1. leht 4-st

Postitatud: L Jaan 12, 2008 8:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
fagott kirjutas:Üks asi veel:mõistlikke diffrilukke pole,aga need väga olulised vidinad.
Lock-right - aga palun - nii ette kui ka taha on sellist tüüpi lukud olemas.

Postitatud: L Jaan 12, 2008 8:46 pm
Postitas Stupiduser
Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?

Postitatud: P Jaan 13, 2008 8:54 pm
Postitas fagott
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.

Aga seda, et neid Patrolile saab,mina ei teadnud.Paluks koodi,kuna paljud inimesed on küsinud odavat diiselmaasturit,mida võimalik hiljem ka lukkudega varustada.Patrol sellisel juhul ilmselt soodsaim,kuna auto ja kasutatud varuosade hinnaklassis pole nagu miskit vastu panna...

Postitatud: P Jaan 13, 2008 10:12 pm
Postitas Jünger
fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.

Aga seda, et neid Patrolile saab,mina ei teadnud.Paluks koodi,kuna paljud inimesed on küsinud odavat diiselmaasturit,mida võimalik hiljem ka lukkudega varustada.Patrol sellisel juhul ilmselt soodsaim,kuna auto ja kasutatud varuosade hinnaklassis pole nagu miskit vastu panna...
Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.

Postitatud: P Jaan 13, 2008 10:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Jünger kirjutas:Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Ärge ostma kah tormake - enne mõelge välja kust te tagasillale lahtise diffri välja võtate st. LSD sisse ei saa panna :wink:

Nooh - tegelikult pole väga palju googeldada vaja - ma üldiselt igasugu kuude pikkuste googeldamiste tulemused olen ka siia foorumisse riputanud :P

Postitatud: P Jaan 13, 2008 10:20 pm
Postitas inseneer
Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.

Postitatud: P Jaan 13, 2008 10:21 pm
Postitas Jünger
MahviaDeTyrk kirjutas:Nooh - tegelikult pole väga palju googeldada vaja - ma üldiselt igasugu kuude pikkuste googeldamiste tulemused olen ka siia foorumisse riputanud :P
Deem, ma just mõtlesin et google on kõige targem, tuleb välja et hoopis käbimahvia.

Postitatud: E Jaan 14, 2008 10:05 am
Postitas Stupiduser
fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?

Postitatud: E Jaan 14, 2008 10:57 am
Postitas Movistar
inseneer kirjutas:
Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.
Kas on üldse vahet ,et mis seal diffris enne ARB paigaldamist asub?Avatud differ või LSD siis.

Postitatud: E Jaan 14, 2008 11:23 am
Postitas fagott
Stupiduser kirjutas:
fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?
Vahe on selles,et kui gaasi maha võtad,siis annab järgi ka,mida aga kinnikeevitatud differ ei tee.

LSD-sse tõepoolest LockRighti panna ei saa,kuna diffrikorpus ei sobi.Toyotadel(70) vahetatakse diffrid ära,esidiffer taha,LockRight sisse ja LSD ette.Kui Patrolil esi- ja tagadiffer erinevad,siis sedasi toimida ei saa.

Postitatud: E Jaan 14, 2008 12:19 pm
Postitas seff
Stupiduser kirjutas:
fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?
sa pead puhkust võtma

Postitatud: E Jaan 14, 2008 1:02 pm
Postitas Stupiduser
Peaks jah puhkust võtma, eelmisel aastal jäigi puhkamata! :D

Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?

+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.

Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.

Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.

Postitatud: E Jaan 14, 2008 2:10 pm
Postitas fagott
Stupiduser kirjutas:Peaks jah puhkust võtma, eelmisel aastal jäigi puhkamata! :D

Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?

+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.

Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.

Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.
Kahjuks Sinu arvamus ei ühti üldsuse arvamusega selles punktis.Mis Sa arvad,kas TR-1 võistlusklassis näeb rohkem kinnikeevitatud diffreid,või LockRighti?Minu arust on see keevitamine üldse tehnika vägistamine ja seega saatanast :twisted:

Postitatud: E Jaan 14, 2008 2:41 pm
Postitas Stupiduser
OT jätkuks: Saatanast on pigem ilma veota või siduriga kurvide võtmine :P

Tegelikult oleks täitsa huvitav kui palju on TR1-s lahtiseid diffreid, keevislukke, LockRighte ja lülitatavaid lukke (ARB jt). LSD-d lukuks ei loe, eksole?
Samuti oleks huvitav teada kui palju on alles jäänud originaal-originaale ehk TR1 võistlevaid ja samas igapäevasõitudeks kasutatavaid masinaid.

Postitatud: E Jaan 14, 2008 2:46 pm
Postitas TR Pjätt
Mis vahe on keevislukul ja LockRightil. Keevislukuga metsavahel keerutades saad sa sellest ruttu aru.
Pöörderaadius kasvab meeletult, eriti kui esimene sild on ka veel kinni keevitatud.
Unustage oma keevislukud ära, sellega võid äärmisel juhul offroad kiirteel kihutada.

Priit