1. leht 1-st

NIVA sidur

Postitatud: R Jaan 25, 2008 6:13 pm
Postitas Stalker
tunneks huvi kuidas teised metsas müttajad oma niva siduriga toime tulevad?
kui see nõrgaks jääb siis mida te teete või olete teinud?

kas te sõidate orginaal siduriga või on teil kuidagi moditud ?
äkki oskate näpunäiteid anda mida ja kuidas teha?

ei raatsi sport siduri eest 20k välja käia :cry:

Postitatud: R Jaan 25, 2008 7:30 pm
Postitas väike-niva
sõitsin enda Nivaga vist mingi poolteist aastat,aga sidur küll kunagi mingeid väsimuse märke ei näidanud-ennem juhtus alati midagi muud :D
PS.auto oli ainult metsas müttamiseks ja 30/9,5 insad turbod olid all.

Postitatud: L Jaan 26, 2008 12:12 pm
Postitas Veiko
Isiklikult pakun,et sa pead oma sõidustiili korrigeerima.Shreki autol kestis ka sidur ilusti hooaja ehk 6-7 võistlust ilma kordagi põlema minematta.

Veiko

Postitatud: K Jaan 30, 2008 10:35 pm
Postitas Kolumats
Tundub et, kõigil on oma saladused mida välja ei anta. Aga eks see ongi koht kus igaüks katsetab salaja oma kuuris oma leiutisi. Selles osas olen aga kindel et stok siduriga pole offroadile asja isegi mitte modimatta niivaga. Sidur on esimene kes endast märku annab. :idea:
Väikesed vihjed. Peugeot sidur on näiteks lahendus, või teha käigukastis väikesed muutused

Postitatud: K Jaan 30, 2008 10:43 pm
Postitas virx2
niva sidur kestab väga hästi ka modifitseeritud auto korral, sidurit libistades võid igal autol ja igal pool selle ära põletada. Sõidetakse ju ka Samuraidega, millel puhta mootorratta mõõtu sidur.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 12:41 am
Postitas seff
Kolumats kirjutas:Tundub et, kõigil on oma saladused mida välja ei anta. Aga eks see ongi koht kus igaüks katsetab salaja oma kuuris oma leiutisi. Selles osas olen aga kindel et stok siduriga pole offroadile asja isegi mitte modimatta niivaga. Sidur on esimene kes endast märku annab. :idea:
Väikesed vihjed. Peugeot sidur on näiteks lahendus, või teha käigukastis väikesed muutused
misasja sa jahud ??, katsetatud ca 4 võistlustel käinud nii moditud kui ka suht tehaseseades niva peal täiesti tavalise sidurikorvi ja kettaga, ja kõik toimis normaalselt, natuke parema tulemuse sai kui katetena sai kasutatud pidurimeistri omi, pigem viga saamatuses ja liigses siduri libistamises , et kärssama hakkab.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 7:51 am
Postitas Shrek4x4
Veiko jutt vastab tõele,meil kestis originaal sidur väga hästi.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 7:59 am
Postitas Landy
Kolumats kirjutas:Tundub et, kõigil on oma saladused mida välja ei anta. Aga eks see ongi koht kus igaüks katsetab salaja oma kuuris oma leiutisi. Selles osas olen aga kindel et stok siduriga pole offroadile asja isegi mitte modimatta niivaga. Sidur on esimene kes endast märku annab. :idea:
Mina tunnen end küll nüüd solvatuna!
Kui me veel sellega http://www.lahe.net/landy/niva/
võistlesime, siis kulus meil 3 aasta peale KAKS sidurikomplekti. Esimene vahetus sai tehtud prfülaktika mõttes ja seoses uue mootori pigaldamisega. Teine kord vahetasime sidurit peale Avosõitu, ag aselle eelnes aasta jagu võistluseid ja safareid. Seeg kestab Niva sidur täiesti normaaselt. Kasutada tuleb vaid KORRLIKE lääne sidurikomplekte, mitte vene koopertiivide toodangut.

P.S.
Mul on pedandina KÕIK autoga tehtud tööd ilusti kuupäevaliselt ja detailde kauapa kirjas.