taga parema rattakoopa plastiku all.
Selgus, et tagumine veovõll oli kõver, absi andur ei saanud korralikku signaali. Keerasin lammaris ilma absita auto küljest sirgema veovõlli. Nüüd hakkas nagu toimetama, aga vahest lööb ikkagi tule põlema, kuskil 15 km/h jääb põlema (ennem põles koguaeg süüte sissekeeramise ajast).
Ja siis kui see töötab, siis pidurdamisel hakkab auto vingerdama, rakendub kuidagi valesti. Kuid nüüd ei tea jällegi mis viga võib olla? Üsna võimatu sõita pidurdab üht esi ratast rohkem kui teist ja kohe teistpidi (roolist peab kahekäega kinni hoidma)
Releede kohapealt on kaks releed pumba küljes, üks raadiomaki taga ja siis G- Sensor käsipiduri hoova ja käetoe all. Ja siis absi aju on taga parema rattakoopa plastiku all.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Nüüd see lükkab tule põlema, kui sõidad üle 10 km/h ja viga peal, et sõita saab. Aga auto on soomes ja soome registris, igapäevaselt ei sõida sellega, sain kordus ülevaatuse.jaan mmc kirjutas:Otsi mõni ABSi kaitse või relee ja võta välja, saad vähemalt sõita.
Kaks varjanti, kas teha korda, mida ma üritan või siis võtta kõik abs-i süsteem maha. Aga see pole nii väga lihtne, siin mingit paberit selleks vaja.
Ennem prooviks veel seda asja töökorda saada.
Ja soomes polegi sellise aastakäguga autodel abs-i, niiet varuosi on raske saada.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Signaali ahelasse võiks osiloskoobi vahele pista, siis oleks näha, millised "piigid" on. Kuidas sul abs anduri vahe hammasvööst on? Põhimõtteliselt saad sa abs andurit ka testriga mõõta, youtube peaks vastavat teadust jagama. Minule tundub, su anduri ja aju vahel on nende samade "piikide"/signaalide erinevus. Vaata visuaalselt üle abs hambad. Põhimõtteliselt toimib see asjandus nii, et abs-andur (tavaline induktiivandur) loeb kettalt impulsse, saadab need ajusse ja too omakorda võrdleb kõigi nelja anduri kiirust ning teeb omad korrektuurid (seda siis kui sul on veojõu kontroll, viimase puudumisel lihtsalt võrdleb tulemit - suure erinevuse puhul annab errorit). Sellest ka Sinu viga - madalal kiirusel on signaalide vahe suurem.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Tänud info eestKeegiVeel kirjutas:Signaali ahelasse võiks osiloskoobi vahele pista, siis oleks näha, millised "piigid" on. Kuidas sul abs anduri vahe hammasvööst on? Põhimõtteliselt saad sa abs andurit ka testriga mõõta, youtube peaks vastavat teadust jagama. Minule tundub, su anduri ja aju vahel on nende samade "piikide"/signaalide erinevus. Vaata visuaalselt üle abs hambad. Põhimõtteliselt toimib see asjandus nii, et abs-andur (tavaline induktiivandur) loeb kettalt impulsse, saadab need ajusse ja too omakorda võrdleb kõigi nelja anduri kiirust ning teeb omad korrektuurid (seda siis kui sul on veojõu kontroll, viimase puudumisel lihtsalt võrdleb tulemit - suure erinevuse puhul annab errorit). Sellest ka Sinu viga - madalal kiirusel on signaalide vahe suurem.
Osiloskoopi pole võtta aga mõtlesin siin, et tõstan auto pukkide peale käima, lukud sisse ja käik sisse. Mõõdan otse aju pistikutest andurite signaalid. Et vb kaob vahepeal signaal anduri ja aju vahel ära.
Absi hambad korras.
Re: Pajero 92 pika kerega ( ABS viga )
Nonii, kiired ajad olnud. Viga oli juhtmestikus ja ajus. Vedasin uued kaablid ja inglismaalt tuli ABSi aju. Kõik töötab
Teema võib lukku panna!
Teema võib lukku panna!