1. leht 2-st

K:ventika temp.andur 31512

Postitatud: K Jaan 16, 2008 12:47 pm
Postitas Nitram1
Üritan paigaldada elektrilist jahutus ventikat.Aga pole veel välja raalinud kuhu temp andur paigaldada ja mis temp. vahemikus andur võiks olla.Kas aretada lõdvikuvahele mingi torujupp ja sinna külge? Kindlasti on kellegil juba leiutatud.Mootor originaal GAZ24.

vent

Postitatud: K Jaan 16, 2008 3:14 pm
Postitas t6nu
kas poleks lihtsam kui vent kogu aeg ringi uhab... küll termostaat ise sätib, et mootoril külm ei hakkaks. 3153-l on seal tiiviku juures mingi viskosiduri laadne kopsik.

Re: vent

Postitatud: K Jaan 16, 2008 4:55 pm
Postitas Tony
t6nu kirjutas:kas poleks lihtsam kui vent kogu aeg ringi uhab... küll termostaat ise sätib, et mootoril külm ei hakkaks.
Veekogu ületades/läbides pole see "uhamine" just kõigeparem :wink:
t6nu kirjutas:3153-l on seal tiiviku juures mingi viskosiduri laadne kopsik.
uuemad veepumbad on jahh stutsiga mille külge saad siis viskoga vendi panna.

omal aretus veel poolik

Tony

Postitatud: K Jaan 16, 2008 5:06 pm
Postitas tai
Veekogu ületades/läbides pole see "uhamine" just kõigeparem

selle tarvis paigaldatakse veel üks lüliti 8)

Postitatud: K Jaan 16, 2008 6:03 pm
Postitas mardikas
Minul on radikast väljuva otsa lõdvikule tehtud torujupist liide kus asub ka nn termolüliti.(zigulli oma.)

Postitatud: K Jaan 16, 2008 6:34 pm
Postitas Tony
sry for OT
kuid kui juba vend ja termolüliti teema ja omal asi ka päevakorral siis uut ei teinud

oskab keegi öelda, et missugune el.vent suuruselt koos raamiga villisele kõige paremini istub ja palju labasid olema peaks/ võiks ?

ei viici lammaris auto autolt uuesti läbi kammima hakata :oops: :roll:

Pregu mingi pisem 4 labaga vent eest puhumas, aga see ei jaksa korralikult jahutada. Nüüd siis plaanis radikas ette poole tuua ja ikkagi imev vent paigaldada.


Best
Tony

Postitatud: K Jaan 16, 2008 8:34 pm
Postitas Nitram1
[quote="Tony"]sry for OT
kuid kui juba vend ja termolüliti teema ja omal asi ka päevakorral siis uut ei teinud

oskab keegi öelda, et missugune el.vent suuruselt koos raamiga villisele kõige paremini istub ja palju labasid olema peaks/ võiks ?

ei viici lammaris auto autolt uuesti läbi kammima hakata :oops: :roll:

Pregu mingi pisem 4 labaga vent eest puhumas, aga see ei jaksa korralikult jahutada. Nüüd siis plaanis radikas ette poole tuua ja ikkagi imev vent paigaldada.



Endale püüan paigaldada mazda 3 venti.On vist 6-8 labaga ja puhub nii,rt kõrvad kuklataga.Aga ei oska veel öelda kas piisab.Radikat ei pea vist ette poole tooma aga väga napilt kipub mahtuma küll(kui üldse).Termo lüliti vist peaks paigaldama radika alumise lõdviku vahele tundub nagu loogiline,et jahutatud vedelik liigub sealt kaudu pumpa edasi.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 10:17 am
Postitas Aare
Meil on võistlus masinal Audilt pärit el. vent. Jaksab jahutada ja vett ka ei karda. Veest läbi sõites on lüliti off asendis. Radikas on uaz-i oma ja radikal temp. andur küljes, see lülitab kabiinas olevat punast alarm tuld. Ventilaatori relee juhtimiseks peaks siiski paigaldama täiendava temp. anduri.

Aare

Postitatud: N Jaan 17, 2008 10:31 pm
Postitas mardikas
Originaal radikaga peks sinna sobima jahutuseks näiteks scorpa omad (olid vist kahe ventikaga). Peale selle olen mõõtnud ka omega B oma ja 5bmw. 96a. neil plastmass korpus ümber. Kinnitustega tuleks natuke pusida.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 10:40 pm
Postitas Tony
mardikas kirjutas:Originaal radikaga peks sinna sobima jahutuseks näiteks scorpa omad (olid vist kahe ventikaga).
et siis UAZ originaal radikaga + scorbi vendid ???

kui endine "scorpa pede" siis el vendid olid ainult dohc mootoritel ja minu mäletamist mööda on see radikas küll palju pikem kui uaz origin.



Tony

Postitatud: N Jaan 17, 2008 11:05 pm
Postitas mardikas
Palju pikem just ei ole. Ventikad nimelt ei asu minu mäletamist mööda päris kõrvuti vaid nats diogonaalis.

Postitatud: R Jaan 18, 2008 10:07 pm
Postitas usajansa
Opel ite ventikad. Omega ja miski uuema (2,2 l vist) oma veel. Need head suured ja vist oli 6 labaga. Sai ostetud just 800 eekuga

Postitatud: R Jaan 18, 2008 10:22 pm
Postitas Nitram1
Sai siis esmane proov tehtud ja täitsa ok.Hoiab temp ilusti umb 85-90 vahel.Ja radika ribid on eest kinni.Vent käib umb 20 sek.

Postitatud: L Apr 05, 2008 9:20 pm
Postitas Tony
Tony kirjutas:kui endine "scorpa pede" siis el vendid olid ainult dohc mootoritel ja minu mäletamist mööda on see radikas küll palju pikem kui uaz origin. Tony
Siinkohal raputan endale tuhka pähe ja üttlen endale, et "ära mölise kui pole otseselt mõõtnud".

Scorbi radikas isub sinna VÄGA HÄSTI, nii pikkuselt kui kõrguselt ja laiuselt.
oluline mida vaadata on see, et see PEAB olema automaat kastiga scorbi radikas, siis on ka radika sisend/väljund augud "õigel pool" ja radikas ka paksem.
Samuti mahuvad peale origin radika minema viskamist ära ka doch mootoriga scorpio ventikad (compatible igasuguse scorbi radikaga), ruumi jääb ülegi. Kui asi viisakalt valimis, siis viskan pidimatrjali ka.

Best
Tony

Postitatud: L Apr 12, 2008 8:09 pm
Postitas Tony
nii siis asi näeb välja selline:
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3031
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3032
ja kaugused ihmaratastest:
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3034

Sama töö käigus lasin ka teha uued rihmarattad, mis siis 2 rihmaga oleks.

Mängimist ja aretamist seal on. Eriti paisupaagi "õige" asukoha leidmine, sest veepump on origin mootoril jube kõrgel.

kasutatud materjal:
automaatkastiga scorpio radikas - millel ka kasti jahutus, sellel sisendid/väljundid "õigel" pool
Doch mootoriga scorpio/sierra vendid- ostes tasub KINDLASTI proovida nende korrasolekut, ka ventide raam kipub tavaliselt jube uss olema.
VW passati/caddy paisupaak - caddil saad ka koos raamiga maha krudida, passatitel valsitud otse vedrukännu külge kinni.
+ siis kõiksugustelt masinatelt lõdvikuid (scorpio, escort, vectra, omega, MB, mingi vana vw LT buss) mis õigete nurkadega/suurustega ja väljavõtetega oleks.

Best
Tony