Postitatud: L Jaan 12, 2008 8:31 pm
Lock-right - aga palun - nii ette kui ka taha on sellist tüüpi lukud olemas.fagott kirjutas:Üks asi veel:mõistlikke diffrilukke pole,aga need väga olulised vidinad.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Lock-right - aga palun - nii ette kui ka taha on sellist tüüpi lukud olemas.fagott kirjutas:Üks asi veel:mõistlikke diffrilukke pole,aga need väga olulised vidinad.
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Aga seda, et neid Patrolile saab,mina ei teadnud.Paluks koodi,kuna paljud inimesed on küsinud odavat diiselmaasturit,mida võimalik hiljem ka lukkudega varustada.Patrol sellisel juhul ilmselt soodsaim,kuna auto ja kasutatud varuosade hinnaklassis pole nagu miskit vastu panna...
Ärge ostma kah tormake - enne mõelge välja kust te tagasillale lahtise diffri välja võtate st. LSD sisse ei saa pannaJünger kirjutas:Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Deem, ma just mõtlesin et google on kõige targem, tuleb välja et hoopis käbimahvia.MahviaDeTyrk kirjutas:Nooh - tegelikult pole väga palju googeldada vaja - ma üldiselt igasugu kuude pikkuste googeldamiste tulemused olen ka siia foorumisse riputanud
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Kas on üldse vahet ,et mis seal diffris enne ARB paigaldamist asub?Avatud differ või LSD siis.inseneer kirjutas:Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Vahe on selles,et kui gaasi maha võtad,siis annab järgi ka,mida aga kinnikeevitatud differ ei tee.Stupiduser kirjutas:OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
sa pead puhkust võtmaStupiduser kirjutas:OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Kahjuks Sinu arvamus ei ühti üldsuse arvamusega selles punktis.Mis Sa arvad,kas TR-1 võistlusklassis näeb rohkem kinnikeevitatud diffreid,või LockRighti?Minu arust on see keevitamine üldse tehnika vägistamine ja seega saatanastStupiduser kirjutas:Peaks jah puhkust võtma, eelmisel aastal jäigi puhkamata!
Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?
+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.
Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.
Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.