1. leht 1-st

Navara

Postitatud: L Jaan 05, 2008 9:48 pm
Postitas hillart
Eellugu: Tegin oma veendumustes kannapöörde (olin ennemalt ikka rauast autode tuline pooldaja) ja otsustasin (uuema ja plastmassist auto kasuks). Ostsin 2005. a Navara. Kõigest 3 nädalat tagasi.
Probleem: Ilmad läksid külmemaks ja nüüd on selline asi, et peale sõitu (suvalist) seisma jättes ja uksi sulgedes, signalisatsiooni sisselülitades hakkab see ca.30´ pärast vinguma, ja seda oma minut jutti. Siis ca.minut vahet ja jälle. Nii siis 3-4X järjest. Seejärel saabub rahu, kuni järgmise korrani. Käivitamisel aga näitab aku end kuidagi lahjavõitu välja. :cry:

Äkki on põhjuseks firmapoest väljasõidust alates veel vahetamata aku, missugune na väetiks juba jäänud? Või miskit muud? Äkki on ka kellegil teisel samalaadset kogemust? :cry: :cry: :roll:

P.S. Nüüd, kui väljas üle -20, mõtlen, et kas esmaspäeva hommikul üldse tööle saabki, kui taoline jama just õigeaegselt kallale tulnud on.

Postitatud: L Jaan 05, 2008 11:23 pm
Postitas H.K
Uuri väheke andureid. Mul lõugas kevadel samamoodi lambist. Siis oli kapoti andur ära roostetanud.

Postitatud: P Jaan 06, 2008 9:34 am
Postitas tarmo
Vaata kas akus ikka piisavalt vedelikke (dest vett) on sees.

Postitatud: P Jaan 06, 2008 11:49 am
Postitas hillart
Lähen asja uurima. Kui aku ikka veel kannab, muidugi. :(

Jätan nüüd valehäbi lõpplollina paista ja küsin veel. Sest - Kui ei küsi, lolliks jäängi. (samas on kehtiv ka ütlus, et - Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 10 tarka vastata!!!!)
Asi on selles, et see auto on mul nüüd esimene, millest ma mitte mõhkugi ei jaga. Elektroonikat nii puupüsti täis, et ei julge ise näppugi liigutada.
Vana Pick-Up (1996), missuguse just eile maha müüsin, ei tekitanud mingit muret. Eile -21´ga hüppas käima ja küttis seest soojaks ilma igasuguse automaatikata, ei kolisenud ega ragisenud ilma igasuguste andurite ja ajudeta jne., jne, kuid see "tehnika superime", millele ma end nüüd ümber istutada otsustasin, hakkab juba oma ajude ja mustmiljoni anduriga iseloomu näitama.
:?:
Nii-siis küsimused.
Kas taolisel masinal üldse võib akut nii suvaliselt maha võtta, et seda näiteks toas laadida, sest olen kuulnud mingitest 100%-listest pärastistest mõttetegevuse probleemidest selliste kõrge ajutegevusega autodel? (Seepärast ei julgenudki oma räpaseid näppe talle kohe külge ajada.)

Kuna ka kasutusraamat, missuguse masinaga kaasa sain, on vaid hollandi keeles, siis ei oska sellest miskit tuletada. Kas kusagilt oleks võimalik lugeda 2005. a Navara kohta sama juttu, mis raamatus, ka mingis arusaadavamas keeles? Parim variant oleks muidugi eesti ja saksa keel, kuid kõlbulikud oleksid ka soome ja inglisekeelsed manuaalid.
Ja venekeelne kah.

Ootan pikisilmi vastust. Eelkõige just sellele esimesele, kõige põletavamale, küsimusele.

P.S.
Viskan aknast nukraid pilke sellele teeservas seisvale pealtnäha küll kangesti kenale, kuid vist ääretult sandi iseloomuga, eksemplarile ning pean plaani. (Kuid konstruktiivseks plaaniks rünnakule asumisel ootan enne ära mõne targema mehe arvamuse.)

Postitatud: P Jaan 06, 2008 1:28 pm
Postitas 414 AVM
Aku maha võtmisel teeb aju restardi. Kui nüüd aku peale paned ja kohe piitsutama hakkad, võib midagi sassi lüüa küll. Lase autol pärast aku ühendamist ~15 minutit tühikäigul töriseda, siis peaks ok olema.
PS. Mis jamad selle väsinud akuga, osta uus ja maks näitajatega mis sinna auku mahub.

Postitatud: P Jaan 06, 2008 1:31 pm
Postitas hillart
Selles asi ongi, et homme lõunaks on teenindus juba kinni pandud. Ka see aku asi on lahendamiseks üles antud.
Praegu aga on asi selles, et pean selle masina homme hommikul tööle saama ja siis lõunaks ka teenindusse. Nii, et probleemi lahendus on silmaga näha, kuid minu ja teeninduse vahel on ikka mõni kilomeeter, missugused kuidagist moodi ületada tuleb.
Aga me saame hakkama!!! Kas või lükkan. :lol:

Postitatud: P Jaan 06, 2008 1:33 pm
Postitas yanekk
Liiga võimas aku ja natuke lahjem genekas,pole ka hea kooslus.Genekas lihtsalt ei suuda akut täis laadida,aku koguaeg poolkõva.

viga

Postitatud: E Jaan 07, 2008 8:18 am
Postitas hillart
"Jaan, krt, jalad põhjas!!!" :lol: :lol: :lol: :lol:

Käima läks. Vaevaliselt, kuid läks.:lol:
Nüüd jõuan täna ka teenindusse.

Tänan kõiki, kes vaevusid vastama. Rahustasite mind selle liikuri osas maha. Tundmatu riist mulle siiski veel. :roll:

P.S. :wink: :wink:
Tegelikult vaatan aga, et päris maastikumasinaks kõlbab siiski vaid metallist ja võimalikult väheste juhtmete-mikroskeemidega autu.
Sihukese superkeeruka liikuriga võib ju mõnus olla mööda maanteed kulgeda, kuid pisutki ekstreemsemas olukorras, kus vaid oma kahele käele (ja peale, mis mitte alati kõige targem ei ole) loota saab, jääb asjade mittelaabumise korral vist üle vaid abitult käsi laiutada.

Postitatud: E Jaan 07, 2008 8:46 am
Postitas jr
No mis ta siis nii keeruline ikka on. See et pumba ja pihustite tööd elektroonika reguleerib on ju ainult pluss. Väiksem küttekulu suurema võimsuse juures + marulihtne on sinna oma 50hp ja 50nm juurde keerata. Samuti on võimalik viga täpselt üles leida, kuna kõike on võimalik monitoorida. Harjud ära ja siis muud ei tahagi :)

Navara

Postitatud: E Jaan 07, 2008 10:34 am
Postitas hillart
Ma mõtlesin, noh, et kui kusagil metsas, inimestest kaugel, miskit juhtuma paeaks. Varem sai ikka endal kohapeal käed mustaks tehtud, kui vaja, aga nüüd ...? :(

Postitatud: E Jaan 07, 2008 8:00 pm
Postitas hillart
Ja saigi korda. :wink:
Aga sõita on, jah, hea. Eriti, kui vaatad, kuidas igasugu pisikesed mügarad lumes kohapeal risti-rästi ukerdavad. Tallinna linnas ikka. Krtlikult hea on sõita.
Metsa pole veel saanud, kuid - võib-olla tõesti näitab see masin end ka seal heast küljest. :D :D :D :D