1. leht 1-st

Suzuki GV 2000a 2,0TD 64kw

Postitatud: N Jaan 10, 2008 11:02 pm
Postitas Janek
Tere

Esmalt tuleb ennast kohe kaitsma hakata: kasutasin otsingut ja sobilikku vastust ei leidnud :D

Niisiis - mida arvavad austet foorumiliikmed Suzukile GV-le pandud Mazda 2,0TD 64kw mootorist? Jäi silma sellise mootoriga isend aastast 2000. Kas on tegu diiselmootorite ajalooga või kõlbab kasutada? Vaja naisele tööl käimiseks autot - 40km päevas ja sellest 10km-l on sügisel, talvel ja kevadel väääga kehvad teeolud. Või oleks siiski praktilisem valida Põhukoti toodetud 80kw mootor? :)

Postitatud: R Jaan 11, 2008 3:32 pm
Postitas Heinza
Tere!
Olen ise originaalis Pg. l 80kw- se mootoriga uhanud ikka sadu tuhandeid km-sid ja ei mingit probleemi aga suki peal on ajuga kuidagist teisiti tehtud ja kohe ka probleemid. Huvitav , et ka hammasrihm ei kesta. Pg experdi peal ei esinenud ühtki sellist viga mis sukidel on. Ilmselt on siiski vist ka isendite õnnestumisel oma roll. Mina aga väldiks üldse sukit diisel motoga. Seda enam naisele sõiduks. Löö kokku + - mis maksab diisel mis maksab hooldus ja kui vähe sõita siis eelista bensukat. Tuleb lõppuks ikka odavam.

Postitatud: L Jaan 12, 2008 8:23 pm
Postitas tiitv
Grand Vitaral on 235/60 R16 (võimalik veel 215/70 R16) rehvid all, mis ei ole just odavate killast. Odavaim jooks naastrehve läheb 11 000.- kanti(Yokohama IG Stud), mis peavad mitte kuskil.

Lisaks peab nelikveo kangiga üsna tihti võimlema. Lumes ja jääl on tagaveoga sõitmine tahtlik tapmine, asfaldil jällege nelikveoga sõit käiguosa lõhkumine.

kütusekulust:

2.0 bensiin: maanteel 9, keskmine 11
2.0 Peugeoti diisel: talvel maanteel 8..9, keskmine 9
suvel: maanteel 9..10, keskmine 11
2.0 Mazda diisel: ametlik keskmine 7,5 millele võib julgelt liiter, poolteist, kaks, juurde panna

Praeguste kütusehindade valguses tasuks oma aastase kilometraaži järgi läbi arvutada, mis soodsam tuleb.

Peugeoti diisli puhul on täiesti võimalik, et tuleb mingi hetk välja vahetada kõrgsurvepumba aju (hind 6000..7000.-) eriti kui mootorit on üsna tihti pestud. Ülejäänud tehnika vastupidavus on seinast seina.

Postitatud: P Jaan 13, 2008 12:38 pm
Postitas tarmo
tiitv kirjutas:Grand Vitaral on 235/60 R16 (võimalik veel 215/70 R16) rehvid all, mis ei ole just odavate killast. Odavaim jooks naastrehve läheb 11 000.- kanti(Yokohama IG Stud), mis peavad mitte kuskil.
ODAVAIM rehv (235/60R16) saksamaalt tellides tuleb 5140 krooni jooks (koos transpordiga). Juurde tuleks naastude sisse laskmine (800 kr?)

Postitatud: P Jaan 13, 2008 3:04 pm
Postitas Janek
Nelikveo käsitsi sisse ja väljalülitamine on küll argument naisele sellise auto mitteostmiseks. Ilmselt peaks pigem vaatama mingit linnamaasturit millel nelikvedu oleks täiesti automaatselt lahendatud. Kõige olulisem minule antud ülesandes on et oleks veidi suurem kliirens - nimelt tekitavad naise töökohta mineval teel veoautod sellised pikivaod kruusateele et sõiduauto sõidab nii 4-5km põhjapeal. Läbivuse osas saaks ilmselt ka sõiduauto hakkama aga lihtsalt kole lõhkumine.

Tänud kommentaaride eest!

Postitatud: E Jaan 14, 2008 12:53 pm
Postitas Raitz
tiitv kirjutas: kütusekulust:

2.0 bensiin: maanteel 9, keskmine 11
2.0 Peugeoti diisel: talvel maanteel 8..9, keskmine 9
suvel: maanteel 9..10, keskmine 11
2.0 Mazda diisel: ametlik keskmine 7,5 millele võib julgelt liiter, poolteist, kaks, juurde panna
midagi vist läks sassi..... 2.0 peugeoti diisliga...
talvel ~9.
suvel alla 9.
(see siis umbes 50/50 maantee/linn sekka pisut metsa ka)
Naisterahvad saavad vast sinna umbes 7,5 kulu kanti. (endal siiski alla 8 pole õnnestunud, aga pole ka ökonoomitanud.)
Rihm kestab vabalt 100k, nagu hooldus ette näeb. Tõsi, odav ta pole. ca 5k A osadena.
Üldiselt kui töötab, on kaunis hea, aga imelikke vigu esineb sellel diislil suki peal.
Bensukad ei hiilga oma kauakestvuselt, janused on ka.
Mazda diislid olla olnud töökindlamad, kõvasti uimasemad ka. Otsest kokkupuudet ei oma mazda mootoritega, seega sõna ei võtaks.

Postitatud: E Jaan 14, 2008 4:33 pm
Postitas tiitv
Raitz kirjutas: midagi vist läks sassi..... 2.0 peugeoti diisliga...
talvel ~9.
suvel alla 9.
(see siis umbes 50/50 maantee/linn sekka pisut metsa ka)
Naisterahvad saavad vast sinna umbes 7,5 kulu kanti. (endal siiski alla 8 pole õnnestunud, aga pole ka ökonoomitanud.)
Rihm kestab vabalt 100k, nagu hooldus ette näeb. Tõsi, odav ta pole. ca 5k A osadena.
Üldiselt kui töötab, on kaunis hea, aga imelikke vigu esineb sellel diislil suki peal.
Bensukad ei hiilga oma kauakestvuselt, janused on ka.
Mazda diislid olla olnud töökindlamad, kõvasti uimasemad ka. Otsest kokkupuudet ei oma mazda mootoritega, seega sõna ei võtaks.
Mul millegi pärast võtab talvel vähem kui suvel :roll:

Postitatud: P Veebr 03, 2008 7:53 pm
Postitas paikas
mul siis kasutusel GV'l HDI varjant mootor ehk siis see 80Kw'ne ja kütusekulu sain ma linnas ja maanteel kokku mingi 7 ringis kuid samas on mul raske jalg madalate autode ajast