Volvo c303 (Peaaegu originaalne)
Moderaator: Moderators
Re: Ifa L60
Olemas 234kW Volvo FL10 mootor. Turbo, 9.6 liitrit mahtu. Hind: 4500€
Kaasa saab kastiga-hüdraulikaga pealesõiduredelitega 7m kõvast rauast põhjaga kasti, millel ärakäivad ported. Ning kogu ülejäänud masina. Registrimass 25T, kandevõime oli vist 13-14T. Difflukuga. Veovalem 6x2. Ja lõige tähtsam - kabiin punane. Masin vajab omajagu hoolitsust, kuid mootor käib edasi kui loom. Asub Tallinnas, Suur-Sõjamäel.
Mart
Kaasa saab kastiga-hüdraulikaga pealesõiduredelitega 7m kõvast rauast põhjaga kasti, millel ärakäivad ported. Ning kogu ülejäänud masina. Registrimass 25T, kandevõime oli vist 13-14T. Difflukuga. Veovalem 6x2. Ja lõige tähtsam - kabiin punane. Masin vajab omajagu hoolitsust, kuid mootor käib edasi kui loom. Asub Tallinnas, Suur-Sõjamäel.
Mart
Re: Ifa L60
Vanal pumbal jäi latt kinni ja lammutas ka seest miskit laiali.Torgiti pumpa oisus päevake ja jõuti järeldusele ,et korda ei saa enam.Täna tuli info ,et volvo fl7mootor võiks sobida.210 kw 7 liitrit ja kaal peaks olema eelmisest mootorist oluliselt kergem. Lisaks pidi ka rohkem pöördeid arendama.Iseasi kust see mõistliku hinnaga leida. Ja 4-5 tonnised mootorid ei paku huvi.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Mõni ülevaatuseta ront osta ,vajalik maha ja ülejäänud vanarauda.Samas tavaliselt odavalt ja kiiresti ei käi kokkuheints kirjutas:Täna tuli info ,et volvo fl7mootor võiks sobida.210 kw 7 liitrit ja kaal peaks olema eelmisest mootorist oluliselt kergem. Lisaks pidi ka rohkem pöördeid arendama.Iseasi kust see mõistliku hinnaga leida. Ja 4-5 tonnised mootorid ei paku huvi.
Re: Ifa L60
Lihtsalt infoks,et volvo FL7-e mootori eluiga on 15000h,just tegime kap remi sellisele mootorile ja varuosad pole üldse sõbraliku hinnaga, võrreldes scaniaga
Varuosad maksid umbes 3k euri ja see oma hinnaga
Varuosad maksid umbes 3k euri ja see oma hinnaga
Proto
53951597
53951597
Re: Ifa L60
Mõned aastad tagasi oli Sakus ühes hoovis tavaline Ifa, mis ei olnud enam kasutuses. Lisaks oli mootoreid kastides vist kolm tükki hoovis, millest üks tutikas. Kui asjad alles, siis pole sealt kindlasti võimatu vähemalt pump saada.
Re: Ifa L60
Lõpuks tuli miski motivatsiooni hoog peale ja leidus ka vaba nädalavahetus.
Selle tulemusel sai teisest eesti otsast kohale tassitud uus mootor.
Töömahtu kõigest 6,7l, võimsust 173kw,väänet 1400 pöörde juures 825 nm. Turboga ja puha. Eelmises elus liigutas volvo nimelist veoautot. Esmapilgul tundub olevat ka ifa mootorist kergem(ifa Mootori kaal 685 kg). Väänet 200nm rohkem kui ifal ja lisaks 41 kw võimsuse kasvu.
Hetkel juba kabiin ja vana mootor maha kistud ja ootab uue pealetõstmist.
Selle tulemusel sai teisest eesti otsast kohale tassitud uus mootor.
Töömahtu kõigest 6,7l, võimsust 173kw,väänet 1400 pöörde juures 825 nm. Turboga ja puha. Eelmises elus liigutas volvo nimelist veoautot. Esmapilgul tundub olevat ka ifa mootorist kergem(ifa Mootori kaal 685 kg). Väänet 200nm rohkem kui ifal ja lisaks 41 kw võimsuse kasvu.
Hetkel juba kabiin ja vana mootor maha kistud ja ootab uue pealetõstmist.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Sai mõni pilt ka tehtud mootoriga maadlemisest.
Uus mootor siis selline
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 4bc196.jpg
Kõigepealt tuli ehitada tõsteseade kuna tööriistamarketi mootoritõstuk ei ulata isegi üle stange oli vaja konstrueerida tornkraana.
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 80b356.jpg
Tulevase kabiinitõste kõrgus
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 5e4e21.jpg
Vana mootor puu otsas rippumas uus puu all.
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 25c036.jpg
Uus mootor siis selline
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 4bc196.jpg
Kõigepealt tuli ehitada tõsteseade kuna tööriistamarketi mootoritõstuk ei ulata isegi üle stange oli vaja konstrueerida tornkraana.
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 80b356.jpg
Tulevase kabiinitõste kõrgus
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 5e4e21.jpg
Vana mootor puu otsas rippumas uus puu all.
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 25c036.jpg
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Ifa L60
Kuidas Sa lahendad selle et "IFA-l" siduri ja k/kasti vahel kardaan,
kas jääb samaks?
kas jääb samaks?
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Ifa L60
Jääb kardaan. Volvo käigukasti võlli otsa tuleb flants kardaani jaoks.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Uue võlli jupid
volvo võll on ifa omast pea kaks korda jämedam
Lõpplahendus kuhu istub otsa juba ifa kardaan
Valminud on ka uus kergekaaluline kabiin
volvo võll on ifa omast pea kaks korda jämedam
Lõpplahendus kuhu istub otsa juba ifa kardaan
Valminud on ka uus kergekaaluline kabiin
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Hea nõu oleks nüüd vajalik. Kas on mõtet panna cooler juhul kui asukoht on kabiini taga ja jahutama hakkab el vent? Cooler on originaal ja tuli volvo mootoriga kaasa. Mõõtudelt on korralik kolakas. Samas tuleb ühendamiseks vedada päris pikalt torusi ja voolikuid?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Ei pretendeeri tõele, kuid cooleri kasutegus jäi vist 4-7% vahele. On kuskilt nii meelde jäänud. Kabiini taha jookseb ju mootorilt tulev kuum õhk ja koht enam kui ebasobiv, seda enam kui korralik torustik vaja ehitada. Pane siis juba võimalikult lühike õhuvõtt ja cooleri vajadus puudub täielikult.
Re: Ifa L60
Sellega siis korras ja cooler jäi ära seekord. Tundub ,et roolivõimu õli läheb liiga kuumaks. Pump volvolt ja torud ja roolikarp ifalt. Kas on võimalik ,et pump ja karp ei sobi kokku? Rool muidu kergem kui oli ifa originaal pumbaga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Ifa L60
Tundub, et nagu toodaks üle midagi puruks või lõhki pole veel läinud?heints kirjutas:Sellega siis korras ja cooler jäi ära seekord. Tundub ,et roolivõimu õli läheb liiga kuumaks. Pump volvolt ja torud ja roolikarp ifalt. Kas on võimalik ,et pump ja karp ei sobi kokku? Rool muidu kergem kui oli ifa originaal pumbaga.
Äkki on trass volvo pumba jaoks liiga peenike
Kas spiraali keeratud torudest radikat pole?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Ifa L60
Kaamera ette jäi esimene sõit uue mootoriga. Käsisidur ja gaasi tõmbab vintsmann nöörist.
http://www.youtube.com/watch?v=7jRcFFJo0es
http://www.youtube.com/watch?v=7jRcFFJo0es
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944