Teoreetiliselt on meil praegu juba 3 erinevat Vabat ja TR 3.Need TR1-d näevad juba suht vabad väljae.p. kirjutas:Oled ikkaPS. Vaba+ reeglites ma eriti kaastegev ei ole.
Ise kirjutasid neid sildade jutte ja miinimumkaalu paberile ...
Mõistlik oleks lihtsalt lubada kõikvõimalikke lahendusi kuna nagunii ju kasutatakse edaspidi arendades vaid osasid mõne talasilla küljest (portaalülekandeid näiteks) ja moditakse ringi.
Kes jõuab vaielda, mis kuipalju kaalub ja mille küljest lõigatud ... seda enam, et vaba13 ja tr3 suht sarnased ja saavad mõne aja pärast kokku.
VABA tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
See, et ma asju kirja panin, ei tähenda erilist kaasarääkimist Kui tänased Vaba 13 sõitjad vastu ei ole, võib selle punkti ka ellimineerida.
Tehtud, mõeldud.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Millegipärast pole kellelgi julgust öelda, et Vaba on vaba (läti Open ilma puurita) ja ülejäänud on TR3-edTeoreetiliselt on meil praegu juba 3 erinevat Vabat ja TR 3.Need TR1-d näevad juba suht vabad välja
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Mis siin ikka karta
Tehke 2 klassi ja asi ants.
Olemasolevatest saaks kaks korralikku klassi ja korraldajatel ka lihtsam
Tehke 2 klassi ja asi ants.
Olemasolevatest saaks kaks korralikku klassi ja korraldajatel ka lihtsam
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
12 aastat tagasi oli ka alguses vaid Originaal ja Spetiaal, ning hiljem tekkis juurde Standard.Movistar kirjutas:Mis siin ikka karta
Tehke 2 klassi ja asi ants.
Olemasolevatest saaks kaks korralikku klassi ja korraldajatel ka lihtsam
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Neid on aasta lõikes olnud ainult 2. Seega pole keeruline üle küsida.totu kirjutas: Kui tänased Vaba 13 sõitjad vastu ei ole
Igasugused muud ilusad muinasjutud meeletust Vaba13 autode armeest jäävadki siia foorumi seinte vahele.
HM Racing Team
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Kuule filmitäht sel sõidul kus sind näha ei tahetud oli 5 autot vaba+ -sis rajal .Movistar kirjutas:Neid on aasta lõikes olnud ainult 2. Seega pole keeruline üle küsida.totu kirjutas: Kui tänased Vaba 13 sõitjad vastu ei ole
Igasugused muud ilusad muinasjutud meeletust Vaba13 autode armeest jäävadki siia foorumi seinte vahele.
Oh ja veel kas sa ise äkki ei ehita vaba+ autot ? Kummaline , et just see teema sind nii kohe erutab. Räägid küll TR3 tegemisest aga... ???? Ja vaata kuhu sinu palju kiidetud Läti vaba reeglistiks tänaseks tüürib ! Soovitan sul sirvida soome kõige popima klassi reegleid, ratas kuni 915mm. Selles klassis enim autosid seal maal. Piisav lobitöö meie uutest reeglitest, sest nüüd on neil olemas võimalus meie radadel sõita. Enne seda polnud. Vot nii. pole mul midagi nii kitsas silmaring kui sa korra siin minu kohta rääkisid.
Tegele TR3 reeglitega kui sa seal sõidad , eks !
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Kas meil on nüüd jutupaunikute klass ka lisaks Vabadele loodud ?
Alakomiteel jälle tööd juures.Peab hakkama teile reegleid välja mõtlema.
Kus sõitma hakkate ?
Foorumis ve ?
Alakomiteel jälle tööd juures.Peab hakkama teile reegleid välja mõtlema.
Kus sõitma hakkate ?
Foorumis ve ?
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Jutuks hea küll aga rasketehnika sillad? Kui kolm poolt (praeguste suurerattaliste ja portaalide seast) postitust tuleb, tõmbame maha. Ehk ei nämmutaks sellega kevadeni?
Tehtud, mõeldud.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Muidugi maha, mis siin mõelda. Minu arust pangu mis sild tahes sinna alla .
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
+1 Vallolt, üks veel ja palun Artol selle punkti ajaloo prügikasti läkitada.
Tehtud, mõeldud.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Kuidas on lood sellise sillaga? Kas arvatakse see ikka talasilla kategooriasse? Ja millisest punktist toimub kliirentsi mõõtmine?
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
See on talasild, sellel ei ole rattareduktoreid ja kliirensi mõõtmine toimub peaülekande reduktori alt. Arvestades, et keelatud on kliirensi kunstlik vähendamine, tuleb ratta läbimõõtu piirata.RaidoKol kirjutas:Kuidas on lood sellise sillaga? Kas arvatakse see ikka talasilla kategooriasse? Ja millisest punktist toimub kliirentsi mõõtmine?
Tehtud, mõeldud.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
3.5.7.3.4. Kliirens, talasildadega autodel, mõõdetuna telje reduktori
madalaimast punktist ei tohi olla suurem, kui 330 mm.
madalaimast punktist ei tohi olla suurem, kui 330 mm.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Heinza kirjutas:3.5.7.3.4. Kliirens, talasildadega autodel, mõõdetuna telje reduktori
madalaimast punktist ei tohi olla suurem, kui 330 mm.
Ma pidasin silmas VABA+ reegleid, milles kirjas....
3.6.7.3.4. Kliirens, mõõdetuna telje reduktori madalaimast punktist ei tohi olla
suurem, kui 380 mm
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.