TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Ega siin mingit kosmost küll ei ole. Saab ju tavalise vesiloodigi ära tuunida- ühes silmas 30 kraadi, teises 50. Sama asi peaks tagaratastele ka kehtima aga vastupidi, e. jutt peaks käima autopoolsest ja otsmises (stangepoolsest) laiendi servast.
PS. paluks samasuguseid sätteid ka TR Vaba 2 reeglitesse.
Arvet
PS. paluks samasuguseid sätteid ka TR Vaba 2 reeglitesse.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Direktiivi järgi kehtib sama pilt tagaratastele.
Pikemaks võib alati teha.
Pikemaks võib alati teha.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Arusaamatuks jääb kuidas sa hakkad seda kraadi mõõtma ?e.p. kirjutas:Milline osa jäi arusaamatuks?Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.
Kust võtad sa referentspunkti mille suhtes toimub kraadi mõõtmine ?
Ehk puust ja punaseks: minu masinal on velje südamik,velje välisosast ca 200 mm väljaspool.Kuidas tood sa mõttelise tsentri sealt perpendikulaarselt välja ja teostad mõõtmise ja kinnitad,et nt. ei ole 50 kraadi vaid on 43 kraadi ja ei saa rajale?
Kui mulle need asjad nii ära seletatakse,et see loogiline tundub,siis rohkem küsimusi ei ole .
Kui aga keegi hakkab mingi metallimarkeerimise malliga lolli nalja tegema,küsin uuesti ,et kuidas toimub mõõtmine.
Ei ole mõtet leiutada mingeid keerulisi reegleid,millest ei suudeta üheselt aru saada.
Pets ära arva,et mul on igav ja tahan norida.Ei taha.Tahan lihtsalt,et te ei teeks enda ja meie elu keeruliseks.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Seda küll aga meil peaks see olema pööratult, st. auto telje poole 50 ja auto teljest eemale 30 kraadi? Tagaratast, tagant, direktiivi järgi keeruline katta.e.p. kirjutas:Direktiivi järgi kehtib sama pilt tagaratastele.
Pikemaks võib alati teha.
Hardo, mõõtmine on lahendatav võrdkülgse "tähega" (mersu märgi sisu). Kui kaks haara on rehvi veerepinnaga kontaktis ja kolmas tiiva esiservaga, läbib kolmanda haara, mõtteline jätk, ratta keskpunkti ja selle nurk nätabki kas on piisavalt kraade. Kui seal on eelseadistatud vesiloodi silm, peaks OK olema? Ei ole ju liiga keeruline, kasvõi ilma ratta füüsilise teljeta?
Arvet
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Tulles tagasi vesiloodi juurde,siis ka alus millel seisab sõiduk,peab olema loodis.Rehvid peavad olema ühesuguse kulumisastmega.Rõhk peab olema sama jne.
Krt,kas ainult mulle tundub,et see kraadide jura on täielik lollus. Varsti peab tõesti olema magister,et autot ehitada.Muidu tuleb kindlalt mõni viga sisse.Kui ikka kujutlevast geomeetriast si**agi aru ei saa,võib tehnilisest mitte läbi saada.
Ärge palun rumalustega üle piiri minge ja asja üle vindi keerake .
Öelda,et " kle,millest sa aru ei saa" tundub ikka väga mage.
Krt,kas ainult mulle tundub,et see kraadide jura on täielik lollus. Varsti peab tõesti olema magister,et autot ehitada.Muidu tuleb kindlalt mõni viga sisse.Kui ikka kujutlevast geomeetriast si**agi aru ei saa,võib tehnilisest mitte läbi saada.
Ärge palun rumalustega üle piiri minge ja asja üle vindi keerake .
Öelda,et " kle,millest sa aru ei saa" tundub ikka väga mage.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
See on keeruline aga siiani loogiliseim lahendus. Rehvirõhk ja -kulumisaste ei muuda asja, aluspind võiks horisontaalne olla ja rattad ümmargused. Mingid tolerantsid võiksid ju olla stiilis: proteste arvestatakse alates 5 kraadisest nurga hälbest.Movistar kirjutas:Tulles tagasi vesiloodi juurde,siis ka alus millel seisab sõiduk,peab olema loodis.Rehvid peavad olema ühesuguse kulumisastmega.Rõhk peab olema sama jne.
Krt,kas ainult mulle tundub,et see kraadide jura on täielik lollus. Varsti peab tõesti olema magister,et autot ehitada.Muidu tuleb kindlalt mõni viga sisse.Kui ikka kujutlevast geomeetriast si**agi aru ei saa,võib tehnilisest mitte läbi saada.
Ärge palun rumalustega üle piiri minge ja asja üle vindi keerake .
Arvet
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Kui minu tulemus tühistataks puhtalt selle pärast,et kuskil põlveotsas tehtud tundmatu mersu märki meenutav mõõteriist nii näitab,siis see ei ole kindlasti JOKK ja edasikaebamine on kindel.
Millegi mõõtmiseks peab selge olema mõõtmise meetod ja mõõteriist peab olema taadeldud.Eriti kui sellest oleneb nt.koht võistlustel vmt.
Millegi mõõtmiseks peab selge olema mõõtmise meetod ja mõõteriist peab olema taadeldud.Eriti kui sellest oleneb nt.koht võistlustel vmt.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Aga paku paremat!Movistar kirjutas:Kui minu tulemus tühistataks puhtalt selle pärast,et kuskil põlveotsas tehtud tundmatu mersu märki meenutav mõõteriist nii näitab,siis see ei ole kindlasti JOKK ja edasikaebamine on kindel.
Millegi mõõtmiseks peab selge olema mõõtmise meetod ja mõõteriist peab olema taadeldud.Eriti kui sellest oleneb nt.koht võistlustel vmt.
Arvet
PS. Protestija võib ju taadeldud riista letti panna, kui oi ole, protesti ei arvestata.
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Ratta välimises vertikaalsihis alla vaadates peab ratas olema kaetud tiivalaiendiga.Kõik.Lihtne ju.totu kirjutas: Aga paku paremat!
Pikkus ehitatakse vastavalt auto eripära silmas pidades.
Kui autol lõppeb kere sillaga,siis ei saa olla normaalne,et pean(rõhk sõnal pean) ehitama ratast igast vertikaalsihist katva tiivalaiendi.
Mis tolku on sellest, metsas igatpidi ribadeks sõidetud ülisuurel tiivalaiendil,tänaval.
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Kordan veelkord, et niikaua, kuni liikleme avalikel teedel, peavad meie sõidukid vastama nõuetele.
Kui ei sobi tehnilised tingimused, tuleb mõni teine ala valida, kus ei nõuta nii keerulist tehnilisi lahendusi võistlusmasina juures, mitte hakata neid endale sobivaks vaidlema.
Antud lahendus on kõige lihtsam ja selgem ja vastab ka seadusandlusele.
Samamoodi on esitatud EAL tehnikakolleegiumi poolt küsimus, kuidas kontrollime võistlusautode liikumiskiirust vastavalt rehvide kiirusindeksitele.
Kui ei sobi tehnilised tingimused, tuleb mõni teine ala valida, kus ei nõuta nii keerulist tehnilisi lahendusi võistlusmasina juures, mitte hakata neid endale sobivaks vaidlema.
Antud lahendus on kõige lihtsam ja selgem ja vastab ka seadusandlusele.
Samamoodi on esitatud EAL tehnikakolleegiumi poolt küsimus, kuidas kontrollime võistlusautode liikumiskiirust vastavalt rehvide kiirusindeksitele.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Võtaks äkki aluseks klassi lubatud rehvimõõdu? See oleks ju suhteliselt lihtsalt mõõdetav!totu kirjutas:Aga paku paremat!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Kas nii nagu siiamaani on olnud, enam ei kõlba ? Kas traktoristid peavad edaspidi hakkama sõitma max.kiirusega 40 km/h ?e.p. kirjutas: Kui ei sobi tehnilised tingimused, tuleb mõni teine ala valida, kus ei nõuta nii keerulist tehnilisi lahendusi võistlusmasina juures, mitte hakata neid endale sobivaks vaidlema.
Samamoodi on esitatud EAL tehnikakolleegiumi poolt küsimus, kuidas kontrollime võistlusautode liikumiskiirust vastavalt rehvide kiirusindeksitele.
Teist ala niipea ei plaani valida.
Lihtsam on sõitmiseks teine riik valida.
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Siiani: Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või tiivalaiendiga.
Ehk kui nüüd reeglit jälgida, siis peaks "porilaud" olema kui pikk meetrise rattaga?
Uue skeemi kohaselt muutub siiani ebamäärane ja palju küsimusi tekitanud reegel konkreetseks, mõistlikuks ja lihtsalt teostatavaks.
"porilaua" pikkus muutub mõistlikuks ja määratletuks.
Ehk kui nüüd reeglit jälgida, siis peaks "porilaud" olema kui pikk meetrise rattaga?
Uue skeemi kohaselt muutub siiani ebamäärane ja palju küsimusi tekitanud reegel konkreetseks, mõistlikuks ja lihtsalt teostatavaks.
"porilaua" pikkus muutub mõistlikuks ja määratletuks.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Minu arvates peaks teh komisioni liikmed omavahel visuaalhindamise kokkuleppima. A la Pets, Veiko ja Anto vaatavad ühte ja sama reha nt Muuvi oma Siis järgneb tihe keskustelu, millest selgub tõde. Kuidas on ok.
Nii vast kõige lihtsam. Mõõta ja kraadida võite munni pikkust ja palavikku.
Andres
Nii vast kõige lihtsam. Mõõta ja kraadida võite munni pikkust ja palavikku.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Siiani on lihtne olnud,pole väga olnud autosi,millel lõppeb raam sillaga,aga kui nõuda mingit nõmedat väljaulatuvat oinsust,siis arvestage ka sellega,et 90% tõenäosusega pole seda porlet enam finisis.
Võiks teha mingid inimlikud nõuded,vastavalt auto eripärale,siis on see porle ka poole sõidu pealt alles Vähemalt pool võitu
Tava kerega tr3-edel on neid sõidetud pidevalt ära,ja arvake edasi mis selle oinsusega juhtub
Lihtsalt minu arvamus,ei viitsi kellegagi kakelda ja vaielda
Võiks teha mingid inimlikud nõuded,vastavalt auto eripärale,siis on see porle ka poole sõidu pealt alles Vähemalt pool võitu
Tava kerega tr3-edel on neid sõidetud pidevalt ära,ja arvake edasi mis selle oinsusega juhtub
Lihtsalt minu arvamus,ei viitsi kellegagi kakelda ja vaielda
Proto
53951597
53951597