1. leht 1-st
Patroli diffri lukud
Postitatud: N Nov 25, 2004 1:46 pm
Postitas Hanneshk
abi oleks vaja, pole enne üldse nendega tegelenud.
Kas Patrolil 87a. 3,3D on kõikidel taga diffri lukk olemas või teatud mudelitel ainult?
Kui pole siis mis hinnaklassis nad maksavad? On vist mingid mehaanilised ja elektrilised.
Igasugune teave oleks abiks.
tänud
HK
Postitatud: N Nov 25, 2004 8:25 pm
Postitas jr
87 aasta 3,3D tsiviil Patrolil (mudel 160) pole mitte ühelgi 100% lukustuvat lukku tehase poolt silla sisse pandud. On küll LSD variante pandud. Nondel Hispaania variantidel, mis NATO tarvis tehtud võib esineda mingit mehaaniliselt lukustuvat varianti.
Y60'l (91a. ja üles) on elektriliselt lukustatav tagasild. Samuti Y61 (97a. ja üles).
ARB pneumaatiliselt lukustatav difrilukk maksab umbes 1000USD + transport.
Postitatud: R Nov 26, 2004 9:21 am
Postitas Hanneshk
Tundub, et kui tahta osta odavamat maasturit siis oleks mõistlik valida kohe selline mudel millel vähemalt taga on lukk. Ma räägin muidugi tavakasutusest. Mul oli üks Pajero, sellel küll oli taga, ei tea kas kõikidel 87a Pajerodel on.
Patrolite sillad
Postitatud: R Nov 26, 2004 8:30 pm
Postitas mulk
Kas 86a 3,3D lühikese Patroli lukuta tagasilda saab vahetada 91.a el.lukustuva sillaga? Kui lihtsalt/keeruliselt?
Aga vanal Pajerol on enamasti ikka kulunud LSD lukk, millest erilist abi pole, või kui on siis libedal ehk.
Re: Patrolite sillad
Postitatud: L Nov 27, 2004 12:38 am
Postitas jr
mulk kirjutas:Kas 86a 3,3D lühikese Patroli lukuta tagasilda saab vahetada 91.a el.lukustuva sillaga? Kui lihtsalt/keeruliselt?
Aga vanal Pajerol on enamasti ikka kulunud LSD lukk, millest erilist abi pole, või kui on siis libedal ehk.
Niisama lihtsalt ei saa. Kuna Y60 juba keerdvedruga. Kui aga metallitöötlust ei karda, siis pole probleem arvan. Ise soovitan siis juba Y61 sildasid taga ajada, kuna:
1. 4x ketaspidurid
2. Poolassid tugevamad kui Y60
3. Esisilla käändmikunurgad sobilikumad kiirema sõidu jaoks