1. leht 2-st

Frontera 2.0 mootor ???

Postitatud: N Jaan 03, 2008 12:41 am
Postitas Aidakas
Peavalu tekitab mootori klõbin. Tegemist on terava heliga, sama mis siis kui klapi vahe liiga suur, või liiga lahja kütus. Huvitavaks teeb aga asi, et nukk, nookurid ja tõukurid igati jonksus ja toimivad. Hüdrotõukuri ja nookuri vahe paigas, mingeid silmaga nähtavaid vigastusi ei ole. Hääl tuli sisse sõidu ajal (peale starti läbitud u 15 km, näidud korras, kui kuulda andis oli sees 3 käik ja u 50 km/h ühtlast vedu.) Peale esmast ülevaatust; kaks küünalt/ küünlajühet ei toiminud, pöördeid ettevaatlikult tõstes (mitte sõites) kõik justkui korras(olgu siis 1-6,5 tuhande peal), nagu vähe järsemalt vajutada, klõbin sees. Kütuse viga, välistatud, küünlad vahetasin, kui proovida mootori sisepesu. Mäletan romula ajast hüdrotõukurite ostjaid ´oli vilets õli ja kanalid läksid umbe´ tavaline põhjus. Ometi mingit vahet ei olnud kui mootorit käsitsi ringi keerasin, samas ega kaliibrit mõõtmiseks ei kasutanud. Vale klapi vahega on klõbin pidevalt, hoolimata pedaali tallamisest.
Millest oleks kõige mõistlikum vea otsimist alustada, enne nädalavahetust kaant maha ei tahaks kraapida. Seda veel et eelmisele remondimehele suured tänud, no nii suurt sitta pole veel näinud, hoia edaspidi oma näpud tehnikast eemale, sulle on parimad tööriistad kang ja kuvalda. Leian nime üles, panen ka siia.

Postitatud: N Jaan 03, 2008 12:52 am
Postitas jr
Hüdrotõukuri ja nookuri vahe paigas? Hüdrotõukur jookseb ju pidevalt mööda nukkvõlli, seal ei saagi vahet olla, mida lehtkaliibriga mõõta. Hüdrotõukuri ainsaks kontrolliks on mõõta üle avanemissurve ja tema ellips oma pesa suhtes.

Postitatud: N Jaan 03, 2008 12:58 am
Postitas Aidakas
Nookur liigub kruvikaga lükates vabalt klapi peal loksu ei ole, see peaks olema piisav kontroll, mida on võimalik maantee servas teha.

Postitatud: N Jaan 03, 2008 3:26 am
Postitas Aidakas
Sisepesu tehtud, õli vahetatud, muutunut pole miskit.
Juhul kui on tõukuris suurem sodi tükk, saab veel aru, tõmban peale tööd lahti, näis mis edasi.
Kuivõrd reaalne on et sõidu ajal hüdrotõukur otsad annab ja kas võis klapi pähe lüüa, samas ikka jamavad kaks pütti, pena neelab nagu janus hobune ent bensiini haisu tagant ei ole tunda.
Peale selle klõbina algust on sõitnud u 25km 1/2 käigul u 5-10km/h pööretel nii u 2000. Kepsu oleks vast juba välja löönud, vahepeal sai ju pööretega mängitud.
Saaled ei tohiks ka sedasi jamada, need pooks mootori lihtsalt kinni, kõigest 85kw R4.
pihusteid ei usu, enne tankimist oli üle veerandi, läks kurguni täis ja peale seda sai üle 60km muretult liigutud. pealegi, filtfi vahetasin paar kuud tagasi.

Kas on keegi midagi sarnast üle elanud ja mis oli põhjus?

Postitatud: N Jaan 03, 2008 6:18 am
Postitas rommi
No sul on see 8klapiline vectra mootor (C20NE), ma olen ka sellega kokku puutunud. See peaks ju üldsegi free wheeling mootor olema, st. kui rihm puruks läheb, siis klapid vastu kolbe ei jookse. Mäletan, et enda omaga oli korduvalt hüdrotõukuritega probleeme. Hakkas üsna kõvasti tiksuma kui 2 tõukurit mingil põhjusel kinni jäid.

Õlisurve on normis muidu? Kas soojaks läheb ja kas klõbin muutub ka soojenemisel?

PS! see sisepesu ei näita midagi, kui enne oli mingi ummistus, siis nüüd on seal veel suurem ummistus.

Postitatud: N Jaan 03, 2008 9:18 am
Postitas Loom
MIllegipärast seostub mälu järgi kõikidel kohtumistel tolle Opeli 2.0 bensukaga klapiklõbin. klõbisevad enamuses nad minuteada (pidi olema sellele mootorile iseloomulik helin :lol: )

Postitatud: N Jaan 03, 2008 12:17 pm
Postitas Aidakas
Kõik näidud normis, temperatuurist ei olene. Klõbin tuleb alles gaasi peale (vähe järsumalt) vajutades. 2 pütti tagant ära, peksab juhtmetest üle (vähemalt loodan et mitte jagaja kaanest), Pakuti ka et detonatsiooni kõlks, on see reaalne?

Postitatud: N Jaan 03, 2008 3:52 pm
Postitas rommi
rihmal hambajagu üle tõmmand?

Postitatud: N Jaan 03, 2008 8:59 pm
Postitas Aidakas
Rihm paigas, vajaks lähitulevikus vahetust, samuti pinguti, muidu on märgid ok.
Kas küünla juhtmed, jagaja võivad olla põhjuseks, kolmanda püti juhtme ühendus jagaja küljes praktiliselt olematu. homme saab uued juhtmed peale, näis kas kolin oli detonatsioonist. Liiga väsind täna et kaant maha võtta, muidu aga juhtmed ja jagaja üsna viletsas seisus.
No aga ikkagi ei jaga matsu välja, lihtne mootor ju, mis asi see lõpuks koliseda võib. Ühtlaste pööretega, olgu või 6000 ei ole kõlinat järsult vajutada aga ei või, kohe nagu sepikojas, mootori temperatuurist ei olene. pöördeid maha lastes, ilus hääl, ei miskit viga. Tühikäik ka lainetab, kahte pütti ei tõmba järele.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 7:39 pm
Postitas Aidakas
Nii. Küünlad, juhtmed rootor vahetatud, kaant hetkel ei saanud.
Samas miskit imelikku pihustitega, 3/4 juhtme maha võtmisele tagasi panemisele mitte mingit reagtsiooni. 1/2 püti pihusti juhtmeid ära võttes sureb mootor kohe välja.
Kas võib olla tegemist pihustite veaga, samas ei anna see klõbin ikkagi rahu. Kellel mingeid mõtteid on antud olukorra kohta, võtku julgelt sõna.
homme vaatan mis edasi teha.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 8:34 pm
Postitas yanekk
Võimalus,et klapp ei pea,kui tõukur ei tööta korralikult,ei toimeta ka klapp,pihusti surma korral on ka vahest mootor kolisema kippund,kolin võib tulla ka kepsusaalest.Võimalusi mustmiljon,enne teada ei saagi kui mootor pole lahti.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 8:46 pm
Postitas Aidakas
Saalest tulevat kolinat on kuulda kogu aeg eriti hästi aga kui pöördeid maha lasta, klapp möliseb ka pidevalt, siin aga ainult pöördeid tõstes.
kui on ühtlased pole kolksu kuulda, vedu anda on ka kuulda.
Igatahes enne plokikaane maha võtmist proovin veel pihustid järele.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 8:56 pm
Postitas jr
Kepsusaale annabki alguses gaasi andmisel või kiirendamisel tunda ennast... ilus terav klobin/klõbin tuleb sisse

Postitatud: R Jaan 04, 2008 10:46 pm
Postitas jlx
Soovitaks silindri surved ära mõõta.Võibolla pole 3 ja 4 silindris survet ja põhjus võiks olla plokikaane tihendil tükk väljas 3 ja 4 sil. vahelt.

Postitatud: R Jaan 04, 2008 10:53 pm
Postitas Aidakas
Kahjuks pole millega mõõta, pöialt küünaaugu ees hoida pole nigu ka mõtet. Saab ehk keegi laenata,, laupäeva veedan mõigus auto kapoti all ja hea oleks surve üle vaadata. Tel 51901708