1. leht 1-st
Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+S
Postitatud: R Jaan 11, 2008 2:44 pm
Postitas atdoom
Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+S
Kas kellelgi on kogemusi neid rehve võrrelda?
*märg asfalt
*talv
*müra tase
*muda
nii viie balli süsteemis:)
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
Postitatud: R Jaan 11, 2008 2:46 pm
Postitas trc
atdoom kirjutas:Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+S
Kas kellelgi on kogemusi neid rehve võrrelda?
*märg asfalt
*talv
*müra tase
*muda
nii viie balli süsteemis:)
see teema on juba siit läbi käinud minu küsimuse näol. Õige vastus on sellele küsimusele: Osta GY MTR

Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
Postitatud: R Jaan 11, 2008 2:50 pm
Postitas atdoom
trc kirjutas:
see teema on juba siit läbi käinud minu küsimuse näol. Õige vastus on sellele küsimusele: Osta GY MTR

Vabandust..., ilmselt asi minu saamatuses seda võrdlust leida...
Aga GY MTR`hoiaks metsa jaoks rohkem... ja talvel ning märjaga linnas on ikka päris libe...
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
Postitatud: R Jaan 11, 2008 3:03 pm
Postitas trc
atdoom kirjutas:trc kirjutas:
see teema on juba siit läbi käinud minu küsimuse näol. Õige vastus on sellele küsimusele: Osta GY MTR

Vabandust..., ilmselt asi minu saamatuses seda võrdlust leida...
Aga GY MTR`hoiaks metsa jaoks rohkem... ja talvel ning märjaga linnas on ikka päris libe...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=845 ... c&start=90
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=391 ... ght=igatee
Konsulteeri ntx hulkuriga - temal on igapäeva masina all MTR'd ja ei kurda. Müra ei olla eriti suurem kui BFG'l
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
Postitatud: R Jaan 11, 2008 3:15 pm
Postitas atdoom
njah... CrossContact`i kohta ei midagi, et kui kokku võttes järeldada, et kuna pole juttu... pole suurem asi rehvgi, siis võib mode selle teema vabalt kustutada...
GR MTR on vaikne jah (mudarehvi kohta lausa üllatavalt), aga märjaga maanteel libe ... sooviks jätta siiski metsarehviks...
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
Postitatud: R Jaan 11, 2008 3:23 pm
Postitas trc
atdoom kirjutas:
njah... CrossContact`i kohta ei midagi, et kui kokku võttes järeldada, et kuna pole juttu... pole suurem asi rehvgi, siis võib mode selle teema vabalt kustutada...
GR MTR on vaikne jah (mudarehvi kohta lausa üllatavalt), aga märjaga maanteel libe ... sooviks jätta siiski metsarehviks...
Ma Contist nii halvasti kah ei mõtleks. Minu tragöödia oli see, et neid lihtsalt polnud ega tulnud minu mõõtu. Uuesti lähteasendisse minnes ilmselt v6taks ma endiselt Cross AT Disco asemel.
edit: siiskisiiski. Talveks ja/või aastaringseks valiks siis Disco v6i Mastercrafti
http://www.mastercrafttires.com/us/en/P ... =SUV+Tires . Conti aga suviseks.
Kindlasti kulub sul see M+S kiiremini aastaringselt sõites kui et AT suvel ja M+S talvel all hoides.
Postitatud: E Jaan 14, 2008 12:13 am
Postitas gert
cooper on talvel väga hea, saad veel naelad ka sisse lasta.
Suvel oli sellega suht libe(kruusal), pehme segu ja lamellid kuluvad tõesti kiiresti, metsa ka pole asja.
conti tundub ka suht ok, aga leidub tunduvalt paremaid AT rehve.
seega kui tahad ainult talveks, siis võta cooper.
at
Postitatud: T Jaan 15, 2008 10:56 am
Postitas atdoom
gert kirjutas:
conti tundub ka suht ok, aga leidub tunduvalt paremaid AT rehve.
seega kui tahad ainult talveks, siis võta cooper.
Oskad sa maakeeli ära seletada, mis konkreetselt teeb need teised AT rehvid
tunduvalt paremaks AT rehviks, kui seda on Continental_CrossContact_AT?
Re: at
Postitatud: T Jaan 15, 2008 10:22 pm
Postitas gert
Oskad sa maakeeli ära seletada, mis konkreetselt teeb need teised AT rehvid
tunduvalt paremaks AT rehviks, kui seda on Continental_CrossContact_AT?[/quote]
Continentalid kuluvad suht kiiresti (pehme kummisegu), võibolla leiad kellegi kes on konkreetse rehviga sõitnud N:50000km, saad objektiivse hinnangu kestvuse kohta, minu hinnang põhineb kaubiku ja sõiduauto rehvide baasil. Seega ei pruugi maasturi rehvi puhul 100% paika pidada.
hinna poolest ei ole nad ka mitte esireas, kindlasti ka mitte kõige kallimad
samas ei ole see halb valik , lihtsalt mina eelistan muid
N:265/70R16 CrossContact AT OWL 112 T FR M+S hind:3700, kui siit -25%alla saad siis hind 2960,
samas N: falken
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendire ... stig=&m_s=
koos transaga oleks hin ca 120 eur´i, olen ise sõitnud nendega 1aasta, kestsid hästi, peamine argument soodne hind, ca 35000 km ei olnud olulisi kulumise märke, kui siis ainult esiseillal, rehvi klotsi teravad külje servad olid vähe ümaramaks läinud
või siis võta
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendire ... stig=&m_s=, viimaseid kasutan ka ise Patroli all, väga rahul!, töötavad igal pool,
pajero all on Bridgestone Dueller AT´d, ka ok. rehvid, viimast kahte ei oska kahjuks võrrelda kuna ei ole kasutanud neid 1 ja sama auto all.
Edu sulle valikul!
Gert
mis mõõdus rehvi vajad?
Re: at
Postitatud: K Jaan 16, 2008 8:45 am
Postitas atdoom
gert kirjutas: Bridgestone Dueller AT´d, ka ok. rehvid, viimast kahte ei oska kahjuks võrrelda kuna ei ole kasutanud neid 1 ja sama auto all.
Bridgestone AT minul kogemus on... algul olin väga rahul... kuid kulusid ikka üllatavalt kiiresti ainult linna rehviks:(
Kas keegi GY/AT talvel ka sõidab?
Postitatud: K Jaan 16, 2008 11:23 pm
Postitas MM
Raske Toyota HJ-i all oli GY MTR talvel OK. Ise vahetasin siiski Conti CC AT vastu sest rehvist oli lihtsalt kahju. Conti CC AT-ga sõitnud nüüd suve, talve ja suve. Olen rahul ka safaril käies. Rehv on iseenesest vägagi õnnestunud aga miinused on saadavus (valmistatakse USA-s ja Euroopa diilerid saavad siis kui kaupa jätkub) ja hinnapoliitika.
Mis kulumisse puutub siis pärast mitte kuluvate BFG AT-dega sõitmist, sõidan parem rehvidega mis kuluvad kiiremini aga suudavad asfaldiga haakuda ka märja teega.(Tühja autoga polnud suurt vahet aga kui treileriga karavan ikka vastikult kiiresti risttee poole lohiseb siis maksku ja kulugu need rehvid parem rohkem aga pidagu mind tee küljes kinni)