1. leht 1-st

Vaja patrolile sillamunaka,liigendi tihendit ehk pori...

Postitatud: E Jaan 21, 2008 8:39 pm
Postitas Kondimurdja
Vaja siis seda suurt tihendit, mis käib sinna selle liigendi taha, mis kaitseb pori eest.
Kust saaks kõige odavamalt.
Need nii kallid asjad :(

Postitatud: E Jaan 21, 2008 9:16 pm
Postitas jr
Ainult esindus, minuteada. Aga ehk on viimase paari aastaga midagi muutunud.

Postitatud: T Jaan 22, 2008 9:10 am
Postitas Loom
Sharniirile seda krdi kummilutti vaja w? seda saab jah aint esindusest vast.

Postitatud: T Jaan 22, 2008 9:31 am
Postitas jr
Loom kirjutas:Sharniirile seda krdi kummilutti vaja w? seda saab jah aint esindusest vast.
Mitte sharniirile, vaid käändmiku munakule.

Postitatud: T Jaan 22, 2008 10:09 am
Postitas Loom
Pilt

40579?

Postitatud: P Jaan 27, 2008 10:49 pm
Postitas tigu
Täpsemalt, see tihend koosneb kolmest osast.
Esimene osa oleks nii nimetatud tihend (mis kaitseb kääntelje sisemust igasuguse sodi eest)
teine osa on kiil (see surub alumise tihendi servad vastu munakat)
kolmandaks osaks on plekkvitsad millega surutakse kiiltihendi serv alumise tihendi vastavasse versängi. (neid sul vaja pole, vanad käravad küll).
Seda kraami b-varuosast ei leia. Tegemist ju Nissan Patroliga.

Ehk saate sellest segasest jutust aru, nii et, ärge pikka viha pidage.
Jõudu :!:

Postitatud: P Jaan 27, 2008 10:54 pm
Postitas tigu
Ehk rägid nats lähemalt miks sul seda tihendit vaja on?
Kui sul on kääntelje ja munaku vahelt ölileke siis selle tihendi vahetus ei aita. Tuleb vahetada ka kääntelje laagrid ja pooltelje simmer. Kui sul ratas ikka loksub üles alla siis 100% kindel et kääntelje laagrid läbi. Tõenäoliselt on läbi sellisel juhul alumine laager, aga vahetada soovitaks mõlemad nii ülemise kui ka alumise.

Postitatud: P Jaan 27, 2008 11:18 pm
Postitas Kondimurdja
noh ma siin hakkasingi sillale remonti tegema nende samade asjade pärast. Et hakkasid lekkima. Kõik muud värgid juba ostetud vaja veel need munaka tihendid saada :roll:
Aga tänks, et jagasid oma teadmisi.
Nüüd olen vähemalt targem ja tean, mis põhjusel on lekkima hakanud :roll:

Postitatud: E Jaan 28, 2008 12:21 pm
Postitas sambla-aadu
mina tellisin endale ja maksin 605.- /tk nende suurte tihendite eest. kui juba vahetama asud,siis ikka ja alati kõik tihendid sillas!

Postitatud: E Jaan 28, 2008 4:47 pm
Postitas Kondimurdja
Kust sa tellisid? Kas ikka esindusest?

Postitatud: E Jaan 28, 2008 4:49 pm
Postitas sambla-aadu
Esinduse rida jah. tellisin kogu komplekti tihendeid sildadesse. Need suured tihendid,diffripoolsed simmerid,esimesed rattalaagri tihendid ja tagumised rattalaagri tihendid läksid kokku 2380.- maksma.

Postitatud: E Jaan 28, 2008 5:57 pm
Postitas tigu
Selle suure tihendi komplekti hind on kuskil 500 eek kopikatega, ja seda esindusest. Samas ostad selle komplekti ära, siis on tükiks ajaks rahu majas.
Patroli kannid ongi suhteliselt kallid. Samas need originaal jubinad kestavad ikka päris hästi.
Jõudu!

Postitatud: P Veebr 10, 2008 5:45 pm
Postitas hummel
Mina olen kuulnud, et see munakate-käändtelje/loksu-õlikao probleem pidi sagedane olema. Et vahetad ühe poole, siis vähe aja pärast teise poole, siis jälle esimese. Raha nigu raba.

Aitama pidavat rataste kokkujooksu reguleerimine teatud aja (aasta?) tagant. Oskavad teadjamad seda väidet kommenteerida?

Postitatud: P Veebr 10, 2008 9:18 pm
Postitas isakene
hummel kirjutas:Mina olen kuulnud, et see munakate-käändtelje/loksu-õlikao probleem pidi sagedane olema. Et vahetad ühe poole, siis vähe aja pärast teise poole, siis jälle esimese. Raha nigu raba.

Aitama pidavat rataste kokkujooksu reguleerimine teatud aja (aasta?) tagant. Oskavad teadjamad seda väidet kommenteerida?
Käändtelje loks on tavaline asi. Suuremate rehvidega karmim sõit tähendab, aastas üht käändteljelaagrijooksu korralike laagrite kasutamise korral. Iseenesest pole hullu, tegemist on tavaliste 30304 laagritega, alumine peab kindlasti olema korraliku firma laager (pole mingit mõtet esindusest kallist A-laagrit osta), ülemiseks kärab vene 7304 küll. Kokku natuke üle 200 eegu ühe poole peale, pluss alla tunni tööd. Tihend läheb peeti vaid siis, kui katkise laagriga natuke aega ringi sõita. Uus tihend kestab päris mmitu aastat, kui lollusi ei tee.