Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Boatworld TR3
Mitte midagi lugeda pole ja keegi ühtegi autoehitusteemat ka teha ei viitsi .
Ehitatakse palju aga räägitakse vähe. Ega ise ka ses suhtes parem pole , aga parem hilja kui mitte kunagi.
Arvasin ,et teeks oma uue auto ehitusest teema. Masin on küll peaaegu valmis aga näinud on seda vähesed ja metsa pole see masin veel meetritki näinud .
Alustame siis sellest,et alguse sai see uue (jälle uue ) ehituse teema peale Ladoga 2014 võistlust kus sai ka ise osaletud ja saadud esimese korra kohta igati hea kolmas koht .
On ikka sitt tunne küll kui võistled ja endaarust mitte väga halvasti aga ikka sõidetakse sust mööda ja järgi ei jõua kohe kuidagi ehkki kiirus sel hetkel on ainult 6 km /h ja juurde ei ole lihtsalt võimalik vajutada .
Kes on soos sõitmas käinud ,need saavad aru täpselt mida ma silmas pidasin. Autot ehitama asudes me veel täpselt ei teadnud kui palju rolli mängib kaal ja selle vähesus .
Ainult eeldasime,et see on üks kõige tähtsam komponent masina juures. Porgandi viimase aja tulemusi vaadates on ilmselge,et nii see ka päriselus on.Juht peab ka muidugi hea olema
Peale Ladogat sai võetud vastu järjekordne otsus,et on vaja teha jälle uus ja kergem kui kõik eelmised ning kaal on prioriteet NR 1 .
Konsteptsiooni üle sai pead murtud pikalt .Teadagi on kõrvalised soovitused sel puhul teretulnud ja valikud said tehtud emotsioonide ja kuuldu põhjal .
Igal juhul oli põhiline kaal,kaal ja veelkord kaal ja selles osas järeleandmisi ei saanud teha.
Kui siis natukene , aga seda võimsuse suurenemise arvelt
Selge oli see ,et alla lähevad Boggerid ning Volvo sillad aga kõik muu oli veel lahtine.
Kuna VKM-i Viljar on hea müügimees siis suutis ta mind veenda,et tema Dragi auto peal kasutatav Nissani mootor on "kõige parem" ja see on see mida mul just vaja on
Sai siis endale ka selline tellitud aga selle leidmine võttis veel kuu aega ära .Lohutasin ennast sellega,et ega kiiret pole ju. Auto millega võistelda oli ju olemas.
Seega sai rahulikult juppe edasi kogutud ja mune sügatud kuni selle hetkeni kuni võistelda enam millegagi polnud ja olemasolev BMW mootoriga sinine võistlusauto Mudaraketi juurde kolis .
Vot siis läks kiireks ja 2014 detsembri alguses sai hakatud kiirkorras kogutud mõtteid ja materjale kokku kuduma. Unistus oli 2015 Ladogale jõuda.Loomulikult ei jõudnud aga kuhugi .
Täitsa algusest pilti ei leidnud aga panen alustuseks ühe pildi kui tööd oli tehtud juba terve igaviku ehk inimeste keeles tervelt 2 nädalat Pildi kellaaeg ja kuupäev räägivad iseenda eest .
Edit:
Leidsin ikka algusest ka midagi :
See on siis see esimene ja kõige olulisem etapp auto ehitusest kui määratakse ära kus midagi asuma hakkab,auto kõrgus,teljevahe,kere kõrgus maapinnast ja veel 100 muud asja.
Ütleme nii ,et see on pea paari päeva töö ja pärast lõpetamist on pilt täpselt samasugune kui alustades ehk si**agi pole muutunud.
PS: teema on avatud kõigile tarkadele ja mitte tarkadele küsimustele ja niisama arvamuse avaldamiseks ning targutamiseks
Ehitatakse palju aga räägitakse vähe. Ega ise ka ses suhtes parem pole , aga parem hilja kui mitte kunagi.
Arvasin ,et teeks oma uue auto ehitusest teema. Masin on küll peaaegu valmis aga näinud on seda vähesed ja metsa pole see masin veel meetritki näinud .
Alustame siis sellest,et alguse sai see uue (jälle uue ) ehituse teema peale Ladoga 2014 võistlust kus sai ka ise osaletud ja saadud esimese korra kohta igati hea kolmas koht .
On ikka sitt tunne küll kui võistled ja endaarust mitte väga halvasti aga ikka sõidetakse sust mööda ja järgi ei jõua kohe kuidagi ehkki kiirus sel hetkel on ainult 6 km /h ja juurde ei ole lihtsalt võimalik vajutada .
Kes on soos sõitmas käinud ,need saavad aru täpselt mida ma silmas pidasin. Autot ehitama asudes me veel täpselt ei teadnud kui palju rolli mängib kaal ja selle vähesus .
Ainult eeldasime,et see on üks kõige tähtsam komponent masina juures. Porgandi viimase aja tulemusi vaadates on ilmselge,et nii see ka päriselus on.Juht peab ka muidugi hea olema
Peale Ladogat sai võetud vastu järjekordne otsus,et on vaja teha jälle uus ja kergem kui kõik eelmised ning kaal on prioriteet NR 1 .
Konsteptsiooni üle sai pead murtud pikalt .Teadagi on kõrvalised soovitused sel puhul teretulnud ja valikud said tehtud emotsioonide ja kuuldu põhjal .
Igal juhul oli põhiline kaal,kaal ja veelkord kaal ja selles osas järeleandmisi ei saanud teha.
Kui siis natukene , aga seda võimsuse suurenemise arvelt
Selge oli see ,et alla lähevad Boggerid ning Volvo sillad aga kõik muu oli veel lahtine.
Kuna VKM-i Viljar on hea müügimees siis suutis ta mind veenda,et tema Dragi auto peal kasutatav Nissani mootor on "kõige parem" ja see on see mida mul just vaja on
Sai siis endale ka selline tellitud aga selle leidmine võttis veel kuu aega ära .Lohutasin ennast sellega,et ega kiiret pole ju. Auto millega võistelda oli ju olemas.
Seega sai rahulikult juppe edasi kogutud ja mune sügatud kuni selle hetkeni kuni võistelda enam millegagi polnud ja olemasolev BMW mootoriga sinine võistlusauto Mudaraketi juurde kolis .
Vot siis läks kiireks ja 2014 detsembri alguses sai hakatud kiirkorras kogutud mõtteid ja materjale kokku kuduma. Unistus oli 2015 Ladogale jõuda.Loomulikult ei jõudnud aga kuhugi .
Täitsa algusest pilti ei leidnud aga panen alustuseks ühe pildi kui tööd oli tehtud juba terve igaviku ehk inimeste keeles tervelt 2 nädalat Pildi kellaaeg ja kuupäev räägivad iseenda eest .
Edit:
Leidsin ikka algusest ka midagi :
See on siis see esimene ja kõige olulisem etapp auto ehitusest kui määratakse ära kus midagi asuma hakkab,auto kõrgus,teljevahe,kere kõrgus maapinnast ja veel 100 muud asja.
Ütleme nii ,et see on pea paari päeva töö ja pärast lõpetamist on pilt täpselt samasugune kui alustades ehk si**agi pole muutunud.
PS: teema on avatud kõigile tarkadele ja mitte tarkadele küsimustele ja niisama arvamuse avaldamiseks ning targutamiseks
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Jube keeruline on tagantjärgi meenutada kõiki nüansse ja raske on leida üles need "maasikad" mis rahvast ka huvitaks .
Põhirõhk kogu autoehituse vältel oli sellel,et kust saada kätte need kilod(pigem grammid) mis tavaliselt külge lähevad ja auto raskeks teevad. Eesmärk oli ju miinimumkaal või vähemalt väga lähedale sellele numbrile .
Eos oli selge,et kasutada tuleb teistsuguseid materjale ja iga tükk mis külge läheb tuleb üle viilida,läbi puurida ja läbi puuritud tükk veel igaks juhuks üle puurida või läheb nii nagu tavaliselt.
Ei taha kogu au endale ka võtta kuna Porgandit ja minu autot sai hakatud ehitama samal ajal ja pea igat sõlme ja materjalivalikut sai omavahel arutatud ,et oleks tugev ja kerge ning,et ei libastuks sellel raskel teel sangpommide külge keevitamisega.
Seega läksime enamvähem sama teed ja otsustasime ,et ühtegi tavamaterjali (235,355 vmt sai ) ei kasuta , kuna need on nõrgad ja ei saa kasutada nii õhukest kui tahaks või vaja oleks.
Seega sai kere koos kogu täiega tehtud sellistest poppidest materjalidest nagu 25crmo4,domex ,weldox, raex ,titaan ja loomulikult legendaarne alumiinium.Mitte riffel.Seda ma ei seedi.
Kere ehitamine tähendab tegelikult pea kogu auto valmis ehitamist ja siis uuesti lahti võtmist,et värvi saata ja pärast uuesti kokku panna .
Mul võttis see aega ei vähem ega rohkem kui täpselt 3 kuud mis on paras rekord ka enda jaoks . Keevitamist sai alustatud detsembri algul ja märtsi algul läks liivapritsi ja värvi.
Värv loomulikult sinine.Seekord pärlmutter .
Mõned pildid ka.
Mehhaanik Rait ka pildile jäänud .
Auto remontija unistus.Saab kapoti all püsti seista
Sai ka esimene katus ära proovitud nii igaks juhuks,et oleks tehtud
Praks värvi kvaliteeti uurimas ja endamisi arutlemas,et miks ta tempoga maha jäi Porgand läks täpselt nädal hiljem värvi .
Põhirõhk kogu autoehituse vältel oli sellel,et kust saada kätte need kilod(pigem grammid) mis tavaliselt külge lähevad ja auto raskeks teevad. Eesmärk oli ju miinimumkaal või vähemalt väga lähedale sellele numbrile .
Eos oli selge,et kasutada tuleb teistsuguseid materjale ja iga tükk mis külge läheb tuleb üle viilida,läbi puurida ja läbi puuritud tükk veel igaks juhuks üle puurida või läheb nii nagu tavaliselt.
Ei taha kogu au endale ka võtta kuna Porgandit ja minu autot sai hakatud ehitama samal ajal ja pea igat sõlme ja materjalivalikut sai omavahel arutatud ,et oleks tugev ja kerge ning,et ei libastuks sellel raskel teel sangpommide külge keevitamisega.
Seega läksime enamvähem sama teed ja otsustasime ,et ühtegi tavamaterjali (235,355 vmt sai ) ei kasuta , kuna need on nõrgad ja ei saa kasutada nii õhukest kui tahaks või vaja oleks.
Seega sai kere koos kogu täiega tehtud sellistest poppidest materjalidest nagu 25crmo4,domex ,weldox, raex ,titaan ja loomulikult legendaarne alumiinium.Mitte riffel.Seda ma ei seedi.
Kere ehitamine tähendab tegelikult pea kogu auto valmis ehitamist ja siis uuesti lahti võtmist,et värvi saata ja pärast uuesti kokku panna .
Mul võttis see aega ei vähem ega rohkem kui täpselt 3 kuud mis on paras rekord ka enda jaoks . Keevitamist sai alustatud detsembri algul ja märtsi algul läks liivapritsi ja värvi.
Värv loomulikult sinine.Seekord pärlmutter .
Mõned pildid ka.
Mehhaanik Rait ka pildile jäänud .
Auto remontija unistus.Saab kapoti all püsti seista
Sai ka esimene katus ära proovitud nii igaks juhuks,et oleks tehtud
Praks värvi kvaliteeti uurimas ja endamisi arutlemas,et miks ta tempoga maha jäi Porgand läks täpselt nädal hiljem värvi .
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Mul ka päris palju küsimusi Panen mõned kirja esialgu.
Kas raami tegemisel tegite mingeid tugevusarvutusi ka? Palju üldse enne ehitamist mingeid jooniseid tegid? Või oli nii, et sillad paika, mootor paika ja siis ehitame auto sellele ümber?
Kas vedrustus pandi paika silma/kogemuse järgi või kasutati mõne vedrustusprogrammi abi? Miks lääbadega süsteem, mitte 4link?
Kas lääbade kerepoolsed kinnitused on nimelt tehtud "kere alla". Ma mõtlen seda, et esimeste ja tagumiste kinnituste vahel on selline "aste" ja põhi pole päris sile. Igast länkaritel jms on lääba kinnitused raami vahele pandud ja põhi on alt sile.
Esialgu olid sul Toyota veluveljed. Miks need kõrvale heitsid ning plekkveljel üle läksid? Kaal? Rehvilukk?
Tegelikult neid küsimusi on veel aga vast aitab praegu.
PS, Praks lubas Porganist ka kunagi teema teha Kõik ootavad juba ammu
Kas raami tegemisel tegite mingeid tugevusarvutusi ka? Palju üldse enne ehitamist mingeid jooniseid tegid? Või oli nii, et sillad paika, mootor paika ja siis ehitame auto sellele ümber?
Kas vedrustus pandi paika silma/kogemuse järgi või kasutati mõne vedrustusprogrammi abi? Miks lääbadega süsteem, mitte 4link?
Kas lääbade kerepoolsed kinnitused on nimelt tehtud "kere alla". Ma mõtlen seda, et esimeste ja tagumiste kinnituste vahel on selline "aste" ja põhi pole päris sile. Igast länkaritel jms on lääba kinnitused raami vahele pandud ja põhi on alt sile.
Esialgu olid sul Toyota veluveljed. Miks need kõrvale heitsid ning plekkveljel üle läksid? Kaal? Rehvilukk?
Tegelikult neid küsimusi on veel aga vast aitab praegu.
PS, Praks lubas Porganist ka kunagi teema teha Kõik ootavad juba ammu
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Seda ma kartsin,et nii lähebLauriJ kirjutas:Mul ka päris palju küsimusi Panen mõned kirja esialgu.
Kas raami tegemisel tegite mingeid tugevusarvutusi ka? Palju üldse enne ehitamist mingeid jooniseid tegid? Või oli nii, et sillad paika, mootor paika ja siis ehitame auto sellele ümber?
Kas vedrustus pandi paika silma/kogemuse järgi või kasutati mõne vedrustusprogrammi abi? Miks lääbadega süsteem, mitte 4link?
Kas lääbade kerepoolsed kinnitused on nimelt tehtud "kere alla". Ma mõtlen seda, et esimeste ja tagumiste kinnituste vahel on selline "aste" ja põhi pole päris sile. Igast länkaritel jms on lääba kinnitused raami vahele pandud ja põhi on alt sile.
Esialgu olid sul Toyota veluveljed. Miks need kõrvale heitsid ning plekkveljel üle läksid? Kaal? Rehvilukk?
Tegelikult neid küsimusi on veel aga vast aitab praegu.
PS, Praks lubas Porganist ka kunagi teema teha Kõik ootavad juba ammu
Kere tugevusarvutusi ei ole põhimõtteliselt võimalik teha kuna keegi ei tea dimensioneerimiseks vajalikke jõudusid.Selles osas lähtusime kainest mõistusest ,füüsikast,materjalide omadustest,kõhutundest ja varasematest kogemustest ning krtteabmillest veel.Jooniseid sai tehtud küll aga mitte ühtegi neist ei teinud kere jaoks. Auto sai ehitatud asjade ja enda ümber.Kere sai hea ma arvan sest materjali on kasutatud minimaalselt aga ta on täpselt seal kus on teda vaja.
Lääbad lihtsalt meeldivad ja neid on lihtne ehitada ja paigutada .
Vedrustus läks silma/kogemuse järgi.
Piltide pealt ei saa kõike aru nagunii.Eks igal asjal oli oma põhjus ja osade põhjuste nimi oli aeg.
Velgedega oli selline lugu,et tahtsin kasutada vähe suuremaid pidureid kui porgand aga need ei mahtunud kuidagi sinna velje sisse ära normaalselt.Seega läksin plekkvelje teed.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Lääbad selleks, et 4link nõuab palju ruumi, keerukas ehitada ja keerukas autot hooldada hiljem.
Kerget pilli tehes on ka ruumi räigelt vähe, et asju mahutada. Kuna tegu on TR3,mitte ET2 pilliga, siis sellega vaja ka 10h järjest sõita, mitte vaid 3.
Lääbad on raami all selleks,et neil oleks horisontaalne, või isegi negatiivne nurk sõiduasendis.
Toyota veljed teevad auto laiaks.
Auto tulebki ehitada ümber mootori,sildade ja vintsi, muidu tulebki raske asi mingi joonise järgi
Raami arvutus on selline,et võimalikult vähe toru, lõpuni jäika asja polegi võimalik teha (vähemalt mitte kerget)
Vedrustuse asetus suht peast, jällegi väikse auto puhul pole eriti palju võimalusi amordiga ümber auto joosta ja vaadata kuidas panna.Sellest ei saa paljud enne aru, kui nad seda kunagi tegema hakkavad ja sildasi flexi ajama hakkavad
Porgandi teema tuleb, aga pildid arvutis ja arvuti remondis hetkel.
Tuleb uus pill ja teema kah varsti
Kerget pilli tehes on ka ruumi räigelt vähe, et asju mahutada. Kuna tegu on TR3,mitte ET2 pilliga, siis sellega vaja ka 10h järjest sõita, mitte vaid 3.
Lääbad on raami all selleks,et neil oleks horisontaalne, või isegi negatiivne nurk sõiduasendis.
Toyota veljed teevad auto laiaks.
Auto tulebki ehitada ümber mootori,sildade ja vintsi, muidu tulebki raske asi mingi joonise järgi
Raami arvutus on selline,et võimalikult vähe toru, lõpuni jäika asja polegi võimalik teha (vähemalt mitte kerget)
Vedrustuse asetus suht peast, jällegi väikse auto puhul pole eriti palju võimalusi amordiga ümber auto joosta ja vaadata kuidas panna.Sellest ei saa paljud enne aru, kui nad seda kunagi tegema hakkavad ja sildasi flexi ajama hakkavad
Porgandi teema tuleb, aga pildid arvutis ja arvuti remondis hetkel.
Tuleb uus pill ja teema kah varsti
Proto
53951597
53951597
Re: TR3 H5
Mis NISSANI mootor see kõikse parem siis on? Paneks tuleviku tarbeks kõrva taha.
SAMRU
5026744
5026744
Re: TR3 H5
See Nissani mootor kuskil raamivahel, õieti töötaval kujul maksab rohkem, kui mõne venna korter.Seega pole just väga midagi kõrvataha panna tulevikuks.
Proto
53951597
53951597
Re: TR3 H5
VQ35HR
Re: TR3 H5
Kus need 1000.- korterid asuvadPraks1 kirjutas:See Nissani mootor kuskil raamivahel, õieti töötaval kujul maksab rohkem, kui mõne venna korter.Seega pole just väga midagi kõrvataha panna tulevikuks.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Kus neid mootoreid tuhandega saab ? Võtaks mõned tagavaraks omale.andrusr kirjutas:Kus need 1000.- korterid asuvadPraks1 kirjutas:See Nissani mootor kuskil raamivahel, õieti töötaval kujul maksab rohkem, kui mõne venna korter.Seega pole just väga midagi kõrvataha panna tulevikuks.
Kui ridade vahelt välja lugeda siis Praks kirjutas "kuskil raami vahel" ja " õieti töötavana "
See tähendab umbes 15k.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
"Mootor õieti töötaval kujul" pean silmas, õige sidur, kolled, karteripõhi jne huumor.
Kõik kes arvavad, et offroad autol võiks kasutada originaal auto aju jne juhtmeid, ilmselt sellega väga võidu ei sõida. Lihtsalt need asjad pole töökindlad (nähtud piisavalt).
Kuna tegu keeruka mootoriga, on ka mehi kes selle käima panevad oluliselt raskem leida. See jällegi kajastub hinnas jne.
10 korda lihtsam on võtta Corvette Ls1 ja Ms3 aju. Seal jääb kogu aretus ära, kõike saab tellida ja käima paneb pea iga sepp selle.
Kõik kes arvavad, et offroad autol võiks kasutada originaal auto aju jne juhtmeid, ilmselt sellega väga võidu ei sõida. Lihtsalt need asjad pole töökindlad (nähtud piisavalt).
Kuna tegu keeruka mootoriga, on ka mehi kes selle käima panevad oluliselt raskem leida. See jällegi kajastub hinnas jne.
10 korda lihtsam on võtta Corvette Ls1 ja Ms3 aju. Seal jääb kogu aretus ära, kõike saab tellida ja käima paneb pea iga sepp selle.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Mootor sattus vähe keeruline jah seekord kuna ei tahtnud jälle mingit vana saasta ja soov oli midagi teistsugust.Mootor on aastast 2008.Maha on see keeratud avariilise Nissan Z350 pealt.
Raamatu järgi peaks olema 232 kw ja 363 nm.
Ise tehtud pikk sisselaske toru (snorkel) ja põlve otsas tehtud väljalase võtavad neid numbreid kindlalt väiksemaks. Progeajuga on võimalik aga kasutada ära kogu mootori ressurss ja seega võiks lugeda heaks tulemuseks kui pärast sellist omaloomingut on saavutatud tehaseandmed.
Ringi tuli teha sellel mootoril tegelt omajagu,et see kone offroadile sobivaks saada. Oleks alguses ette teadnud siis poleks vist seda ka ostnud.
Ringi teha või täiesti uued tuli teha järgmised asjad:
Karter koos õlituskanalitega .
Uus custom sisselase koos gaasisiibriga.
Kõik uued custom rihmarattad.See oli mu oma kiiks,et ainuke ja õige asi on kiilrihm .
Uus õlivõttur.
Custom hooratas ja siduriketas
Väljalaskekolled
ja veel hunnik pisiasju....
Lisaks on sellel konel ainult 2 kohta kuhu on võimalik mahutada genekas ja roolivõim ja need asuvad ikka väga madalal ,pea karteri kõrval .Raskuskeskme mõttes hea,maa all sõitmiseks ilmselgelt jama.
Roolivõimul on suht pohhui kus asuda aga genekas sellega nõus pole. Seega oli ainuke variant kasutada vesijahutusega harjavaba täielikult kinnist genekat mis on suht kullahinnaga ja mitte just väga levinud .
Sellele oli vaja tekitada jahutussärgist ka väljavõte.
Ühesõnaga keppi rohkem kui vaja
Hooratas on kaalusäästueesmärgil tühjaks freesitud.Tervelt 1,2 kilo sai sealt kätte.Hooratas on täielikult custom detail .
Rohkem hetkel pilte karterist ei leidnud.See on ca 10% tööst mis tegelt tehtud sai .
Üks pilt sellest milline näeb välja 100 % omavalmistatud piduriketas.Selle valmistamine oli paras peavalu kuna 70mm offsetiga
ketast on lollus tervest tükist treida ja see tuleb osadest kokku koostada kõigepealt .
Otse loomulikult sai mootorile tehtud 100% uus juhtmestik just täpselt selline nagu peab olema.
Mootori juhtaju sai valitud VKM-i arvates parim mis hetkel üldse saada on.
Haltech Elite 2500 .
Aju on 100% veekindel .
Raamatu järgi peaks olema 232 kw ja 363 nm.
Ise tehtud pikk sisselaske toru (snorkel) ja põlve otsas tehtud väljalase võtavad neid numbreid kindlalt väiksemaks. Progeajuga on võimalik aga kasutada ära kogu mootori ressurss ja seega võiks lugeda heaks tulemuseks kui pärast sellist omaloomingut on saavutatud tehaseandmed.
Ringi tuli teha sellel mootoril tegelt omajagu,et see kone offroadile sobivaks saada. Oleks alguses ette teadnud siis poleks vist seda ka ostnud.
Ringi teha või täiesti uued tuli teha järgmised asjad:
Karter koos õlituskanalitega .
Uus custom sisselase koos gaasisiibriga.
Kõik uued custom rihmarattad.See oli mu oma kiiks,et ainuke ja õige asi on kiilrihm .
Uus õlivõttur.
Custom hooratas ja siduriketas
Väljalaskekolled
ja veel hunnik pisiasju....
Lisaks on sellel konel ainult 2 kohta kuhu on võimalik mahutada genekas ja roolivõim ja need asuvad ikka väga madalal ,pea karteri kõrval .Raskuskeskme mõttes hea,maa all sõitmiseks ilmselgelt jama.
Roolivõimul on suht pohhui kus asuda aga genekas sellega nõus pole. Seega oli ainuke variant kasutada vesijahutusega harjavaba täielikult kinnist genekat mis on suht kullahinnaga ja mitte just väga levinud .
Sellele oli vaja tekitada jahutussärgist ka väljavõte.
Ühesõnaga keppi rohkem kui vaja
Hooratas on kaalusäästueesmärgil tühjaks freesitud.Tervelt 1,2 kilo sai sealt kätte.Hooratas on täielikult custom detail .
Rohkem hetkel pilte karterist ei leidnud.See on ca 10% tööst mis tegelt tehtud sai .
Üks pilt sellest milline näeb välja 100 % omavalmistatud piduriketas.Selle valmistamine oli paras peavalu kuna 70mm offsetiga
ketast on lollus tervest tükist treida ja see tuleb osadest kokku koostada kõigepealt .
Otse loomulikult sai mootorile tehtud 100% uus juhtmestik just täpselt selline nagu peab olema.
Mootori juhtaju sai valitud VKM-i arvates parim mis hetkel üldse saada on.
Haltech Elite 2500 .
Aju on 100% veekindel .
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Ouch. Läks veitsa lappama või Sa alustades eelarvelisi raame ei seadnudki endale?
Hea vaadata kohe, tavalisele "tiigersaetuuningule" vahelduseks.
Hea vaadata kohe, tavalisele "tiigersaetuuningule" vahelduseks.
tegime pulli, aitab
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Läks veidi lappama jah aga seisev raha tulebki suunata ringlusesse .Kuidas muidu majandus kasvab kui kõik soki sisse peidetakse ja ei tarbita
Ilmselgelt on sellist asja eelarvestada peaaegu võimatu.Siis peaks see 100% ette lahendatud olema .
Mida rohkem teed ,seda rohkem isu kasvab ja seda värvilisemaid tükke külge läheb.
Mingid piirid seadsin aga olin ka valmis neid nihutama
Ütleme siis nii,et ega käsi väga ei tõuse mingit viimast porri tootma ka .
Talupojaloogikast lähtudes võiks asi ju nii välja näha,et raske auto omab palju asju kuna kaal tuleb ju komponentidest mida külge keerad .
Palju asju tuleb ju osta ja see maksab palju raha kuna asju on ju palju .
Seega peaks olema kergemat ju odavam ehitada kuna tuleb vähem asju osta
Tegelikkus on aga hoopis teine.Mida kergemaks üritada asja ajada seda kallimaks läheb ja see koefitsent on päris hull.
Kindlasti on võimalik ka kallilt rasket ehitada.
Ilmselgelt on sellist asja eelarvestada peaaegu võimatu.Siis peaks see 100% ette lahendatud olema .
Mida rohkem teed ,seda rohkem isu kasvab ja seda värvilisemaid tükke külge läheb.
Mingid piirid seadsin aga olin ka valmis neid nihutama
Ütleme siis nii,et ega käsi väga ei tõuse mingit viimast porri tootma ka .
Talupojaloogikast lähtudes võiks asi ju nii välja näha,et raske auto omab palju asju kuna kaal tuleb ju komponentidest mida külge keerad .
Palju asju tuleb ju osta ja see maksab palju raha kuna asju on ju palju .
Seega peaks olema kergemat ju odavam ehitada kuna tuleb vähem asju osta
Tegelikkus on aga hoopis teine.Mida kergemaks üritada asja ajada seda kallimaks läheb ja see koefitsent on päris hull.
Kindlasti on võimalik ka kallilt rasket ehitada.
HM Racing Team