1. leht 3-st

cherokee soojamure

Postitatud: R Jaan 04, 2008 9:48 pm
Postitas leek
külmade ilmade tulekuga muutus ka auto salongis jahedaks.
täna sai carservices käidud ja salongiradikas survepestud ja puhutud ja asi oli korras aga salongi ikka kuuma õhu ei tule.muidugi paremaks läks.
samas salongivent phub max astmes suht tagasihoidlikult ja kohati katkendlikult-selle peaks vist kah vahetama välja.
kui harjad kulunud siis peaks ju sama trikki tegema.
mootori temp on kah normis ja läheb suht kiiresti soojaks.
kõik klapid,mida saab trossga liigutada on korras st annab regullida kuhu õhku peaks puhuma!
samuti on vahetatud blower motor resistor ja sellest kah üks kiirus kuna 4,o ja 2.5l nad veits erinevate kontakide arvuga.
arvan,et tuleks kontrollida veel seda vaakumreservuaari,mille panin kapoti alla,et kas on seal vaakumiga kõik ok.
kas on veel mingeid ideid?

Postitatud: R Jaan 04, 2008 10:09 pm
Postitas yanekk
Kuidas on termostadi olukord.Just täna vahetasin enda 5.2 ära.Sama seis oli,ilmad soojemad tuba soe.Praeguste külmadega temp.seier käis 100 ja alumise kriipsu vahel ülesse ja alla,tuba jahe.Täna õhtul sõites oli temp.seier kriips alla saja nagu kinni liimitud,tuba tundus soojem olevat.Mitme erineva avanemis kraadiga asju müügil,sai pandud 195 F ehk umbes 90 C .

Postitatud: R Jaan 04, 2008 10:12 pm
Postitas leek
moto läheb kiiresti soojaks ja temp püsib 70 ja 100 kraadi vahel ja mingit kõikumist pole!

Postitatud: R Jaan 04, 2008 10:16 pm
Postitas yanekk
Aga mis avanemis kraadiga termostat sees on,kui mingi alla 90 C,siis võibki nii käituda.Temp. justkui normis aga sooja ei saa.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 10:51 pm
Postitas Shogun
Ma ei ole küll mingi Jeepide hingeelu spetsialist, aga endal just oli selline 98 aasta isend, 2,5TD. Ja samuti salong soojaks ei läinud, mida iganes ka ette ei võtnud. Seepidavat olema nende nö projekteerimisviga ja sünnist saadav haigus, et suvel ja juba keskpärase pingutuse korral maastikul kipuvad üle kuumenema, talvel aga vastupidi - ei saa sooja tuppa.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 10:59 pm
Postitas Shogun
Ehk siis, unustasin lisada, küsimus olevat radika mahtuvuses - see on liiga väike. Venkude väga asjalikul saidil võid leida infi, millega seda asendada ja kuidas töö käib http://www.jeep.auto.ru/index.htm.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 11:35 pm
Postitas olevtoom
Mitte lahendust pakkudes, vaid lihtsalt statistilist materjali lisades: 4-liitrisel punanahal piisas tänase -13 kraadiga kabiini mõistlikuks soojendamiseks temperatuurikangi lükkamisest umbes punaste kriipsude esimese 1/4 ... 1/3 peale. Veekraadiklaas näitas ligi 100 (ja hakkas seda tegema ca 5 minutit pärast õues käivitamist).
Nii et tehaseseades tšerokii ajab kabiini soojaks küll.

Postitatud: L Jaan 05, 2008 12:12 am
Postitas leek
yanekk kirjutas:Aga mis avanemis kraadiga termostat sees on,kui mingi alla 90 C,siis võibki nii käituda.Temp. justkui normis aga sooja ei saa.
90,5kraadine termostaat on sees!

Postitatud: L Jaan 05, 2008 12:42 am
Postitas KimmoL
Päevakohane teema. Endal ka salongiradikas läbi pestud, läks paremaks, aga õhk veelgi leiget. Ei tea kas aitaks kogu jahutussüsteemi pesu?

Teab keegi kuidas õhukanalitega on? Mul töötab salongi puhur täiega aga sisse ta eriti tõhusalt ei puhu, seega hakkasin mõtlema et äkki on kusagil mingi ummistus, teisisõnu sodi kanalites.

Teine meelde tulnud probleemi allikas on õhu suunamisklapid. Kas need võivad kuidagi kinni joosta? Eriti jalgadele puhub minu meelest üsna õrnalt. Teisest küljest suunamishoovad töötavad küll, suunavad õhku kuhu peabki.

Auto eelmisel šveitslasest omanikul oli olnud bensiinisoojendus just salongi jaoks, aga see oli kahjuks enne müüki panemist maha võetud. Ongi siis nii, et Cherokee tegelikult seest soojaks ei lähegi? Kuidas põhjaosariikide ameeriklased hakkama saavad?

Kui keegi oskab mind soojenduse osas valgustada, võtaks nõuandeid hea meelega vastu!

Postitatud: L Jaan 05, 2008 1:13 am
Postitas urmas
Hiiu õlleka lähistelt alustades alla TIP-i juurde jõudes oli minu vana hall chero soe ja seier püsti. Olen alati mõelnud, et selle mootori energia kulub sooja andmisele.
Sõidan hetkel ka tondi ja kunagise v6rrimehe jeebuga. Ka need samasugused.
Viga siis ikka vaja otsida oma autode juurest. Tehase poolt nad soojad.
Ise peseksin veelkord salongiradikat (selle uue vastu vahetamine on päeva töö+katkised käed) Kui soe ei liigu sinna kuhu vaja, on asi klappide liikumises. Liigutab neid vaakum.
Minu kogemused siis ikka 4,0-ga.

Postitatud: L Jaan 05, 2008 1:31 am
Postitas inseneer
Sama siin, minu 4,0 93a cherol tuba hetkega soe ja lõpuks võiks juba leili visata :)

Postitatud: L Jaan 05, 2008 1:31 am
Postitas leek
ilmade soojenemisel hakkan uurima vaakumiteemat.
hetkel oleks see liiga ekstreem kuigi garaaz olemas,seal aga sama külm nagu väljas.

Postitatud: L Jaan 05, 2008 1:49 am
Postitas leek

oma kogemus

Postitatud: L Jaan 05, 2008 10:05 am
Postitas sabaka
Minu 4.0 chero läheb soojaks mingi 5 mindiga tühikäigul...siis kui kõik nupud on põhja keeratud. Kui siis pärast mingi 5 minti sõita, peab asjad maha keerama sest läheb päris palavaks. Täna hommikul oli nii....temperatuur väljas -18. Ainult selline mure, et kui varem läks paugust käima, siis nüüd peab mingi 3 sekki käiama. Eile õhtul avastasin ka, et jahutusvedelik oli kokku tõmmand ja pidin 0,3 liitrit peale valama.

Re: oma kogemus

Postitatud: L Jaan 05, 2008 10:35 am
Postitas urmas
sabaka kirjutas:Minu 4.0 chero läheb soojaks mingi 5 mindiga tühikäigul...siis kui kõik nupud on põhja keeratud. Kui siis pärast mingi 5 minti sõita, peab asjad maha keerama sest läheb päris palavaks. Täna hommikul oli nii....temperatuur väljas -18. Ainult selline mure, et kui varem läks paugust käima, siis nüüd peab mingi 3 sekki käiama. Eile õhtul avastasin ka, et jahutusvedelik oli kokku tõmmand ja pidin 0,3 liitrit peale valama.
Vaata auto alla. Külmaga jahutusvedeliku voolavus paraneb ja asjad ka kahenevad.
Lemmikoht tilkumiseks on käigukasti taga olevad kilukarbiplekist jääkorgid. Kui veega sõidetud, siis need roostetavd kiirelt läbi.