tõsine häda uazi vahekastiga
Postitatud: T Apr 15, 2003 1:54 am
Tere!
Auto 1990 aastast, mudel 3151, reduktoritega nn. sõjaväesillad.
Probleem on järgnev:
Purunes parempoolne esimene poolass.
Sai uue vastu vahetatud ja uued laagrid pandud. Sild oli seest üsna kuiv, õlinivoo sai normi viidud.
Pärast poolassi vahetust hakkas vahekast esisilda välja viskama. Enne seda undamine suurenes ja siis kerge pauguga välja.
Hea küll, vahekast maha ja selgus, et paar hammasratast - tagasilla veovõlli oma (452-1802056) ja aeglusti oma (452-1802040) olid armetult kulunud ning lisaks mitu kuullaagrit kulunud ja ühel isegi separaatorid oma teed läinud.
Sai pandud uued hammasrattad, laagrid ja üks värske lülitushark.
Kast kokku ja sõitma. Midagi kõvasti all undab. Kuna Uaz on alles hiljutine ost, ei oska müranivood väga hinnata.
Esisild sees, mõtlesin, et las siis pisut undab. Kui kiirus kasvas üle 60km/h, lendas vahekasti käigukang (drive ja aeglustus) välja. Esisild püsis sees.
Võtsin siis esisilla välja. Kiirendan 60km/h ja jälle kolks veokang välja. Nüüd küll endal ja mu meistril-mehaanikul kah nõu otsas. Vahekast sai kenasti kokku pandud, kulund juppe rohkem ei paistnud.
Noh, üks sümtpom veel, et vahekasti kangid naljalt ei liigu. Peab autot u. 4 korda edasi-tagasi laskma, et kangid liikuma saaks.
Palun igasugust nõu. Oskab keegi kasvõi nende mürade kohalt öelda? Tuleks heameelega mõnd Uaz'i kuulama. Oskab keegi mõnd kogenud transmissioonimeistrit soovitada?
Tänud ette,
Uku
uku@orbital.ee
05016926
Auto 1990 aastast, mudel 3151, reduktoritega nn. sõjaväesillad.
Probleem on järgnev:
Purunes parempoolne esimene poolass.
Sai uue vastu vahetatud ja uued laagrid pandud. Sild oli seest üsna kuiv, õlinivoo sai normi viidud.
Pärast poolassi vahetust hakkas vahekast esisilda välja viskama. Enne seda undamine suurenes ja siis kerge pauguga välja.
Hea küll, vahekast maha ja selgus, et paar hammasratast - tagasilla veovõlli oma (452-1802056) ja aeglusti oma (452-1802040) olid armetult kulunud ning lisaks mitu kuullaagrit kulunud ja ühel isegi separaatorid oma teed läinud.
Sai pandud uued hammasrattad, laagrid ja üks värske lülitushark.
Kast kokku ja sõitma. Midagi kõvasti all undab. Kuna Uaz on alles hiljutine ost, ei oska müranivood väga hinnata.
Esisild sees, mõtlesin, et las siis pisut undab. Kui kiirus kasvas üle 60km/h, lendas vahekasti käigukang (drive ja aeglustus) välja. Esisild püsis sees.
Võtsin siis esisilla välja. Kiirendan 60km/h ja jälle kolks veokang välja. Nüüd küll endal ja mu meistril-mehaanikul kah nõu otsas. Vahekast sai kenasti kokku pandud, kulund juppe rohkem ei paistnud.
Noh, üks sümtpom veel, et vahekasti kangid naljalt ei liigu. Peab autot u. 4 korda edasi-tagasi laskma, et kangid liikuma saaks.
Palun igasugust nõu. Oskab keegi kasvõi nende mürade kohalt öelda? Tuleks heameelega mõnd Uaz'i kuulama. Oskab keegi mõnd kogenud transmissioonimeistrit soovitada?
Tänud ette,
Uku
uku@orbital.ee
05016926