MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Moderaator: Moderators
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Ahti ära ütle, et sul ikka veel lund ei ole
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Ei ole ju erilist lund ja korralikku tuisku ka pole olnud.Täna proovisin heinamaal lükata ja selle 20 cm lume peale ei teind auto teist nägu kah
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Kurat kogu eestimaa lumi on siis minu teepeale tuisanud, kohati 50+ cm hanged.
Peab ka sihukese elaja ehitama, siis ei julge lumi maha sadada
Peab ka sihukese elaja ehitama, siis ei julge lumi maha sadada
-
- Mudder
- Postitusi: 69
- Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
- Asukoht: Harjumaa
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Paistab vist, et kui ehitad vinge masina sahaga siis lumi ei sajagi. Lumetõrje toimib
L200
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Ei teagi, siiani toimib.Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Ahti kas sa oled selle punase opeli põllurallika maha müünud?
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Eelmine teisipäev osteti ära jah.ylbik kirjutas:Ahti kas sa oled selle punase opeli põllurallika maha müünud?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Siis mu vanad silmad ei petnudki mind
Rändas minu kodukanti.
Rändas minu kodukanti.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Millest selline küsimus?Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Originaalkast ja mootor jäid ju kokku toimetama. Kui jahutus toimib, mahlad sees püsivad ja kasti lõhkumist just eesmärgiks ei sea, peaks tavakasutust kestma küll. Sel kastil varu juba jätkub.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
700-800Nm pidevat pauku pole veel tapnud sellist kastiv6sa kirjutas:Millest selline küsimus?Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Originaalkast ja mootor jäid ju kokku toimetama. Kui jahutus toimib, mahlad sees püsivad ja kasti lõhkumist just eesmärgiks ei sea, peaks tavakasutust kestma küll. Sel kastil varu juba jätkub.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Sahk on ennast täiesti õigustanud ja auto ka.Auto sai hakkama ka paksu sulalume lükkamisega.Jõudu on kiirel lükkamisel muidugi vähe aga minu jaoks piisas.
Vigatest oli see mida ma ka kohe algul arvasin,et kuna keeramis silindrite vahel pole kaitseklappi siis lõhub midagi ära.Nii läksgi,mõlemal silindril lõi malmist pea lõhki.Ise arvasin,et voolikud on nõrgim lüli aga ei.Järgmiseks aastaks vaja see kaitseklapp kuskilt sebida ja kiirliited voolikute vahele.
Pilt katkistest silindripeadest.
Vigatest oli see mida ma ka kohe algul arvasin,et kuna keeramis silindrite vahel pole kaitseklappi siis lõhub midagi ära.Nii läksgi,mõlemal silindril lõi malmist pea lõhki.Ise arvasin,et voolikud on nõrgim lüli aga ei.Järgmiseks aastaks vaja see kaitseklapp kuskilt sebida ja kiirliited voolikute vahele.
Pilt katkistest silindripeadest.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Kolvivarred on sirged? Kas purunenud detailid on malmist? Ma ei tahaks uskuda, et voolik ja eriti nende otsahülsid peavad survele paremini vastu, kui raske raud. Sestap ka urgitsen - äkki said pöördesilindrid lihtsalt aia milleltki...
Palju pole ju vaja, et surve all oleva silindri otsakaas maha murda. Õli aitab seest, lumakamakas või jäätunud vall väljast ja tehtud ongi.
Palju pole ju vaja, et surve all oleva silindri otsakaas maha murda. Õli aitab seest, lumakamakas või jäätunud vall väljast ja tehtud ongi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Tere!
Tegelt on voolikud suht viimased asjad, mis järgi sellises situatsioonis annavad, voolikutel endal on söltuvalt tootjast ca 3-4 kordne löhkemisvaru, nii, et arvestades taoliste voolikute ca 275-330 barist tööröhku, siis...
Pigem annavad järgi voolikuteotsad, aga köiksepealt lööb silindrivarre üldjuhul köveraks, silmad puruks, tihendid silindris segamini.
Nn. shokiklappi mine küsi ntx meie Tartu kontorist. Reklaami ei tee, aga DunlopHiflex.
Lugupidamisega, Janis alias saarik
Tegelt on voolikud suht viimased asjad, mis järgi sellises situatsioonis annavad, voolikutel endal on söltuvalt tootjast ca 3-4 kordne löhkemisvaru, nii, et arvestades taoliste voolikute ca 275-330 barist tööröhku, siis...
Pigem annavad järgi voolikuteotsad, aga köiksepealt lööb silindrivarre üldjuhul köveraks, silmad puruks, tihendid silindris segamini.
Nn. shokiklappi mine küsi ntx meie Tartu kontorist. Reklaami ei tee, aga DunlopHiflex.
Lugupidamisega, Janis alias saarik
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Sai tehtud belarussile samade silindritega sahk ette. Aga sai pandud piirajad. Enne kui silinder päris põhja läheb tuleb piiraja ette. Ja siiamaani silindrit terved. On saanud kive ja kände, nii et traktoris asjad lendavad aga silindrid on vastu pidanud. Paar korda on voolikud oma lollusest katki läinud. Nimelt on sahk jäänud poolde vinna, mitte vastu piirajat ja siis vastu kivi sõites on vooliku ära lõhkunud.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.