Mure V8 turbodiisliga
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
Mure V8 turbodiisliga
Tere. autoks Chevy Silverado 94 aastast. Veerand tundi töötab korralikult, käivitub ja puha. Siis aga hakkab puterdama ja lonkama. Jätad seisma ja jälle oleks nagu mõneks hetkeks korras. Arvamusi on mitmeid. Põhiliselt pakutakse, et pumba juht moodul hakkab surema. Konsulteeriks siin foorumis ka, ehk on kellelgi kogemusi. Või sureks ta siis lõplikult, narr on umbes ajusid ka vahetada, mis ei maksa just mitte vähe. Panin uue kütuse etteande pumba, aga see ei teinud ka asja paremaks. Veakoodidest näitab ainult EGR-i viga. Ehk teab keegi kedagi, kes teab kedagi, kes V8-tega sina peal.
Tervitades ja ette tänades.
Andrus
50 99 neli üks viis.
Tervitades ja ette tänades.
Andrus
50 99 neli üks viis.
V8
Re: Mure V8 turbodiisliga
Vahetan alustuseks ära FSD -fuel solenoid driver. eks siis näe, kas hakkab toimetama.
V8
Re: Mure V8 turbodiisliga
vahetasin FSD, kasu muhvigi. Sõidab kolm-neli km ja hakkab jälle puterdama. Soomes on pump olemas , hind on muidugi ilus, aga enne vist proovin vana pumpa Karla autos testida. Pidi ainuke koht olema, kes meeriklase pumpa näpib. Rumal mootor, kes veakoode ei näita. EGR-i viga näitas, peale driveri vahetust on ainult üks viga-low vacuum. See vist mootori puterdamist ei tohiks tekitada?
Nii et võitlen edasi.
Nii et võitlen edasi.
V8
Re: Mure V8 turbodiisliga
Paagi tuulutus umbes, kui paagis mingi sõel võib see kah mõjutada.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: Mure V8 turbodiisliga
Paak oli esimene asi, mille maha katkusin. Paak seest nagu uus, vaakumisse ka ei jää. Puhun veel kord torustiku läbi, äkki ujub seal miskit ringi, kuigi vähe tõenäoline.
V8
Re: Mure V8 turbodiisliga
Tere, uuriksin kas leidus probleemile lahendus? Nimelt oman ise 96a 6,5 diisel mootoriga Suburbanit. Sümptomid on samad. Kütte paagi vahetasin ära kuid kütte liini veel mitte. Kontsulteerisin Beautys kus vastati samaga et pumba juht moodulis on tüüp viga. Kui said mootori tööle oleksin väga tänulik kui jagaksid kuidas see õnnestus. Ette tänades. Erkiluuletaja kirjutas:Tere. autoks Chevy Silverado 94 aastast. Veerand tundi töötab korralikult, käivitub ja puha. Siis aga hakkab puterdama ja lonkama. Jätad seisma ja jälle oleks nagu mõneks hetkeks korras. Arvamusi on mitmeid. Põhiliselt pakutakse, et pumba juht moodul hakkab surema. Konsulteeriks siin foorumis ka, ehk on kellelgi kogemusi. Või sureks ta siis lõplikult, narr on umbes ajusid ka vahetada, mis ei maksa just mitte vähe. Panin uue kütuse etteande pumba, aga see ei teinud ka asja paremaks. Veakoodidest näitab ainult EGR-i viga. Ehk teab keegi kedagi, kes teab kedagi, kes V8-tega sina peal.
Tervitades ja ette tänades.
Andrus
50 99 neli üks viis.
Chevy Suburban '96 6,5TD K1500 4WD in Finland
Re: Mure V8 turbodiisliga
nüüd veel vahetatud ka küttetorustik. masin oli kuu aega värvimisel, sai kere korda tehtud ja korralikult üle värvitud, eks nüüd katsetan mootorit edasi. Hirmutati mindki, aga lootus jääb, et ehk ei pea kõrgsurve pumpa ja aju vahetama. Vahetamata veel tagasivoolu voolikud silindrite peal, see mootor pidi väga kapriisne olema. Isegi tagasivoolust lisa õhku saades pidi puterdama hakkama. Nii väitis mulle üks Tallinna mees, kel neid mootoreid mitu ja rääkis oma kogemustest. Alustuseks proovin ühe pikema sõidu teha, ju siis paistab.
Päikest.
Päikest.
V8
Re: Mure V8 turbodiisliga
Eks jaga kogemust, võtan isegi sel nädalavahetusel asja ette, eks paistab mis asjast saab. Nigel jutt on et viimati kui käivitada proovisin ei saanud mootorit tööle. Hetkeks lubab ja siis sureb väljaluuletaja kirjutas:nüüd veel vahetatud ka küttetorustik. masin oli kuu aega värvimisel, sai kere korda tehtud ja korralikult üle värvitud, eks nüüd katsetan mootorit edasi. Hirmutati mindki, aga lootus jääb, et ehk ei pea kõrgsurve pumpa ja aju vahetama. Vahetamata veel tagasivoolu voolikud silindrite peal, see mootor pidi väga kapriisne olema. Isegi tagasivoolust lisa õhku saades pidi puterdama hakkama. Nii väitis mulle üks Tallinna mees, kel neid mootoreid mitu ja rääkis oma kogemustest. Alustuseks proovin ühe pikema sõidu teha, ju siis paistab.
Päikest.
Jätkame harjutusi.
Chevy Suburban '96 6,5TD K1500 4WD in Finland
Re: Mure V8 turbodiisliga
Lõppuks ometi sain mootori normaalselt tööle, vahetasin ära kütte paagi ujuki, kütte pumba ja ujukist kuni pumbani toru. Auto pesitseb Soomes Vantaal, kuid kindlasti külastan varsti ka kodumaad.luuletaja kirjutas:Kaugel see 6,5 asub?
Chevy Suburban '96 6,5TD K1500 4WD in Finland
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Mure V8 turbodiisliga
...ei ole sevimees, fordi tehnika rohkem tuttavam. See 94 aasta mudel ikka turbomootor juba. Kui on siis ei tohiks mootori ajus viga olla või noh kuidas keegi seda nimetab. Tulistan puusalt, et jukerdab see gaasipedaali anduri box seal pumba küljes. Asub seal sisselaske all , väga kuum koht. Noh ega AB kutid väga jama ajand arvan. Pidi olema suht kallis julk räägitakse mingist 700,- kohalikust uuena...? Soovitatakse kasutada spets pikendusjuhet ehk tuua ta sealt kuumast kohast ära ja pidi kauem vastu pidama.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Re: Mure V8 turbodiisliga
fuel solenoid driver sai vahetatud ja ostetud AB-st ka pikendusjuhtmega jahutus. Nüüd ta sealt kuumast kohast kaugemal ja loodan, et mured läinud.
Sa seal Soomes vahetasid pumba või etteande pumba? Etteande pump mul ka vahetatud. Ega pole Soomes märganud, mis känguraud talle maksta võiks? Grill ju puhas plastik, metsa ei julge küll ilma minna.
Sa seal Soomes vahetasid pumba või etteande pumba? Etteande pump mul ka vahetatud. Ega pole Soomes märganud, mis känguraud talle maksta võiks? Grill ju puhas plastik, metsa ei julge küll ilma minna.
V8
Re: Mure V8 turbodiisliga
Vahetasin ära siis pumba mis asub põhja all. Leidsin sellise torude valmistaja: http://www.metallityot-soikkeli.com/ kuid hindasid kahjuks pole, võiksin küsida kui huvi on. Siin veel üks link kuid siga kallis raud on: http://www.jarimaki.fi/cgi-bin/webiokau ... i=jarimaki.luuletaja kirjutas:fuel solenoid driver sai vahetatud ja ostetud AB-st ka pikendusjuhtmega jahutus. Nüüd ta sealt kuumast kohast kaugemal ja loodan, et mured läinud.
Sa seal Soomes vahetasid pumba või etteande pumba? Etteande pump mul ka vahetatud. Ega pole Soomes märganud, mis känguraud talle maksta võiks? Grill ju puhas plastik, metsa ei julge küll ilma minna.
Arvan et kui Koneskoautost tellida tuleb odavam. Kunagi lasin oma Mersu bussile ette ja küljetorud teha rooste vabast Põltsamaal. Mees on kuskil rooste vabaga tegelevas firmas tööl ja teeb torusid töö kõrvalt omas garaazis. Hinda küsis siis 5000 eeku. Kuskil kontakt olemas võin uurida kas ikka tegeleb asjaga ja mis maksab.
Chevy Suburban '96 6,5TD K1500 4WD in Finland