1. leht 2-st
SILLAD
Postitatud: N Jaan 17, 2008 5:59 pm
Postitas raix77
TERE KÖIGILE. OLEN SIIN FOORUMIS ESIMEST KORDA SEEPÄRAST ÄRGE VALUSALT LÖÖGE. SOOVIKSIN TEADA SAADA, KAS UAZIKU KÄIGU- JA VAHEKAST KANNATAVAD VÄLJA GAZ-66 SILLAD?(MOOTOR 2,5TD)

Postitatud: N Jaan 17, 2008 6:54 pm
Postitas tcumen
Postitatud: N Jaan 17, 2008 7:25 pm
Postitas jr
Üritan mitte näkku karjuda
Pakun, et ei pea vastu. Asjalikum tundub kasutada GAZ69 vahekasti, kui 469 kasti ja vahekasti kombot.
Postitatud: N Jaan 17, 2008 8:11 pm
Postitas raix77
vabandan suurte tähtede pärast. ka arvuti kasutamises ei ole ma eriti kodus.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 10:25 pm
Postitas mardikas
Pakun et kui need 66 sillad uaz alla paned ei jõus 2,5 td suurt midagi enam teha.
Postitatud: R Jaan 18, 2008 9:22 am
Postitas raix77
kas mootori suhtes on mingeid soovitusi? äkki mingi traktori oma!?
Postitatud: R Jaan 18, 2008 9:37 am
Postitas boob
raix77 kirjutas:kas mootori suhtes on mingeid soovitusi? äkki mingi traktori oma!?
Nii. Mõtle nüüd kõigepealt, mida sa ehitada tahad, siis räägi seda meile ka. Milleks üldse oleks vaja need 66 sillad sinna alla panna, kui need teevad auto kohe raskemaks. Nüüd juba mõtled mingi traktori mootori peale... Metsas ja mudas liikumiseks muutub selline traktori mootori ja 66 sildadega masin juba tiba raskeks, või mis...
Postitatud: R Jaan 18, 2008 10:08 am
Postitas tarmo
Markol õigus - 66 sillad on kuradima rasked (ca 300 kg/tk).
Mingiks postipuuriks või muuks rasketööks väga head auto alla, aga mõtle sellele, et metsaauto all kaaluvad siis ainuüksi sillad sul juba 600 kg.
Rääkimata sellest, et nad on kaunikesti laiad ja esisild ka suht viletsa pöördenurgaga - manööverdamine läheb raskeks.
Postitatud: R Jaan 18, 2008 10:39 am
Postitas raix77
oma lolli peaga mötlesin, et läbivus läheb paremaks aga kui asi töesti nii hull siis teen originaan sillad korda. masinat tahan teha metsas käimiseks, sest ükski traktor pole nii kaugele jöudnud.(vajuvad enne ära)
Postitatud: R Jaan 18, 2008 7:31 pm
Postitas tcumen
See ju Sul siis juba soo, mitte mets.
Tasuks pigem mõelda suurema kandepinnaga rehvidele. Difrilukud on head asjad läbivuse parandamiseks, aga ettevaatust kõval pinnal, võid oma maššina päris ära lõhkuda.
Postitatud: R Jaan 18, 2008 8:24 pm
Postitas jr
Ei, plaan on õige. Gaz66 sillad + üks korralik V8 ja oi kui lõbus saab olema. Raske? Pähh, pole vahet, selle eest pommikindel.
Postitatud: R Jaan 18, 2008 9:42 pm
Postitas raix77
katsun uazikuga hellalt ringi käia ja rehvide körguse ja laiuse kohta juba leitsin siit midagi. kas 66 sildadele vöib panna kombain(niva) esirattaid

Postitatud: P Okt 25, 2009 4:13 pm
Postitas Allar
metsaveo russidel ongi tavaliselt 66 sild ees ja t-150 rehvid, mis on kombaini omadest kergemad ja palju pehmemad
Postitatud: P Okt 25, 2009 4:52 pm
Postitas JaanusLI
jah pehmemad,aga metsas kännuotsas läheb ka paremini katki kui niva kombaini rehvid. meil metsaveo kärul on olnud mõlemad T-150 kui niva omad ja vastupidavuselt niva omad paremad!
Postitatud: P Okt 25, 2009 8:02 pm
Postitas koppees
66-sillad+kaarkummid+v8
