TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Mehed, lõpetage see lahmimine ära ja vaadake olukorda natuke laiemalt, kui oma kuuris toimuvat.
Kas te üldse seda joonist vaadanud olete ja aru saanud, mis seal kirjas !!?? Praks ? Hardo?
Kas te üldse seda joonist vaadanud olete ja aru saanud, mis seal kirjas !!?? Praks ? Hardo?
Viimati muutis e.p., N Apr 05, 2012 11:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Ma ei tea kes on Ardo aga minu nimi on Hardo ning lisaks ma ei lahmi vaid üritan eos igasuguste mallide ja tillide kraadimise ebavajalikkusele tähelepanu pöörata. See selleks.
Küsimus.Kas nii läheb esmapilgul kokku reeglitega ?Nii eest ja tagant ulatuvad üle ratta keskpunkti ca 20 cm.
Edit: ja kahjuks või õnneks ei oma ma mitte kuuri vaid kõigile nõuetele vastavat sooja garaazi
Küsimus.Kas nii läheb esmapilgul kokku reeglitega ?Nii eest ja tagant ulatuvad üle ratta keskpunkti ca 20 cm.
Edit: ja kahjuks või õnneks ei oma ma mitte kuuri vaid kõigile nõuetele vastavat sooja garaazi
HM Racing Team
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Mina saan kõigest aru,peale selle,et millega hakatakse mõõtma ?srock kirjutas:Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma
Lisaks sain ma aru Uputaja ideest kraadida tehnilises tilli ja palavikku
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Vabandust, et nime valesti kirjutasin ... see on, kui ei kirjutata oma nime alla.
TR3 303 on Eero Dulder´i nimi kirjas, 2012 nimekirja pole veel üllitatud
TR3 303 on Eero Dulder´i nimi kirjas, 2012 nimekirja pole veel üllitatud
Viimati muutis e.p., N Apr 05, 2012 11:31 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
No selle spetsialistiga on teil varsti Soomes aega järelaitamise tunde võtta piisavaltKui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Küll ühel päeval anname väikesele pinnile võimu ja paneme tehnilist tegama, küll siis saab tillide pikkusi mõõta ja egosid langetada ... nurgad mõõdate ikka enne kodus ise ära
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Eero on 302 mitte 303.e.p. kirjutas:Vabandust, et nime valesti kirjutasin ... see on, kui ei kirjutata oma nime alla.
TR3 303 on Eero Dulder´i nimi kirjas
HM Racing Team
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
2003-2004 oli vene meistrivõistluste sarjas osalemiseks vaja tehnilise läbimiseks omada tagasillal porikumme mis ulatuksid silla tsentrini. Sai siis ehitatud suva kummist "asjandus".Mis kestis Võibolla 100-500m? Kas tahate sama jura ka eestisse?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
e.p. kirjutas:... nurgad mõõdate ikka enne kodus ise ära
Millega mõõdan?Ok,aga kuskohast ma sellise antud junni saan mis siin pildina Arto pani? Mina tean aint 2 kraadi, pool kuus ja pool kaksteist.Järelikult Pets, pead tulema oma kalibreeritud taadeldud kraadipuuga külla .
Rene
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Selline kraadipulk on Antol kapi otsas, tal on veel igasugu teisi puklasid ka
Aga külla võib alati tulla, kui kutsutakse ... kuus õlut ja nurgad selged
Aga külla võib alati tulla, kui kutsutakse ... kuus õlut ja nurgad selged
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Kuulge mehed, nurga määramine ei saa ju nii raske olla. Raadius jagab ringi kuueks, saame 60 kraadi. Et kindel olla, kõlbab see nurk 50 kraadise asemele. Kui siis 60 pooleks jagada, saame 30, ja seda on ju ka vaja. Kas mõõdulindi kasutamisega on raskusi? Alati on võimalik nurk suuremaks jätta, et ei tekiks mingeid kahtlusi.
Tilli-, palaviku jms. mõõrmised las jäävad pädevamatele aladele, reeglites ei tohi olla kahetimõistmise võimalust ja see tingib, paraku, arvväärtuste kasutamise. Praegune olukord, kus valdaval enamusel autodest ei ole ratas vertikaalsihis kaetud (ronid puu otsa ja ratast ei näe) aga rajale lastakse (inimlikult normaalne), ei ole ju normaalne. Teoreetiliselt võib keegi tulla linnamaasturiga, miinimumpunktid korjata ja protesti esitada. Praeguste reeglite järgi on tal täielik õigus, osaliselt katmata ratastega, autodele disklaffi nõuda.
Arvet
Tilli-, palaviku jms. mõõrmised las jäävad pädevamatele aladele, reeglites ei tohi olla kahetimõistmise võimalust ja see tingib, paraku, arvväärtuste kasutamise. Praegune olukord, kus valdaval enamusel autodest ei ole ratas vertikaalsihis kaetud (ronid puu otsa ja ratast ei näe) aga rajale lastakse (inimlikult normaalne), ei ole ju normaalne. Teoreetiliselt võib keegi tulla linnamaasturiga, miinimumpunktid korjata ja protesti esitada. Praeguste reeglite järgi on tal täielik õigus, osaliselt katmata ratastega, autodele disklaffi nõuda.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Järelikult tuleb sõita ainult neid sõite,kus avalike teede peale asja pole.
Hetkel selliseid Eestis vist kaks. Klaperjaht ja ASMV.
Lisaks kõik Läti sõidud.
Hetkel selliseid Eestis vist kaks. Klaperjaht ja ASMV.
Lisaks kõik Läti sõidud.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Sai täna Hardo tiibasid näpitud ja tundub, et ette 30 kraadi on tõesti paljuvõitu. Iseenesest mõõtmise skeem ju hea aga mõnda nurka võiks vähendada küll.
Arvet
Arvet
Tehtud, mõeldud.