Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

AINIONU
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas AINIONU » K Dets 04, 2013 9:27 pm

Küsimus tehnilist laadi. Nimelt soov on teha cabrio kerega autole kõva katus juhi ja kaasõitja pea kohale. Kui saan ARK-is selle registreeritud kahe kohaliseks, kas siis tehnilises kontrollis võib mul ikkagi sellest probleeme tekkida.
Olen kursis reeglite punktiga, et omavoliline kere lõikamine ja ümbertegemine on keelatud. Kuid ARK-i nõusolekul on ju see auto siiski tänavalegaalne, ning reeglite kohaselt lubatakse ka detaile tugevdada. Vakstust katuse asendamine plekkiga on ju ikkagi tugevdamine?
Hääd inimesed kes omavad pädevat kogemust või teadmisi andke nõu?

Terv: Ain
Varsti saab võistlema :)
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1836
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Maasturid » R Dets 06, 2013 8:48 am

Kui ARK on selle juba heaks kiitnud siis ei saa ju võistluste tehnilises sellega enam probleeme olla.Pealegi eeldan, et see kõva katus ehitatakse olemasolevate turvakaarte (torude) peale.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak 2.0 Bi-turbo
AINIONU
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas AINIONU » R Dets 06, 2013 5:10 pm

Täpselt nii see oligi. Turvakaared jäid alles-plekist katus sai sinna vahele aretatud. Ma eeldan, et ega ARK ei tohiks kah selle koha pealt väga kiuslik olla.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Praks1 » R Dets 06, 2013 6:17 pm

ARK-l ei ole midagi selle vastu ilmselt,kui asi on korektselt tehtud ja pole ohtlik,kuna selle pleki eesmärk on turvalisus,siis peaks ta olema torude peal ja normaalselt kinni,kindlasti saab ka ta vahele normaalselt kinni,aga see sõltub juba töömehest.
Katuse materjalide paksused saad tehnilistest reeglitest juba.
Mis autoga üldse tegu,et peab ise leiutama?
Proto
53951597
AINIONU
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas AINIONU » R Dets 06, 2013 7:40 pm

Autoks on Suzuki Vitara. Oli eelnevalt ikka kuudiga variant, kuid siis sai soetatud cabriolet kere. Üldjuhul on ikkagi kaks võistlejat autos, seega katus peale ja järelejäänud tagumine osa sai seinaga eraldatud ning tekkis tore väikene kast. Sinna hea vints, varuratas ja muu mudru sokkutada.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4319
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » R Dets 06, 2013 9:30 pm

Praks1 kirjutas:Katuse materjalide paksused saad tehnilistest reeglitest juba.


Miskil põhjusel ei leidnud ma seda tehnilistest reeglitest
Paluks linki või copy-pastet või muud vihjet kus see on
tartuoffroad.ee
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas e.p. » R Dets 06, 2013 10:58 pm

järelejäänud tagumine osa sai seinaga eraldatud ning tekkis tore väikene kast. Sinna hea vints, varuratas ja muu mudru sokkutada.


 
vatuolus punktide : 3.4.11.1 ja 3.4.2.2



  

N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.
Viimati muutis e.p., E Dets 09, 2013 10:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
AINIONU
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas AINIONU » R Dets 06, 2013 11:20 pm

Jääb arusaamatuks viide 3.3.11.1-le "Elektrisüsteemi kõik juhtmed ja kontaktid peavad
olema korralikult isoleeritud. "
Punkt 3.4.2.2."Võistlussõiduki välimus peab säilima identsena". - No aga välimus ju jääbki identne. ARK-is registreeritud kahe kohaliseks ja välimust pole muudetud. ?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4284
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Movistar » R Dets 06, 2013 11:49 pm

e.p. kirjutas:  

N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.

Mida ta seal vabaklassis teeb ?
Pole ju mingit vabaklassi olemas ega tule ka.
TR3
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas e.p. » L Dets 07, 2013 10:58 am

No aga välimus ju jääbki identne. ARK-is registreeritud kahe kohaliseks ja välimust pole muudetud.


Maanteametis võid registreerida ka iseehitatud sõiduki, mis ei tähenda, et siis automaatselt vastab sõiduk võistlusklasside tehnilistele reeglitele.

Ringraja sarjas ET1 klass, kus lubatud suuremaid ümberehitusi.
Viimati muutis e.p., L Dets 07, 2013 3:25 pm, muudetud 1 kord kokku.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Praks1 » L Dets 07, 2013 12:58 pm

Aga kui paned nüüd presendi tagasi sinna taha,siis on originaal,vahesein ja kõvakatus võib jääda,ja tagumise akna kerid üles,või võtad ära üldse.
Eks harjutamiseks sobib see vitara,aga üldiselt pole ta kõige parem doorik.
Välimus säiliks sellisel juhul identsena,kui tehasest tuleks kastikana neid,nagu landroverid näiteks,või patrolid,millel käib kõvakatus maha ja on kastikas.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15920
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Landy » L Dets 07, 2013 5:06 pm

Movistar kirjutas:Mida ta seal vabaklassis teeb ?
Pole ju mingit vabaklassi olemas ega tule ka.

Hoiatus!
Antud teema püstitus väljub tehnilise aruteleu piiridest!

Moderaator
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
AINIONU
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas AINIONU » L Dets 07, 2013 7:57 pm

Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema.Pilt
Aga Vitara on väärt igiliikur-oleme ühe teise isendiga kõiksugu olukordades olnud ja kestab see pisikene sitikas vastu kül. Mõned detailid tuleb tugevdada ja saab sõita kül.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas e.p. » P Dets 08, 2013 1:21 pm

Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema


Võid võistelda ka ilma selle "kasvuhooneta" aga vaheseina paigaldada võistluste ajaks ei tohi.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 790
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Jünger » P Dets 08, 2013 4:23 pm

e.p. kirjutas:
Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema


Võid võistelda ka ilma selle "kasvuhooneta" aga vaheseina paigaldada võistluste ajaks ei tohi.



Mäletan väga hästi üleeelmise aasta kukepead, kus marurahuliku Tim pidi saama endale metsakuiva kuuse ladva kuklasse, sest see tuli tagurdades tagaaknast/presendist sisse. Et siis vigased piloodid on paremad?
Aru ma ei saa, mis kuradi eelise see vahesein peaks andma.


Kaspar
Mudane aastast 2005.
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline