1. leht 2-st

G klass VS Defender

Postitatud: N Jaan 17, 2008 1:29 am
Postitas Thir13en
Autot oleks vaja selleks et talle sappa haakida autotreiler mille peale läheks võistlusauto Wrangler.

Kumba neist eelistada?
Kokkupuuted põhimõtteliselt puuduvad mõlemaga.

Peaks olema manuaal ja diisel.

Milliseid mudeleid? Mootoreid?

Äkki hoopis mingit muud marki?

Tänud ette.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 5:51 am
Postitas Valge Hiir
Kui su valik jääb Land Roveri toodangule võiks kaaluda ka Disco't.
Sõidumugavust oluliselt rohkem kui Defekal. Veetava käru mass mõlemal maks. 3500kg.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 8:14 am
Postitas Landy
Valge Hiir kirjutas:Kui su valik jääb Land Roveri toodangule võiks kaaluda ka Disco't.
Sõidumugavust oluliselt rohkem kui Defekal. Veetava käru mass mõlemal maks. 3500kg.
Jah, siinkohal nõustsun Valge Hiirega! Kui -G- ja defekas tunduvad mõlemad väljast "ühekandilised koletised", siis Defekas vandub siinkohal mugavuses alla. Pikki ostsi üsna piinarikas sõita. Seega valiks Discovery, sest sisuliselt on tegu samal käiguosal, mootoril ja veermikul "tsiviliseeritumasse pakendisse"pandud autoga. Pealegi on discod odavamad ja neid on turul rohkem saada.

Disco kõvasti mugavam ning saadaval ka mugavusvarustusega. (autopiloot, konditsioneer, raadio, jne). Pealegi saab salongis inimestega vestelda, mitte ei pea teistele oma mõtteid karjuma.

Nii manuaal, kui automaatkastiga masinad igati võimelised käru vedama (Eestis lubatud max 3,5 t. ja tehase poolt 4 t.). Soovi korral saadaval ka 7-kohalistena.

Kui vana võib soovitav auto olla ja millised on hinnapiirid?. Sellest sõltuvalt tean, kas ääkida lähemalt I või II põlvkonna isenditest.

Kui lähem huvi, helista!

Postitatud: N Jaan 17, 2008 8:36 am
Postitas tarmo
Üldiselt kõik vähegi SUUREMAD manuaalkastiga maasturid (loe: tühimass 2,x tonni ja üles) on ametlikult ja reaalselt võimelised kuni 3,5t haagist vedama (sh lisaks nimetatutele suured ameeriklased ja Patrol, Cruiser, Pajero(?))
Seega pigem vaatagi selle järgi, et millisel rohkelt võimsust oleks ja millisega mugav sõita on.
Kuna valikuks on ka diisel, siis võta kindlasti turboga. Vastasel korral võid rasket haagist vedades kalendriga kiirendust mõõta 8)

Postitatud: N Jaan 17, 2008 9:33 am
Postitas Landy
tarmo kirjutas: Kuna valikuks on ka diisel, siis võta kindlasti turboga. Vastasel korral võid rasket haagist vedades kalendriga kiirendust mõõta 8)
Land Rover'id oma erinevate Td mootoritega on end tõestanud võimekate ja vastupidavate "veduritena".

Postitatud: N Jaan 17, 2008 9:44 am
Postitas Thir13en
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Hinnaklass siis kuskile siiakanti.
Ärge mõelge et tulen lihtsalt rahaga vehkima - asi ei ole nii.

Samuti olekski see hea et olen kuulnud just defeka ja G suurest stock maastikuvõimest.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 10:40 am
Postitas trc
Kui ta läheb vaid teisele masina vedamiseks siis G. Mugavust on rohkem. Kui aga hakkab ka sohu uppuma siis vist Defekas - kuna mugavust on vähem siis ei ole sinna kahju tavotisena sisse ju istuda. Lisaks uute G'de liiga suur elektroonikalembus, mis teatavasti vett ja si**a eriti ei armasta.:)

Manuaali mõttest loobu - sa ei jaksa/viitsi/taha taielda kangiga kui sa ntx seda va Wranglerit kuskile I-Virumaale vead.

ja kui G otsus on kindel siis ma hakkaks kaaluma G400 vs. G320 häid ja halbu. 2000 alguse 400 olid üpris õnnetud just tänu erinevatele elektroonikaprobleemidele. Kindlasti ei läheks ma lihtsama vastapanu teed et ostan siit platsilt vaid läheks tooks/laseks tuua ta saksast - kus valik suurem ja hinnad paremad.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 10:46 am
Postitas fagott
Kindlasti mitte G400.Väga probleemne diisel.Alguses ma ei saanud aru,miks sõber ostis 500 bensuka.Nüüd saan:odavam sõita.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 10:49 am
Postitas trc
fagott kirjutas:Kindlasti mitte G400.Väga probleemne diisel.Alguses ma ei saanud aru,miks sõber ostis 500 bensuka.Nüüd saan:odavam sõita.
nohjahh. ega early 2000 G500 millegi poolest erinenud. Elu oli lihtsalt selline, et tähelepanu oli MB'l mujal kui kvaliteedil.

Minu soovitus oleks hoopis vaadata vanemat aga sigahea varustusega masinat. aastatest ca 96-98. Facelift on veel olemata, elektroonika sisse toppimata…G270, G300 ntx. 3-3.5T vedamisega saavad nad kõik hakkama. Närvid peavad korras olema nii ehk nii - sest kuniks G'l pole vahel V8, on kiirendus olematu.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 11:49 am
Postitas Landy
Lugeded G elektroonika probleemidest, siis Defekal hakkavad elektroonika probleemid tekkima peale seda kui aju on orignaal asukohta jäetud ja seisad-sõidad pidevalt istmeteni vee sees. Kui aju kõrvalistuja istme alt üles tuiua, siis unuineb ka seemure.

Kui allveelaeva ei mängi ja mõned pisiprobleemid kohe alguses kõrvaldad ning olulised sõlmed ära kaitsed, siis enne 200-250K KM suuremaid muresid olla ei tohiks. Kusagil seal kandis kipub Td5 mootoriga autodel paagis olev etteande pump ära surema. Ca 7KEEK rahasüst lahendab probleemi järgmiseks veerandmiljoniks.

Defekas on hoolimata oma tootmisaastast endiselt üks suur neetidest-poltidest kokku käiv lego, mida 90% ulatuses oma mõistuse ja kätega hooldada/remontida saab (va. uuema Td5 mootori elektroonika)

Postitatud: N Jaan 17, 2008 12:59 pm
Postitas verbal
trc kirjutas:Minu soovitus oleks hoopis vaadata vanemat aga sigahea varustusega masinat. aastatest ca 96-98. Facelift on veel olemata, elektroonika sisse toppimata…G270, G300 ntx. 3-3.5T vedamisega saavad nad kõik hakkama. Närvid peavad korras olema nii ehk nii - sest kuniks G'l pole vahel V8, on kiirendus olematu.
Ei tea, ega see asi nii hull ka pole. Mul on G300TD just sellest ajavahemikust, mida pakkusid ja kiirendus täiesti OK. Oleneb muidugi, millega võrrelda :)

Piduritega haagise max lubatav mass 3,5T

See link on foorumist läbi käinud aga panen uuesti. Hea ülevaade G mersude mudelitest ja tehnilistest andmetest: http://www.g4rce.net/engl/models-w463.html

Postitatud: N Jaan 17, 2008 1:26 pm
Postitas TR Pjätt
Pane hind kõigepealt paika, muidu hakkatakse sulle kõike pakkuma ja nii ei jõua te kuhugi.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 1:46 pm
Postitas trc
verbal kirjutas:
trc kirjutas:Minu soovitus oleks hoopis vaadata vanemat aga sigahea varustusega masinat. aastatest ca 96-98. Facelift on veel olemata, elektroonika sisse toppimata…G270, G300 ntx. 3-3.5T vedamisega saavad nad kõik hakkama. Närvid peavad korras olema nii ehk nii - sest kuniks G'l pole vahel V8, on kiirendus olematu.
Ei tea, ega see asi nii hull ka pole. Mul on G300TD just sellest ajavahemikust, mida pakkusid ja kiirendus täiesti OK. Oleneb muidugi, millega võrrelda :)

Piduritega haagise max lubatav mass 3,5T

See link on foorumist läbi käinud aga panen uuesti. Hea ülevaade G mersude mudelitest ja tehnilistest andmetest: http://www.g4rce.net/engl/models-w463.html
Totaalne OT juba aga Kaur c'mon üle 15 s/100kmh ei loeta kiirenduseks :) Mitte et mul kuskile kiire oleks ja et G kiirendusautoks oleks joonestatud :)

Postitatud: N Jaan 17, 2008 2:18 pm
Postitas verbal
trc kirjutas:
verbal kirjutas:
trc kirjutas:Minu soovitus oleks hoopis vaadata vanemat aga sigahea varustusega masinat. aastatest ca 96-98. Facelift on veel olemata, elektroonika sisse toppimata…G270, G300 ntx. 3-3.5T vedamisega saavad nad kõik hakkama. Närvid peavad korras olema nii ehk nii - sest kuniks G'l pole vahel V8, on kiirendus olematu.
Ei tea, ega see asi nii hull ka pole. Mul on G300TD just sellest ajavahemikust, mida pakkusid ja kiirendus täiesti OK. Oleneb muidugi, millega võrrelda :)

Piduritega haagise max lubatav mass 3,5T

See link on foorumist läbi käinud aga panen uuesti. Hea ülevaade G mersude mudelitest ja tehnilistest andmetest: http://www.g4rce.net/engl/models-w463.html
Totaalne OT juba aga Kaur c'mon üle 15 s/100kmh ei loeta kiirenduseks :) Mitte et mul kuskile kiire oleks ja et G kiirendusautoks oleks joonestatud :)
Point taken :)
Ütlesin ka, et oleneb millega võrrelda... Võrreldes mu eelmise G-ga (6 silindriline vabalthingav) on see turboga diisel ikka tõeline püss :twisted:

Postitatud: N Jaan 17, 2008 4:20 pm
Postitas tarmo
trc kirjutas:Manuaali mõttest loobu - sa ei jaksa/viitsi/taha taielda kangiga kui sa ntx seda va Wranglerit kuskile I-Virumaale vead.
Ise valiksin samuti automaadi, kuid see viimane jutt on jama - kui on manuaalkast ja mootoril piisavalt võimsust, siis sa ei pea seal midagi haagisega sõites rohkem taidlema kui ilma haagiseta.