1. leht 1-st

Sinine möks?

Postitatud: E Nov 22, 2004 7:17 pm
Postitas Landy
Loll küsimus. :oops:
Vaatan üht vene saiti, kus mehed stabiilselt katkiseid ülekande osasid ja sildu miski sinise möksiga lapivad.
Pilt

Millega tegu? :?:

Postitatud: E Nov 22, 2004 8:21 pm
Postitas jr
Tjah, mul Patrullil oli punane mögin poolassipöörisekambris.

Krt seda sinist möginat mul peaks maal olema. Katsun meeles pidada ja poti pealt lugeda mis asi see on. Meelde on jäänud, et special "kardaaniristimääre". Mingi vene toode oli.

Re: Sinine möks?

Postitatud: T Nov 23, 2004 9:31 am
Postitas Martiini
kuumusttaluv laagrimääre on see sinine. Vene oma muidugi.

Re: Sinine möks?

Postitatud: T Nov 23, 2004 2:45 pm
Postitas hulkur
Martiini kirjutas:kuumusttaluv laagrimääre on see sinine. Vene oma muidugi.
Mitte ainult vene oma, meie oleme kasutanud nii punast kui sinist Valvoline oma.

Postitatud: T Nov 23, 2004 4:32 pm
Postitas Landy
Veel lollim küsimus :oops: :roll:
Eelised tavalise tavoti ees? Ning kas sellel on mingid imatabased omadused, et sellega autol "haigeid kohti" määritakse?

Postitatud: K Nov 24, 2004 8:19 am
Postitas sass
Osad neist peaks nn vett hülgavad olema.

Postitatud: K Nov 24, 2004 9:29 am
Postitas margus4x4ee
Tavott kaotab pikapeale määrdeomadused - läheb nätskeks ja rõvedaks.

Postitatud: K Nov 24, 2004 12:44 pm
Postitas hulkur
Tegemist on nagu öeldud spetsiaalse laagrimäärdega, mida soovitab kasutada nt. ka SKF ja ilms teisedki laagritootjad. Olenevalt värvist on neil enam või vähem kuumuseja /või koormuse taluvus ja/või vetthülgavus. SKF näit ei soovita üldse mingil tingimusel laagreid tavaliste määretega (eriti tavotiga) määrida. Kunagi oli SKF-il mingi vahva eestikeelne raamat, kus oli pikalt laialt selgitatud erinevates tingimustes töötavate laagrite määrimist ja määrete omadusi.