1. leht 3-st

midagi "uriseb"

Postitatud: N Jaan 17, 2008 5:59 pm
Postitas Tony
ühesõnaga, siduripedaali all hoides "uriseb sahinal" midagi, täpselt selline tunne nagu oleks survelaager läbi :?
nii kui lased pedaali lahti kaob.

Laagri /siduri / korvi vahetus lõppes ~3h tagasi :evil:

Mõistus otsas, mis krt seal veel sellist häält teha võib ?

Autoks siis patrol Y61 99a

Best
Tony

Postitatud: R Jaan 18, 2008 9:26 am
Postitas ricardo
Mul oli midagi Suki vitaraga ka, täpselt enam ei mäleta mis teema, aga sahinat tegi tõesti survelaager. Mitte seetõttu et läbi oleks vaid vale regullingu tõttu surus laagri vastu korvi lamelle julmalt ja et kohe lahti ei võtnud remondiks, siis hiljem oli lamellide peal näha sissesöömise rant. Aga noh ma niisama targutan siin.

Postitatud: K Jaan 23, 2008 6:32 pm
Postitas Tony
niih

Autoga küll ainult mõned tunnid uuesti sõitnud kuid, seda "urinat" esialgu enam ei ole.

Veaks diagnoosiks siis: Sidurikäpa tugipolt.
Jälgede järgi tuvastades oli ta ennast nii 3mm välja kerinud ja siis ajapiku siia-sinna väändudes ka jalapelt ära murdnud :?
Laagrit vahetades sellele poldile suurt tähelepanu ei pööranud, seal ta oli ja seisis omal kohal, oleks korra "näpu" peale pannud, siis usun et oleks ka kohe aru saanud, et midagi "ne to".
ricardodesol11 kirjutas:Mitte seetõttu et läbi oleks vaid vale regullingu tõttu surus laagri vastu korvi lamelle julmalt ja et kohe lahti ei võtnud remondiks, siis hiljem oli lamellide peal näha sissesöömise rant.
Sinu teooria on tõenäoliselt siis ka õige, vale regulling e. polt liiga väljas -> käpp surus laagri liiga vastu.
Kuna olin saanud vaid napp nädala sõitta, siis mingeid erilist ranti seal näha ei olnud.

Best
Tony

Postitatud: N Jaan 31, 2008 5:27 pm
Postitas Tony
Mnjahh....

..... liiga vara hõiskasin "urin/sahin" endiselt alles, kuigi harvem.

1 tähelepanek veel, mootori pöörete muutudes urina/sahina hääl ei muutu :?
e. kui sidurit all hoida ja gaasi anda ei muutu hääles midagi.

Seega härrased, on's kellelgi mõtteid ??

Tony

Postitatud: N Jaan 31, 2008 5:39 pm
Postitas isakene
Kas urin on ainult sõites või ka seistes?

Postitatud: N Jaan 31, 2008 5:50 pm
Postitas Tony
isakene kirjutas:Kas urin on ainult sõites või ka seistes?
nu kuulda on ainult seistes ja sidur lahutatud, sõidupealt polegi nagu kuulnud
seistes nii kui lased siduri lahti, hääl kaob.

Tony

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:51 pm
Postitas 777
Kas sa väntvõlli otsas olevat sidurivõlli laagrit oled kontrollinud?

Postitatud: N Jaan 31, 2008 10:03 pm
Postitas Tony
777 kirjutas:Kas sa väntvõlli otsas olevat sidurivõlli laagrit oled kontrollinud?
hooratas sai siduri vahetuse käigus korra maha võetud, kontrollimaks simmrit.

Seal TUNDUS ka kõik korras olevat, laager ja simmer olid mõlemad ilusad puhtad ja kuivad ( kuiv nagu norm olema peab).

Samas nagu mainisin, siis pöörete andmisel on "urin" sama, kui oleks mingi mootori poolne laager, siis gaasi andes peaks urina hääl ka muutuma :?
Eriti hästi tuleb see urin veel külma autoga ja hommikuti, kuigi olen ka sooja masinaga häält kuulnud

Tony

Postitatud: R Juul 25, 2008 11:58 am
Postitas Tony
Nii siis, viga leitud ja vigaseks osutus hooratas ise :?

minu masinal siis 2 balansiga hooratas e. leevendiga hooratas
ja see leevendi seal 2 ketta vahel andis ribad, sellest ka see imelik "urin"

Best
Tony

Postitatud: R Juul 25, 2008 12:13 pm
Postitas fagott
Aga mismoodi sa seda hooratast remondid?Mul mehhaanik juhtis kah korra tähelepanu,et liigub seisva väntvõlli korral liiga kergelt edasi-tagasi.St. peabki liikuma,aga tunduvalt raskemalt?Mulle väideti,et pole remonditav,vaid asendatav?

Postitatud: R Juul 25, 2008 12:37 pm
Postitas Tony
see ei ole kahjuks remonditav,ainult välja vahetada.
Poes oli ~35000, ise sain prillimäelt 4000.-
kaua kestab, eks see ole näha. Jama veel selles, et secondhand seda kraami väga vähe liigub. Kas on automaat kastidega masinad, või siis vanatüübi hoorattad

aga ümber oma kesktelje ta peabki l iikuma, kuid see liikumine ei tohi olla selline "lofka" peab olema selline tummine. Teine asi, kui hooratas maha võtta ja ta siledale pinnale panna, ning 2 servast siis vertikaalselt liigutada (nagu kontriolliks laagri korrasolekut) siis ka nii pidi ei tohi ta loksuda.
mul olid mõlemad loksud sees :?

Best
Tony

Postitatud: R Juul 25, 2008 1:12 pm
Postitas fagott
No aga äkki ongi mõttekam vana tüübi hooratas panna.Vanema sidurikomplekt sinna külge polnud just eriti kallis.Miskitel bemaritel oli kah selline leevendiga hooratas ja niipalju kui mina tean , on see saatanast...

Postitatud: R Juul 25, 2008 1:34 pm
Postitas Tony
fagott kirjutas:No aga äkki ongi mõttekam vana tüübi hooratas panna.Vanema sidurikomplekt sinna külge polnud just eriti kallis.Miskitel bemaritel oli kah selline leevendiga hooratas ja niipalju kui mina tean , on see saatanast...

see mõte käis ka minul peast läbi ning sai ka uuritud asja, kuid selleks siis pead sa ka välja vahetama kogu sidurikoja ja käigukasti korpuse, sest uus vanaga ei pidavat istuma 1:1 :?

Best
Tony

Postitatud: E Juul 28, 2008 8:09 pm
Postitas fagott
Aga kas seda leevendit kinni keevitada ei anna?Tal peaks ju sidurikettal nagunii vedrud olema,siis ei tohiks ju miskit juhtuda?Kui ta peetis on,siis nagunii ei leevenda midagi?Selge see,et pärast kinnikeevitamist peaks balansserima,kuid nagu ma aru saan,siis hooratas väntvõllist eraldi tasakaalustatud?Muidu sa ei saaks ju seda miski lammari variandi vastu vahetada?

Postitatud: E Juul 28, 2008 8:47 pm
Postitas Tony
nu kinni annab kõike keevitada :wink:
aga mina isiklikult ei keevitaks, sest ma arvan, et ju ikka see leevendi on arvestatud ka sidurileevendiga koos töötama, keevitad selle kinni hakkab siduri oma rohkem vatti saama ja siis vahetad seda kordades rohkem.

ja nii vänt kui hooratas on loomulikult eraldi tasakaalustatud.

Best
Tony