1. leht 2-st
Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)
Postitatud: K Jaan 09, 2008 7:18 pm
Postitas Nitram1
Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
Aga kuna ei kujuta ette ,kuda see töö täpselt olema hakkab ja seega abi vaja ,et kui palju peaks õlut varuma .Kui lihtsalt karteripõhja alt ära saab ja mis veel vaja eemaldada ?
Postitatud: K Jaan 09, 2008 7:22 pm
Postitas Muska71
Oled kindel et viga pumbas?Vigane võib olla ka nii andur kui ka näidik armatuuril.
Postitatud: K Jaan 09, 2008 7:37 pm
Postitas Nitram1
armuke kirjutas:Oled kindel et viga pumbas?Vigane võib olla ka nii andur kui ka näidik armatuuril.
Ei kindel ei ole.Rõhu andur ja kell on vahetatud. Kell on vähe usaldusväärsem kui originaal ,tuleb otse toruga mootorist.Tõenäoliselt ta ikkagi kuskilt saale vahelt kaob aga kuna uus pump on olemas siis arvan ,et võiks ju ikkagi proovida.Kui see just väga suur töö pole.Õlisid on siin ka proovitud erinevaid poolsünti ja täisünti ja mineraali kõik MOBILID.Aga kasu suurt pidagi.
Postitatud: K Jaan 09, 2008 7:41 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Seda võib olla raske uskuda, kuid isegi ilma õlleta on teoreetiliselt teostatav.
Pakuks, et tunnikese kulutad aega.
Postitatud: K Jaan 09, 2008 8:29 pm
Postitas Nitram1
MahviaDeTyrk kirjutas:Seda võib olla raske uskuda, kuid isegi ilma õlleta on teoreetiliselt teostatav.
Pakuks, et tunnikese kulutad aega.
No täname.Eks siis tuleb üks nelipakk ikka varuda.Muidu saab liiga ruttu valmis.

Re: Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)
Postitatud: K Jaan 09, 2008 9:26 pm
Postitas Tony
Nitram1 kirjutas:Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
ma kysiks hoopis nii, et kui madal sul see madal on ?
ja õlidest nii palju, et kui sul origin mootor, siis seal kasuta ikkagi tavalist mineraal õli. pool ja täis sündid on sellele mootorile natuke liiga vedelad. Ise kasutan valvolini oma ja täitsa hea on. Viimane safari näitas ka seda, et see õli radikas, mille ma eest ära rookisin, tuleks hoopis tagasi panna.
Best
Tony
Re: Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)
Postitatud: N Jaan 10, 2008 8:52 am
Postitas Nitram1
Tony kirjutas:Nitram1 kirjutas:Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
ma kysiks hoopis nii, et kui madal sul see madal on ?
ja õlidest nii palju, et kui sul origin mootor, siis seal kasuta ikkagi tavalist mineraal õli. pool ja täis sündid on sellele mootorile natuke liiga vedelad. Ise kasutan valvolini oma ja täitsa hea on. Viimane safari näitas ka seda, et see õli radikas, mille ma eest ära rookisin, tuleks hoopis tagasi panna.
Best
Tony
Nüüd paningi mobil 10w 40 mineraali.Aga rõhk ikka soojast peast umb 0,8-0,5 Bar tühikäigul ja 1,0-2,0 sõidul. .Õliradikas on ka ees ja see peaks nagu jahutama,et õli vähe tahkem oleks aga ikkagi.
Postitatud: N Jaan 10, 2008 2:59 pm
Postitas uputaja
10 w 40 on liig vedel õli sellele mootorile . Kõige paremad tulemused saad 15w40 , 15w50 ja kulunud mootori korral 20w50 õliga .
Ise arvsin kah , et vedel õli mõjub mootorile paremini, aga tegelikult see nii ei ole .
Nii et paksem õli sisse ja metsa.
Postitatud: N Jaan 10, 2008 7:46 pm
Postitas mardikas
Karta on ,et õlipump saab läbi siis kui õli mootorist lõppeb.On muidugi veel variante kui midagi puruneb. Samas on Uaz-l minu mäletamist mööda reduktsiooniklapp (kuul+vedru) ja kui vedru pingutada peaks õlisurve tõusma.
Postitatud: P Jaan 13, 2008 8:15 pm
Postitas Nitram1
mardikas kirjutas:Karta on ,et õlipump saab läbi siis kui õli mootorist lõppeb.On muidugi veel variante kui midagi puruneb. Samas on Uaz-l minu mäletamist mööda reduktsiooniklapp (kuul+vedru) ja kui vedru pingutada peaks õlisurve tõusma.
Kus see reduktsiooni klapp asub.Kui pumpa vahetama hakkan siis vaataks seda ka.
Postitatud: E Jaan 14, 2008 7:02 pm
Postitas mardikas
Minu mäletamist mööda geneka ligiduses mootori plokis on see polt(või kork) mille all ta asus. Täpsemalt peab raamatust vaatama või lihtsalt katsetuse mõttes neid polte lahti keerama ja mille all on vedru ja kuul ongi õige koht.
Postitatud: E Jaan 14, 2008 7:06 pm
Postitas Nitram1
[quote="mardikas"]Minu mäletamist mööda geneka ligiduses mootori plokis on see polt(või kork) mille all ta asus. Täpsemalt peab raamatust vaatama või lihtsalt katsetuse mõttes neid polte lahti keerama ja mille all on vedru ja kuul ongi õige koht.[/quote
tänud.
Eks ma lähen kruvin vähe
Postitatud: N Jaan 17, 2008 11:01 pm
Postitas aksel
Ise mässasin ka õlirõhuga ,pumba vahetus lihtne , lootsin ka et aitab vahetus aga ei ühti..tavaliselt ikka on muud asjad enne kulunud kui pump..reduktsiooniklapp on ju pumba küljes ja võib vedrule seibi lisaks alla panna...aga üldiselt sõidan siiani sooja mootoriga 0.8-1.0 rõhuga:(
Postitatud: R Jaan 18, 2008 7:36 am
Postitas jr
Milline on mootori ajalugu? Ehk tahan seda öelda, et kehva omaniku korral on kindlasti pikalt vana õliga sõidetud ja kõikvõimalikud õlikanalid umbes. Ka need, mis väntvõlli sees (korgid käivad eest ära ja saab puhastada). See et õlipump kulunud on võib ka üsnagi reaalne olla. Saad ju võrrelda kui oled pumba maha võtnud, kui tihedalt hammakad sees istuvad võrreldes uuega.
Peale remonti oli õlisurve sooja mootoriga 1,5 tühikäigul ja pöördel tugev 3 ja üle natuke.
Postitatud: R Jaan 18, 2008 6:32 pm
Postitas Po18
See apastraat kuulus enne minule ja kui sain vahetasin kohe õli ära.enne seda oli nähtavasti kõvasti seisnud.