1. leht 1-st
Vahetükid vedrudele - Coil spacer
Postitatud: K Jaan 02, 2008 5:22 pm
Postitas kalapragu
Küsimus järgmine: Kas keegi on lasknud ise treida vahetükke vedrudele masina kõrgendamise eesmärgil. Inglise keeles on see Coil spacer lift. Täpset nimetust ei tea eesti keeles ei tea. Idee oleks oma vitarat tõsta mingi 10 cm. Rohkem läheks vist paljuks. Igasugune info on teretulnud.
Midagi sellist oli mõttes

Postitatud: K Jaan 02, 2008 5:29 pm
Postitas Rax888
Mul oli mõte need ise teha. See variant on kindlasti odavam kui tõstevedrud. Amortidele peab ka pikendused tegema või siis pikemad amordid.
Postitatud: K Jaan 02, 2008 5:56 pm
Postitas urmas
Nii seda ikka siinmail tehtud. 10cm on juba suur tõste. Kindlasti tuleb igasugu üllatusi. Kardaanid ei pöörle. suuremad(laiemad) rattad ei käi ringi, uued amordid vaja. Need tehtud, selguvad järgmised asjad. Lõputu jada.
Arvan, et 5cm on algatuseks hea ja usun, et tuleb lihtsalt kätte. Vbl jäävad amordidki esialgsed. Samas, mölisen siin, ise Vitarast midagi teadmata....

Postitatud: K Jaan 02, 2008 6:06 pm
Postitas yanekk
Enda jeebul esimene tõste oli 2",uued amordid,päevakse jagu tööd.Hetkel ees 6.5cm,taga 10cm tõste,amordi kinnitused muudetud,diagonaalvarda kinnitused muudetud,pidurivoolikud ulatavad nibin-nabin,kaks päeva tööd.
Kui on sõltumatu vedrustus,korruta kõik tööd ja rahasummad päris mitu korda.Enamik treialed saab sellise tööga hakkama,kui mõõdud on olemas.
Postitatud: K Jaan 02, 2008 6:18 pm
Postitas Heinza
Pajatan nüüd natuke nähtut oma sõbra vitara juures. Tegi tõste umbes täpselt 7 cm ja oh üllatust - kardaanid pöörlevad tõrgeteta. Jah ja tegi seda siis nõnda : 1. ees olemas olevad vedrukandurid kereküljest siledaks ja puhtaks , otsis parajad torujupid mis sama jämedad kui vedru kandur , ning keevitas 7 cm jupi lihtsalt juurde ja kanduri ots millel vedru istub toru külge. Lihtne ja peab . Amort muidugi teine teema. Antud isendil siis pikendatud originaal ja kõrvad, alumised üles poole. Taga sama lugu ainult , et torud keevitas siis silla peale ja amort jälle pikemaks ja kõrvad ringi. Ees lõikas natuke ka tiivaäärt, tagumist poolt ja istutas 31/10,5 ratta alla , Velje ofsett on - 35. Ja ta liigub.
Postitatud: K Jaan 02, 2008 6:24 pm
Postitas urmas
yanekk kirjutas:Enda jeebul esimene tõste oli 2",uued amordid,päevakse jagu tööd.Hetkel ees 6.5cm,taga 10cm tõste,amordi kinnitused muudetud,diagonaalvarda kinnitused muudetud,pidurivoolikud ulatavad nibin-nabin,kaks päeva tööd.
Kui on sõltumatu vedrustus,korruta kõik tööd ja rahasummad päris mitu korda.Enamik treialed saab sellise tööga hakkama,kui mõõdud on olemas.
Taga 10cm tõste korral peaks juba hakkama kardaan kinni jääama (kõrvupidi või aasapidi või mis nad ka ei ole) . Oled kindel, et sul seda ei tee, kui rattad maast õhku saad.
Aga jah, 2" tõstet on selline mõnus, mille ise põlve otsas ära teeb ilma suuremate jamadeta.
Re: Vahetükid vedrudele - Coil spacer
Postitatud: N Jaan 03, 2008 8:46 am
Postitas ats
kalapragu kirjutas:Küsimus järgmine: Kas keegi on lasknud ise treida vahetükke vedrudele masina kõrgendamise eesmärgil. Inglise keeles on see Coil spacer lift. Täpset nimetust ei tea eesti keeles ei tea. Idee oleks oma vitarat tõsta mingi 10 cm. Rohkem läheks vist paljuks. Igasugune info on teretulnud.
Midagi sellist oli mõttes

Vaata sellelt saidilt
http://www.stumpy.me.uk. Seal ilusad pildid ja jutt kuidas Vitarat tõsta. Loodan, et leiad vastused oma küsimustele.
ATS
Postitatud: N Jaan 03, 2008 9:25 am
Postitas jr
Vitara ju sõltumatu eest. Muidugi kardaan sobib, kuna differ jääb ju ühe koha peale, aga poolassid langevad allapoole ainult. Asja kõige kehvem külg on vast see, et zarniirliigendid surevad kiiremini, kuna nad on oma loomulikust tööasendist serva peale aetud.
Postitatud: E Jaan 07, 2008 1:09 pm
Postitas Stupiduser
10 cm tõste korral oleks tark need õõtshoovad (või lääbad või mis nad iganes on) pikemate vastu vahetada.
http://www.puresuzuki.com/3_lift_kit.htm
Maksab ca 1000 taala + transa USAst...
PS pakuvad maks 7.5 cm (3 tolli) tõstet sel viisil, huvitav mispärast

Postitatud: E Jaan 07, 2008 9:58 pm
Postitas Veiko
Sõltumatut vedrustust ainult vedrudest tõsta üle 3cm on liig.Teema selles,et igasugused ratta kalded lähevad paigast ära ja zarniirid jäävad valede nurkade alla.Kogesin seda GMC 1500 kastikaga.Paigaldad terve tõstesarja ja kõik kestab nii kui peab.
Sitta ei ole mõtet teha nagu alati.
Veiko