Paneks kõik lihtsalt korraga, muud seost pole.MahviaDeTyrk kirjutas:Mil moel see TR1 reeglitega seotud on ?
TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Soov hakkata ehitama TR-1 klassi autot ja on jäänud endiselt arusaamatuks stangede teema. Kas siis ongi nii, et pean säilitama originaal plastmassist stange käraka mis esimesel vintsimisel irdub ? Vaadates teisi TR-1 autosid ei ole tähendanud just "eriti" paljudel autodel originaal stangesid. Teadjamad mehed võiksid jagada teadmisi, sest siis teab kuhu poole jooksma pista
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
3.4.11.3. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad
Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile. Lubatud on ainult vintsi paigaldamiseks vajalike
väljalõigete tegemine. Antud mudeliseeria jaoks toodetud, kohaliku maa
seadusandlusele vastava lisakaitseraua ( -raudade ) kasutamine on lubatud.
Nagu suht selgelt kirjas, mis ja kuidas.
Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile. Lubatud on ainult vintsi paigaldamiseks vajalike
väljalõigete tegemine. Antud mudeliseeria jaoks toodetud, kohaliku maa
seadusandlusele vastava lisakaitseraua ( -raudade ) kasutamine on lubatud.
Nagu suht selgelt kirjas, mis ja kuidas.
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Olen seda punkti korduvalt lugenud aga või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile ajab asja segaseks ja on minuarust vastuolus lause esimese osaga. Või lihtsalt minu kõle pea ei näri seda läbi
peavad vastama originaalile ajab asja segaseks ja on minuarust vastuolus lause esimese osaga. Või lihtsalt minu kõle pea ei näri seda läbi
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
püüa lugeda lauset, kui tervikut
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Pets ,ära kiusa uustulnukaid, ütle otse välja ,et tee uus stange , mis mõõtudelt originaali lähedane ja kus vints sisse installeeritud.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Tänud konkreetse vastuse eest
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile.
August, kuidas seda lauset siis teisiti mõista saab?
peavad vastama originaalile.
August, kuidas seda lauset siis teisiti mõista saab?
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Mina mõistaks seda nii, et plastikstanget võib asendada sama suure ja samasuguse kujuga plekist tehtud tootega, kuna näiteks 3mm terasprofiilist toode ei ole ilmselt samaväärse tugevusega, vaid surve ja tõmbejõududele vastupidavam.e.p. kirjutas:Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile.
August, kuidas seda lauset siis teisiti mõista saab?
Aga mina olen ehitaja, mitte autoehitaja. Nii et võib olla ei oska ma mõtelda nii nagu peab.
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Saan sellest minagi aru nii, et stage võib teha teisest materjalist aga mõõdud peavad säilima
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Jah,võib, aga eeldusel, et stange on sama tugev kui originaal või tugevam.AINIONU kirjutas:Saan sellest minagi aru nii, et stage võib teha teisest materjalist aga mõõdud peavad säilima
2. TUGEVDUSED JA VÄLIMUS
Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
Kaspar Puström
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Projekt värskendatud, vaadake eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
3.4.5.1. - Mootor peab vastama registreerimistunnistusel märgitule
Ei sõnagi sellest kusagil, et see peaks olema sama automargi mootor - seega mootori vahetus nüüdsest lubatud ? ajad vahetuse ARK-is korda ja...
Ei sõnagi sellest kusagil, et see peaks olema sama automargi mootor - seega mootori vahetus nüüdsest lubatud ? ajad vahetuse ARK-is korda ja...
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Pole ju mõistlik keelata, kui Maanteeamet lubab sõidukit kasutada.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Mootorivahetus oli ju ka eelnevalt lubatud. Aastal 2001 sai sõidetud originaal klassis GAZ69 tüüpi maastikusõiduautoga.e.p. kirjutas:Pole ju mõistlik keelata, kui Maanteeamet lubab sõidukit kasutada.
Sellisele püssile oli hädasti Volga mootorit tarvis. Õnneks me selleni ei jõudnudki, ennem pooldus raam.
Olge ettevaatlikud selle mootori vahetusega.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/