1. leht 1-st
ARB kompressor
Postitatud: P Jaan 20, 2008 9:56 am
Postitas könn
Küsimus siis selline.Kas ARB diffriluku kompressoriga on võimalik ka kumme pumbata?
Postitatud: P Jaan 20, 2008 10:03 am
Postitas Aare
Rehvi pumpamiseks sobib ARB kompressor igati. Selleks, et rehv kiiremini täis saada võiks olla paigaldatud üks lisa õhumahuti alates 4-6L.(sobivad kasutatud tulekustuti korpused).
Aare
Postitatud: P Jaan 20, 2008 12:21 pm
Postitas Madis
Nu ma natuke vaidleks. Minu ARB kompressoril on kirje mis ütleb, et see kompressor ei ole mõeldud rehvi pumpamiseks vaid ainult diferentsiaali luku lülitamiseks.
Muidugi ilmselt on ARB il ka muid kompressoreid, mis on spets. mõeldud rehvide jaoks, aga selle jaoks on ka odavamaid variante.
Re: ARB kompressor
Postitatud: E Jaan 21, 2008 5:23 pm
Postitas atdoom
könn kirjutas:Küsimus siis selline.Kas ARB diffriluku kompressoriga on võimalik ka kumme pumbata?
Kodukal pakud kahte versiooni kompressoreid:
*ainult diffriluku kompressor
*diffriluku kompressor ja "pumpamis" võimalus
Kui nüüd sa ikkagi küsid, kas selle ainult diffriluku kompressoriga saab ka rehve pumbata, siin jään vastuse võlgu

Postitatud: E Jaan 21, 2008 9:45 pm
Postitas könn
Oleks väga tänulik,kui kellelgi on võimalus anda ARB kompressori mõõdud,et oskaks paigutuseks ruumi jätta.Ehitamine pooleli aga kompressor alles tellimisel.
Postitatud: N Jaan 31, 2008 12:25 am
Postitas R.Laansalu
Me arvasime ka, et jaksab pumbata. Sai pandud rõhu paak vahele, et kiiremini toimiks see pumpamine, aga selleks ajaks, kui kompe jõudis paagi täis puhuda, oli ta juba kuumusest tumepunane. Seal on plasmassklapid, mis sellise asja peale väga hea meelega ülesse sulavad. Ei soovita ARB kompet rehvi pumpamiseks kasutada, palju odavam ja lihtsam on selleks otstarbeks mõeldud kompresor hankida. Suht nadi tunne on, kui mingi paagi täitmise pärast lukud enam ei tööta.
Terv,
Rasmus
Postitatud: N Jaan 31, 2008 11:32 am
Postitas hulkur
R.Laansalu kirjutas:Me arvasime ka, et jaksab pumbata. Sai pandud rõhu paak vahele, et kiiremini toimiks see pumpamine, aga selleks ajaks, kui kompe jõudis paagi täis puhuda, oli ta juba kuumusest tumepunane. Seal on plasmassklapid, mis sellise asja peale väga hea meelega ülesse sulavad. Ei soovita ARB kompet rehvi pumpamiseks kasutada, palju odavam ja lihtsam on selleks otstarbeks mõeldud kompresor hankida. Suht nadi tunne on, kui mingi paagi täitmise pärast lukud enam ei tööta.
Terv,
Rasmus
Rehvipumpamiseks on jummala okei
T-Maxi kompressor, mida on saadaval nii ühe kui kahesilindrilisena. Ilmselt ka odavam kui ARB ja rehvipumpamisega punaseks ka ei lähe (vähemalt minul pole läinud).
andres
Postitatud: N Jaan 31, 2008 12:08 pm
Postitas v6rrimees
hulkur kirjutas:R.Laansalu kirjutas:Me arvasime ka, et jaksab pumbata. Sai pandud rõhu paak vahele, et kiiremini toimiks see pumpamine, aga selleks ajaks, kui kompe jõudis paagi täis puhuda, oli ta juba kuumusest tumepunane. Seal on plasmassklapid, mis sellise asja peale väga hea meelega ülesse sulavad. Ei soovita ARB kompet rehvi pumpamiseks kasutada, palju odavam ja lihtsam on selleks otstarbeks mõeldud kompresor hankida. Suht nadi tunne on, kui mingi paagi täitmise pärast lukud enam ei tööta.
Terv,
Rasmus
Rehvipumpamiseks on jummala okei
T-Maxi kompressor, mida on saadaval nii ühe kui kahesilindrilisena. Ilmselt ka odavam kui ARB ja rehvipumpamisega punaseks ka ei lähe (vähemalt minul pole läinud).
andres
Olen kah nende T-maxi´de kohta ainult head kuulnud.
Lähiajal proovin nii enda kui ka veel paari teise masina peal ära...
Eks siis saan jagada kommentaare.
Postitatud: N Jaan 31, 2008 3:01 pm
Postitas tarmo
v6rrimees kirjutas:
Lähiajal proovin nii enda kui ka veel paari teise masina peal ära...
Eks siis saan jagada kommentaare.
Jaga jah - huvitaks just et kas peale kahekordse hinnavahe on 2 korda parem ka see kahesilindriline...

Postitatud: N Jaan 31, 2008 3:36 pm
Postitas Veiko
See kahe silindriline on tegus.Kuna neil mõlemal puudub surve andur siis lukkude jaoks neid kasutada ei saa.Isiklik kiiks on see,et kasutada ära osa auto toru raamist mahutiks ja sinna külge monteeriks ka surve anduri mis hakkab vastavalt vajadusele kompressorit läbi relee tööle panema.
Veiko
Postitatud: N Jaan 31, 2008 4:11 pm
Postitas hmm
Panin sellele kahesilindrilisele külge ARB surveanduri ja lisasin 1,5 l Al mahuti ning sain väga tõhusa riista. Saab rehve pumbata ja ka lukkusid ning muud vajalikku suruõhuga toita.
Postitatud: N Jaan 31, 2008 4:11 pm
Postitas tarmo
Veiko kirjutas:See kahe silindriline on tegus.Kuna neil mõlemal puudub surve andur siis lukkude jaoks neid kasutada ei saa.Isiklik kiiks on see,et kasutada ära osa auto toru raamist mahutiks ja sinna külge monteeriks ka surve anduri mis hakkab vastavalt vajadusele kompressorit läbi relee tööle panema.
Veiko
Mul see surveandur paagi külge juba monteeritud nii et selles mõttes ok.
Praegu kasutan lukkude jaoks neid 150 krooniseid kompressoreid (aegajalt tuleb vahetada

), aga rehve kahjuks sellega ikka ei pumpa...
Kas ühesilindriline on tõenäoliselt lihtsalt väiksema tootlusega? Töötamise max aja osas vast eriti vahet ei ole?