offroad auto ehitamine
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mis sa seal keevituses nii erilist nägid,et kohe erutusid?Janek kirjutas:Vaatan pilte ja olen kadedusest roheline. Projekt projektiks, aga see kuidas ikka mõni inimene keevitada oskab - respect!
Mulle jääb jälle mulje õmblust vaadates,et ei ole keevitatud ühtlaselt ja katkestamata vaid nö.järjest punktides.
Kindlasti oskavad ehitajad ise kommenteerida seda paremini.
Autoehitajatele aga edu tegemisel.
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Järjest punktimine on väga OK ja aksepteeritud keeruliste konstruktsioonide juures, seda eriti toruraamil, turvapuuril jne. Selline punktimine annab võimlause püstolit korrigeerida paremini, kui pikalt paristades, samuti saab keevitada suurema vooluga. Pikk õmblus on nagu rohkem masstootmise, või sirge õmbluse teema. Vale pole kumbki.Movistar kirjutas:Mis sa seal keevituses nii erilist nägid,et kohe erutusid?Janek kirjutas:Vaatan pilte ja olen kadedusest roheline. Projekt projektiks, aga see kuidas ikka mõni inimene keevitada oskab - respect!
Mulle jääb jälle mulje õmblust vaadates,et ei ole keevitatud ühtlaselt ja katkestamata vaid nö.järjest punktides.
Kindlasti oskavad ehitajad ise kommenteerida seda paremini.
Autoehitajatele aga edu tegemisel.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Lisaks jätab punktidena keevitamine vähem sisepingeid, iga punkt jõuab mingil määral jahtuda ja "veab ennast paika" aga aega läheb rohkem.erik kirjutas:Järjest punktimine on väga OK ja aksepteeritud keeruliste konstruktsioonide juures, seda eriti toruraamil, turvapuuril jne. Selline punktimine annab võimlause püstolit korrigeerida paremini, kui pikalt paristades, samuti saab keevitada suurema vooluga. Pikk õmblus on nagu rohkem masstootmise, või sirge õmbluse teema. Vale pole kumbki.Movistar kirjutas:Mis sa seal keevituses nii erilist nägid,et kohe erutusid?Janek kirjutas:Vaatan pilte ja olen kadedusest roheline. Projekt projektiks, aga see kuidas ikka mõni inimene keevitada oskab - respect!
Mulle jääb jälle mulje õmblust vaadates,et ei ole keevitatud ühtlaselt ja katkestamata vaid nö.järjest punktides.
Kindlasti oskavad ehitajad ise kommenteerida seda paremini.
Autoehitajatele aga edu tegemisel.
Tehtud, mõeldud.
Ega ma päris täpselt ei teagi mille vardad need on, arvatavasti mingi saksa toodang ja põllumajanduslik, varda jämmus umbes nagu tolline toru (pole mõõtnud) ja keere vast 25mm, tunduvad suht tugevad asjad olema, määrde niplid ja peale keeramise võimalus.
Ratta suurus? See on lahtine aga pigem max mida need sillad kannatavad. Eks esimesed sõidud nende pisikeste ratastega mis piltidel näha.
Täna sain ka 69 vahekasti kätte ja täitsa uue, see pole veel ringigi käinud
Keevituse kohalt, et kuna materjal on õhuke (2,6mm toru sein) on mõistlik selline punkt haaval keevitus, saab lasta korralikud suured punktid ilma ülearuse kuumutamiseta. Liigse kuumutuse korral on võimalus materjali murdumine keevise kõrvalt.
Ja loomulikult Tänud heade sõnade eest
Ratta suurus? See on lahtine aga pigem max mida need sillad kannatavad. Eks esimesed sõidud nende pisikeste ratastega mis piltidel näha.
Täna sain ka 69 vahekasti kätte ja täitsa uue, see pole veel ringigi käinud
Keevituse kohalt, et kuna materjal on õhuke (2,6mm toru sein) on mõistlik selline punkt haaval keevitus, saab lasta korralikud suured punktid ilma ülearuse kuumutamiseta. Liigse kuumutuse korral on võimalus materjali murdumine keevise kõrvalt.
Ja loomulikult Tänud heade sõnade eest
Teen turvapuure võistlus autodele!
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No krt mitte üks teema, kus keegi miskeid pilte paneb oma tööst ei möödu ilma, et keegi hakkas kommenteerima keevituste kvaliteeti miskis suunas.
Milleks seda vaja - küll aeg näitab kas oli hea ja vajadusel õpetab tegijat.
(ook olen näinud ka igasugu porni ja kohati tundub, et seda tehakse miski perversse naudinguga - ja tõesti aitab vast ainult rahustav süst)
Ma küll ilmtingimatta ei kiida kõiki kasutatud lahendusi tagant aga projekti puhul jääb siiski vähemalt mulle kiiduväärselt silma, et tegija on erinevad lahendused ja sõlmed enda jaoks üle keskmise läbi mõelnud.
Paluks jätkata tööde kajastamist
Milleks seda vaja - küll aeg näitab kas oli hea ja vajadusel õpetab tegijat.
(ook olen näinud ka igasugu porni ja kohati tundub, et seda tehakse miski perversse naudinguga - ja tõesti aitab vast ainult rahustav süst)
Ma küll ilmtingimatta ei kiida kõiki kasutatud lahendusi tagant aga projekti puhul jääb siiski vähemalt mulle kiiduväärselt silma, et tegija on erinevad lahendused ja sõlmed enda jaoks üle keskmise läbi mõelnud.
Paluks jätkata tööde kajastamist
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
mida aeg edasi ja asju tehtud seda enam ma kahtlen, vahel tundub ikka paras tri...er, saab ikka asja? Mõningad asjad mida olen kasutusele võtnud, ei usalda nende töökindlust. Pole ka piisavat kogemus selles vallas.
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/67527656
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/67527656
Teen turvapuure võistlus autodele!
Nii, eelmisest postist möödas terve igavik, pole ka olnud millestki rääkida. Vahepeal siiski midagi on tehtud.
Taga sild nüüd raamiga ühendatud. Üleval kolmnurk hõõts, raami poole lähevad kummi puksid (opel omega taga hõõtsa omad) ja silla pool unipal (sise läbimõõt 30mm).
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/79545181
Rehvid sain 31/10,5 R15 veljed sai laiemaks tehtud, nüüd 8 tolli laiad.
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/79545143
Eks teistel piltidel rohkematki näha, adke siis märku mida asjast arvate.
Taga sild nüüd raamiga ühendatud. Üleval kolmnurk hõõts, raami poole lähevad kummi puksid (opel omega taga hõõtsa omad) ja silla pool unipal (sise läbimõõt 30mm).
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/79545181
Rehvid sain 31/10,5 R15 veljed sai laiemaks tehtud, nüüd 8 tolli laiad.
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/79545143
Eks teistel piltidel rohkematki näha, adke siis märku mida asjast arvate.
Teen turvapuure võistlus autodele!
nüüdseks on leidnud ka mootor endale koha raami vahel. Kas selline jõuülekanne kestab või lammutab käigukasti ja vahekasti võllid, laagrid? http://fotoalbum.ee/photos/alar83/81225929
Kahjuks on aega väga vähe ja projekt areneb väga visalt.
Kahjuks on aega väga vähe ja projekt areneb väga visalt.
Teen turvapuure võistlus autodele!
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kardan küll, et lammutab. Jäiga ristiga vahe-ja käigukast koos on paha-paha.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Pane kummimuhv vahele, a'la fordi või bmw oma.alar83 kirjutas:et tuleks ikka topelt rist teha? 69 originaal tundub jälle väga pikk ja raiskaks ruumi.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"