Arutelu veniva köie ümber
Moderaator: Moderators
Arutelu veniva köie ümber
Mis tähedab "veniv"? Kui palju see siis hooga tõmmates venib?
Vaadates "kinetic" nööri pilti siit http://www.extreme4x4.co.uk/acatalog/info_RR03.html siis tundub pakutav nöör küll oluliselt teistsuguse ehitusega olevat.
Vaadates "kinetic" nööri pilti siit http://www.extreme4x4.co.uk/acatalog/info_RR03.html siis tundub pakutav nöör küll oluliselt teistsuguse ehitusega olevat.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Veniv tähendab täpselt seda, et köis venib ja ei teki järsku lööki.anttix kirjutas:Mis tähedab "veniv"? Kui palju see siis hooga tõmmates venib?
Vaadates "kinetic" nööri pilti siit http://www.extreme4x4.co.uk/acatalog/info_RR03.html siis tundub pakutav nöör küll oluliselt teistsuguse ehitusega olevat.
Kui pika köie venimis maad sa teada tahad.Ei oska kuidagi sulle öelda palju nt. 8m köis venib enne kui katkeb.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Hooga tõmbamise jaoks tehtud köied venivad tootjate lubadusi uskudes vähemalt 20% mõned isegi kuni 40%. Lindid venivad vähemalt 20%.metsik kirjutas:Kui pika köie venimis maad sa teada tahad.
Köied on põimitud (inglise keeles double braid) peenikesest nöörist (tavaliselt nailon), mitte keerutatud. Samasugust köit kasutatakse merenduses kaiotsana. Venivad lindid on ka olemas ja need tehakse samuti nailonist, tavaline tõstetropp/puukaitsevöö/misiganes on polüester.
Siin videos võtab tõmbav masin hoogu ca poole autopikkuse jagu ehk natuke alla 2m ja köis venib peale pingule tõmbumist ka umbes poole auto jagu, mis enam-vähem klapib selle lubatud 20%-ga.raulex kirjutas:Hoogu võtsin meetrijagu
http://www.youtube.com/watch?v=zeoyAa-WPR0
Ma ei nori paha pärast, mul on tükk aega olnud mõttes sellist köit osta, aga pilti vaadates tundub olevat täiesti tavaline keerutatud nailonköis, mis venib küll, aga mitte nii hästi kui põimitud köied. Võib-olla ma eksin ja köis on mingist muust materjalist.
PS! Kapron, nailon, perlon jne on kõik üks ja seesama materjal.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Videot keegi kahjuks ei teinud.Rohkem hoogu polnud tarvis võtta,veok tuli lumest välja.Tavalise köiega on juba sõiduautot hooga tõmmates nina esiklaasis või köis/pukseerimisaas puruks.Neid köisi on muidu eestis kümneid,saad mõnda(nt minu oma) huvi korral ise proovida.PS abiks.anttix kirjutas:Hooga tõmbamise jaoks tehtud köied venivad tootjate lubadusi uskudes vähemalt 20% mõned isegi kuni 40%. Lindid venivad vähemalt 20%.metsik kirjutas:Kui pika köie venimis maad sa teada tahad.
Köied on põimitud (inglise keeles double braid) peenikesest nöörist (tavaliselt nailon), mitte keerutatud. Venivad lindid on ka olemas ja need tehakse samuti nailonist, tavaline tõstetropp/puukaitsevöö/misiganes on polüester.
Siin videos võtab tõmbav masin hoogu ca poole autopikkuse jagu ehk natuke alla 2m ja köis venib peale pingule tõmbumist ka umbes poole auto jagu, mis enam-vähem klapib selle lubatud 20%-ga.raulex kirjutas:Hoogu võtsin meetrijagu
http://www.youtube.com/watch?v=zeoyAa-WPR0
Ma ei nori paha pärast, mul on tükk aega olnud mõttes sellist köit osta, aga pilti vaadates tundub olevat täiesti tavaline keerutatud nailonköis, mis venib küll, aga mitte nii hästi kui põimitud köied. Võib-olla ma eksin ja köis on mingist muust materjalist.
PS! Kapron, nailon, perlon jne on kõik üks ja seesama materjal.
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Ma pakuksin venimiseks 10...15%. Nädalavahetusel sai Männikul veidi sikutatud ja jäi subjektiivne mulje, et Metsiku tarnitud venis tiba paremini, kui Master-Pulli originaal. See oli küll veidi jämedam, aga pikem. Kui huvi testida, siis olen nendega Tallinn-Nõmmel üldjuhul saadaval. Veniv köis on igal juhul suurusjärgu parem asi, kui koormarihm tingimusel, et kinnituskohad auto küljes püsivad. Vastasel juhul on vastupidi
.

Ei ole mõtet hakata võrdlema koormarihma ja venivat köit.Koormarihm ise ütleb,mille jaoks ta on.Ja veniva köiega koormat ei kinnita.margus61 kirjutas:Ma pakuksin venimiseks 10...15%. Nädalavahetusel sai Männikul veidi sikutatud ja jäi subjektiivne mulje, et Metsiku tarnitud venis tiba paremini, kui Master-Pulli originaal. See oli küll veidi jämedam, aga pikem. Kui huvi testida, siis olen nendega Tallinn-Nõmmel üldjuhul saadaval. Veniv köis on igal juhul suurusjärgu parem asi, kui koormarihm tingimusel, et kinnituskohad auto küljes püsivad. Vastasel juhul on vastupidi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Mnjah, selle koha pealt tuleb üks video meelde, kus taat seletab, et venivat asja kasutades tuleb köie ots veel teise tropiga fikseerida, et kui kinnituskoht auto küljest lahti tuleb, et siis see püüab lenduläinud metallikolaka kinni, aga paljud seda tegelikult teha viitsivad.margus61 kirjutas:Vastasel juhul on vastupidi.
Aga mis ma ikka pikalt seletan, kes tahab, see vaatab ise: http://www.youtube.com/watch?v=2JBnxSqpuCM&NR=1
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Pole küll Metsiku käest ostetud, aga http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=29995 teemas müüja käest soetatud 22mm. köis. Müüja väitel venib 30%
Jeep Crand Cherokee Overland
Krt, see on hea mõte. Ma teen omale kaks lühikest otsa autosse juurde, ruumi nad anyway eriti rohkem ei võta. Niisama vaalul kõõluvat sõidukat sikutades pole vaja muidugi, aga kui endast kordi suurem kolakas on kuskile põhja peale end korralikult ära parkinud... Ja siis on kärukonks vms kunagi "oskusterminoloogia saatel" kinni jopitud ja sellest ka veel pool läbi roostetanud... brr...anttix kirjutas:Mnjah, selle koha pealt tuleb üks video meelde, kus taat seletab, et venivat asja kasutades tuleb köie ots veel teise tropiga fikseerida, et kui kinnituskoht auto küljest lahti tuleb, et siis see püüab lenduläinud metallikolaka kinni, aga paljud seda tegelikult teha viitsivad.
Kindlam tunne ikka kui nöörijupiga kasvõi sillatala külge ankurdad samusegi konksu. Sama rakendub ka endapoolses köie otsas muidugi.
BTW, riistamarketis müüakse mingeid tõstetroppide varrukaid, mis see õige nimi oli, ei meenu. Viskasin ühe südamerahuks köiele peale. Oli siin jutuks, et veniv köis ei kannata pinges igasuguste teravamapoolsete servadega kohtumist...
tegime pulli, aitab
aga kui katkeb siis võib päris korraliku litaka saada ikka:
http://www.youtube.com/watch?v=HEtuO-Mh ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=HEtuO-Mh ... re=related
Endal on see sama Certexi veniv köis ja Väo Show Rada pannes jäi Chevy lootusetult kinni savi sisse. Vintsiga lohistas Defender 110 igast asendist minema ja kuhugi mujale trossi panna ka ei olnud. Suur frontaal tuli ja venitas mu selle 10T köiega välja. Umbes 25-30% venis see köis ja siis tuli Chevy nagu linguga plumpsti välja. Järeldus - venib ja sitaks.
+372 5028488