Uus masin liikus õuele ja enne kui hakkan maamehe mõistusega kallale trügima, siis uuriks, kuidas asjad käivad.
2. generatsiooni Pajero, automaat, SuperSelect vms.
Küsimus vahekasti ja lukkude lülitatavuse kohta.
1) Kui sõidan tagaveoga, siis kuna võin vahekastist lülitada järgi neliku (Kas ka D asendis või peab olema P asendis)?
2) Kuna võib vahekastist lülitada 4wd aeglusti peale? (Kas masin võib liikuda, ehk vedu näiteks D asendis peal või pean seisma ja kastist P)?
3) Kas SuperSelectil on ka nn keskmine difrilukk, mis hoiab ühtlase kiirusega kõiki nelja ratast või nn info displayl see keskmine oranz tuli näitabki lihtsalt, et vahekastist on nelik sees? (Enda mõistus ütleks, et nelikut näitavad 4 rohelist ratta märki ja see keskmine oranz näitab, et on keskdiffer sees?)
4) Kui on olemas keskdiffer, kas saan selle ka kuidagi välja lülitada, kuid samas nelik toimiks?
5) Tagadifri saan erali lülitada - kas on nn lülitatav LSD või täisdiffer - et nii kui lülitan, siis ka lukk peale läheb? Küsin, sest maja ees panin neliku sisse, lülitasin tagadifri sisse ja tagumise luku märk jäi ainult vilkuma (keskmine aga põleb ühtlaselt).
6) Kui vahekastist on sees aeglusti, siis millise käigu peaksin valima automaatkastist (Kas D või L)?
7) Kui sõidan nelikuga, siis mis asendis peab olema aut. kast, et tohiksin vahekastist lülitada veo tagaveo peale?

Palju küsimusi - kokkuvõtlikult mõni 2. generatsiooni Pajero (automaadi) omanik võiks mulle selgeks teha, kuidas kastid ja lukud toimivad - nii, et ma neile liiga ei teeks.
Parimat ja ettetänades.
ReneK