Quadradrive
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Quadradrive
Tekkis küsimus Quadradrive neliveo toimimise kohta praktikas V8 WJ Grandi peal. Nimelt küsimus selline, et kuidas ülevaatusel ainult ühe silla jaoks mõeldud pidurirullidel auto käituma peaks. Esisillaga probleeme ei tekkinud, aga tagasilda testides poos rattad kinni ja ülevaataja leidis, et see nii olla ei tohiks. Kast oli neutrali peal ja vahekast 4HI.
Järsemalt manööverdades tundub ka nagu hakkaks mõnda ratast veidi lohistama. Pole enne Grandidega kokku puutunud ja ei oska selle normaalsust hinnata.
Järsemalt manööverdades tundub ka nagu hakkaks mõnda ratast veidi lohistama. Pole enne Grandidega kokku puutunud ja ei oska selle normaalsust hinnata.
Re: Quadradrive
Kalkun ka arvas.... See ülevaatajatel tavaline et kui ise seletada ei oska siis nii ei tohi ollaFlammablE kirjutas: Esisillaga probleeme ei tekkinud, aga tagasilda testides poos rattad kinni ja ülevaataja leidis, et see nii olla ei tohiks. Kast oli neutrali peal ja vahekast 4HI.
Järsemalt manööverdades tundub ka nagu hakkaks mõnda ratast veidi lohistama. Pole enne Grandidega kokku puutunud ja ei oska selle normaalsust hinnata.

Sinu puhul aga point selles et taga LSD differ ja see ei lasegi rattaid erinevas sunnas keerlema panna, vaid viskab pingist välja.
Mihkel@teab mida räägib,,, läbinud Maha piduri ja amordi stendide koolituse.
Mihkel
No tegelikult lsd diffriga bmw-ga olen isegi ülevaatusel käinud samas punktis ja siis midagi sellist ei ilmnenud. Ma päris täpselt ei ole nende pinkide hingeeluga kursis, aga minu arust pöörlevad mõlemad rullid ikka samal ajal/sama kiiresti/sama pidi. Vastasel juhul peaks isegi ülevaataja aru saama, et lsd puhul peab midagi kinni pooma/järgi andma. Kui aga rullid käivad sama pidi ja kiirusega, siis peaks probleem tekkima pigem vahekastist, sest esimesed rattad seisavad paigal ja tekib kiiruse erinevus. Samas kas see süsteem toimib ka siis, kui vedu taga pole?Ühesõnaga probleem siis selles, et pink näitas veeretakistust mingil hetkel rattale peaaegu sama palju kui pidurdades. Kui see ei oleks pingi poolt esile kutsutud, siis peaks vast sõites aru saama
Hilisemal kontrollimisel selgus, et rehvide kulumisaste taga tundub ka olema 1-2mm erinev, niiet äkki see mõjutas olukorda?
Lähen ja otsin homme mõne 4 rulliga ülevaatuspunkti.

Hilisemal kontrollimisel selgus, et rehvide kulumisaste taga tundub ka olema 1-2mm erinev, niiet äkki see mõjutas olukorda?
Lähen ja otsin homme mõne 4 rulliga ülevaatuspunkti.
pole isiklikult veel kohanud 4 ratta peale ajamise võimalusega stendi, sest teljevahed autodel ju suht erinevad. 4x4 stendi võlu peitubki selles et saab panna ühe ratta ühte ja teise teist pidi tööle et vedu kardaanile ei rakenduks. kui käisid LSD diffriga ühe silla veolise BMW-ga siis ei kasuta keegi seda süsteemi ja rattad liiguvad samapidi. Põhimõtteliselt pead leidma inimese kes ülevaatuspunktis saab aru et sa saad 4WD välja võtta ja et sul taga LSD differ. kui ülevaataja teab mis need on ja kuidas oma stendi kasutada siis peaksid hakkama saama. kui ikka ei õnnestu siis helsita, juhatan kuhugi kus targemad ülevaatajad.
Mihkel
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Muide juba paljudes ülevaatustel on olemas rattakesed mis lükatakse teise silla alla (mis pole piduri stendil). Tekkis kunagi ammu probleem oma passatiga millel nelivedu. Nimelt kui esisild piduri stendil ringi käis siis auto lihtsalt sõitis minema. Nüüd innovatiivsemad ülevaatuspunktid teavad mida teevad.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Quadradrive
Aga proovi vahekast ka neutrali peale panna...FlammablE kirjutas:Kast oli neutrali peal ja vahekast 4HI.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT