Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Küsimus tehnilist laadi. Nimelt soov on teha cabrio kerega autole kõva katus juhi ja kaasõitja pea kohale. Kui saan ARK-is selle registreeritud kahe kohaliseks, kas siis tehnilises kontrollis võib mul ikkagi sellest probleeme tekkida.
Olen kursis reeglite punktiga, et omavoliline kere lõikamine ja ümbertegemine on keelatud. Kuid ARK-i nõusolekul on ju see auto siiski tänavalegaalne, ning reeglite kohaselt lubatakse ka detaile tugevdada. Vakstust katuse asendamine plekkiga on ju ikkagi tugevdamine?
Hääd inimesed kes omavad pädevat kogemust või teadmisi andke nõu?
Terv: Ain
Varsti saab võistlema
Olen kursis reeglite punktiga, et omavoliline kere lõikamine ja ümbertegemine on keelatud. Kuid ARK-i nõusolekul on ju see auto siiski tänavalegaalne, ning reeglite kohaselt lubatakse ka detaile tugevdada. Vakstust katuse asendamine plekkiga on ju ikkagi tugevdamine?
Hääd inimesed kes omavad pädevat kogemust või teadmisi andke nõu?
Terv: Ain
Varsti saab võistlema
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1961
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Kui ARK on selle juba heaks kiitnud siis ei saa ju võistluste tehnilises sellega enam probleeme olla.Pealegi eeldan, et see kõva katus ehitatakse olemasolevate turvakaarte (torude) peale.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Täpselt nii see oligi. Turvakaared jäid alles-plekist katus sai sinna vahele aretatud. Ma eeldan, et ega ARK ei tohiks kah selle koha pealt väga kiuslik olla.
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
ARK-l ei ole midagi selle vastu ilmselt,kui asi on korektselt tehtud ja pole ohtlik,kuna selle pleki eesmärk on turvalisus,siis peaks ta olema torude peal ja normaalselt kinni,kindlasti saab ka ta vahele normaalselt kinni,aga see sõltub juba töömehest.
Katuse materjalide paksused saad tehnilistest reeglitest juba.
Mis autoga üldse tegu,et peab ise leiutama?
Katuse materjalide paksused saad tehnilistest reeglitest juba.
Mis autoga üldse tegu,et peab ise leiutama?
Proto
53951597
53951597
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Autoks on Suzuki Vitara. Oli eelnevalt ikka kuudiga variant, kuid siis sai soetatud cabriolet kere. Üldjuhul on ikkagi kaks võistlejat autos, seega katus peale ja järelejäänud tagumine osa sai seinaga eraldatud ning tekkis tore väikene kast. Sinna hea vints, varuratas ja muu mudru sokkutada.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4483
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Miskil põhjusel ei leidnud ma seda tehnilistest reeglitestPraks1 kirjutas:Katuse materjalide paksused saad tehnilistest reeglitest juba.
Paluks linki või copy-pastet või muud vihjet kus see on
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
järelejäänud tagumine osa sai seinaga eraldatud ning tekkis tore väikene kast. Sinna hea vints, varuratas ja muu mudru sokkutada.
vatuolus punktide : 3.4.11.1 ja 3.4.2.2
N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.
Viimati muutis e.p., E Dets 09, 2013 10:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Jääb arusaamatuks viide 3.3.11.1-le "Elektrisüsteemi kõik juhtmed ja kontaktid peavad
olema korralikult isoleeritud. "
Punkt 3.4.2.2."Võistlussõiduki välimus peab säilima identsena". - No aga välimus ju jääbki identne. ARK-is registreeritud kahe kohaliseks ja välimust pole muudetud. ?
olema korralikult isoleeritud. "
Punkt 3.4.2.2."Võistlussõiduki välimus peab säilima identsena". - No aga välimus ju jääbki identne. ARK-is registreeritud kahe kohaliseks ja välimust pole muudetud. ?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Mida ta seal vabaklassis teeb ?e.p. kirjutas:
N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.
Pole ju mingit vabaklassi olemas ega tule ka.
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Maanteametis võid registreerida ka iseehitatud sõiduki, mis ei tähenda, et siis automaatselt vastab sõiduk võistlusklasside tehnilistele reeglitele.No aga välimus ju jääbki identne. ARK-is registreeritud kahe kohaliseks ja välimust pole muudetud.
Ringraja sarjas ET1 klass, kus lubatud suuremaid ümberehitusi.
Viimati muutis e.p., L Dets 07, 2013 3:25 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Aga kui paned nüüd presendi tagasi sinna taha,siis on originaal,vahesein ja kõvakatus võib jääda,ja tagumise akna kerid üles,või võtad ära üldse.
Eks harjutamiseks sobib see vitara,aga üldiselt pole ta kõige parem doorik.
Välimus säiliks sellisel juhul identsena,kui tehasest tuleks kastikana neid,nagu landroverid näiteks,või patrolid,millel käib kõvakatus maha ja on kastikas.
Eks harjutamiseks sobib see vitara,aga üldiselt pole ta kõige parem doorik.
Välimus säiliks sellisel juhul identsena,kui tehasest tuleks kastikana neid,nagu landroverid näiteks,või patrolid,millel käib kõvakatus maha ja on kastikas.
Proto
53951597
53951597
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Hoiatus!Movistar kirjutas: Mida ta seal vabaklassis teeb ?
Pole ju mingit vabaklassi olemas ega tule ka.
Antud teema püstitus väljub tehnilise aruteleu piiridest!
Moderaator
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema.
Aga Vitara on väärt igiliikur-oleme ühe teise isendiga kõiksugu olukordades olnud ja kestab see pisikene sitikas vastu kül. Mõned detailid tuleb tugevdada ja saab sõita kül.
Aga Vitara on väärt igiliikur-oleme ühe teise isendiga kõiksugu olukordades olnud ja kestab see pisikene sitikas vastu kül. Mõned detailid tuleb tugevdada ja saab sõita kül.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Võid võistelda ka ilma selle "kasvuhooneta" aga vaheseina paigaldada võistluste ajaks ei tohi.Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
e.p. kirjutas:Võid võistelda ka ilma selle "kasvuhooneta" aga vaheseina paigaldada võistluste ajaks ei tohi.Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema
Mäletan väga hästi üleeelmise aasta kukepead, kus marurahuliku Tim pidi saama endale metsakuiva kuuse ladva kuklasse, sest see tuli tagurdades tagaaknast/presendist sisse. Et siis vigased piloodid on paremad?
Aru ma ei saa, mis kuradi eelise see vahesein peaks andma.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"