1. leht 2-st
2 küsimust Pajero esisilla kohta
Postitatud: N Dets 27, 2007 9:43 pm
Postitas Shogun
Tegemist siis 97 aasta Pajeroga.
1. Auto ei hoia suunda, kogu aeg peab korrigeerima. Lõtku nagu roolis ei tunneta. Kui aga rooli keerata, siis justkui "jõnksuga" toimub see, selline tunne, et pööramine toimub ette antud nurkade järgi

Milles asi?
2. Nii 80-st alates hakkab miski jaurama ees, mulle tundub, et paremas nurgas. Rehv ilmselt mitte, muidu ilmneks ju ka vasakul see hääl. Mis siis, pooltelg, rattalaager...? Kuidas kindlaks teha ja kui kallid Mitsul sellised jupid on?
Tänud ette ideede ja võimalike lahenduste eest!
Postitatud: N Dets 27, 2007 10:23 pm
Postitas yanekk
Kontrolli rehvi rõhud,silla regull ei teeks paha,väsinud vedrud ja amordid(enda grandil tuli sama tee läbi jalutada).
Rehvi ja velgede liiga suur erinevus tehase seadest.Püsikiirusliigend peaks ratase välja keeramisel rohkem tunda andma,kui laager.
Postitatud: N Dets 27, 2007 10:31 pm
Postitas Shogun
Mis on püsikiirusliigend

? Kus see asub ja kuidas korrasolekut kontrollida?
Postitatud: N Dets 27, 2007 10:36 pm
Postitas yanekk
Tegelt hakkasin mõtlema ja välja ei mõelnudgi,on sellel ees tala-või sõltumatu sild.
Postitatud: N Dets 27, 2007 10:39 pm
Postitas zum
Pajerod on sõltumatu esisillaga. Ja kasutajanime järgi siis Sport ka veel, see ju L200 põhjal...

Postitatud: N Dets 27, 2007 10:54 pm
Postitas Shogun
Ees on sõltumatu vedrustus jah ja kuigi seda peetakse suhteliselt nõrgaks kohaks Pajerodel, ei ole minu varasematel eksemplaridel kunagi olnud sellega probleeme. Aga nüüd siis jah, kohe 2 tk korraga. Vigased / väsinud amordid igatahes ei tohiks 2 eelpool mainit' probleemi põhjustajaks olla, kui stendi uskuda - 61...63% veel ressurssi.
Postitatud: N Dets 27, 2007 11:06 pm
Postitas yanekk
Püsikiirusliigendid on kummilõõtsade sees,poolassi mõlemas otsas,samas need hakkavad ennemini ragisema kui ulguma.Mitsu amordist ei tea rääkida,jeebul stend näitas amordi terviseks ka 70%,Peale tugevamate(maastiku)amortide paigaldust oli sõit palju mugavam,kadus ameeriklase ujumine ära.
Re: 2 küsimust Pajero esisilla kohta
Postitatud: R Dets 28, 2007 4:08 pm
Postitas 777
1. Võimalik, et roolikarbi reguleerimis/pingutus kruvi liiga peale keeratud. Sel juhul jah mingit lõtku pole, kuid keerata on algul raske ning kui keerab siis jõnksuga. Reguleeri pinget maha ja proovi siis...
2. On sul esisilla rummud pidevalt järgi, automaatlülitusega või manuaallülitusega?
Postitatud: R Dets 28, 2007 10:17 pm
Postitas jr
Jube huupi pakkumine, aga kuna korra ise olen selle üle elanud, siis ikka pakun...
Roolikarbi nõellaager laiali ja poob keeramisel karbi kinni? Sellest ka jõnksuga keeramise effekt.
Postitatud: L Dets 29, 2007 2:30 am
Postitas erik
No siis peaks karbist õli ka sirinal jooksma.
Postitatud: L Dets 29, 2007 1:07 pm
Postitas jr
erik kirjutas:No siis peaks karbist õli ka sirinal jooksma.
Patrolil ei jooksnud. Nõelad olid kandilised ja päris laiali laager veel ise polnud. Loks oli vägev, aga õli veel pidas.
Postitatud: R Jaan 04, 2008 11:53 am
Postitas Shogun
Homme saan sooja garaaži kasutada, siis ehk selgub, milles asi. Olen uurinud vahepeal vasakult ja paremalt ja pilt muutub üha segasemaks. Võimalusi pakutakse alates munakujuliseks deformeerunud rehvist, kuni rooliotste lõtkudeni. Ullumaja

. No näis...
Postitatud: L Jaan 12, 2008 11:24 am
Postitas Shogun
Nonii, nüüdseks on uued rehvid all - 31x10,5x15 Insa Turbo Rangerid - ja lõtkud likvideeritud + sild reguleeritud. Juhitavus on parem, kuigi tiba ikka nagu otsib teed. Aga mitte ei saa lahti sellest jauramisest, alates 85st hakkab masin jõmisema. Kuidas kindlaks teha, kas viga on ikka veel veermikus, või hoopis nt mootoripatjades, tasakaalust väljas kardaanis, või veel tont teab milles? Poolt autot juppe korraga nagu kah ei tahaks ostma tormata? Mis?
Postitatud: L Jaan 12, 2008 12:51 pm
Postitas Maasturid
Shogun kirjutas: Aga mitte ei saa lahti sellest jauramisest, alates 85st hakkab masin jõmisema. Kuidas kindlaks teha, kas viga on ikka veel veermikus, või hoopis nt mootoripatjades, tasakaalust väljas kardaanis, või veel tont teab milles? Poolt autot juppe korraga nagu kah ei tahaks ostma tormata? Mis?
Kas see müra tekib vaid neliveoga sõites või ilmneb ka tagaveoga?
Kardaaniristid läbi,kardaan kõver?
Postitatud: L Jaan 12, 2008 5:07 pm
Postitas Shogun
Just eile katsetasin - olukord on täpselt sama nii tagaveo-, kui neliveoga. Kohalt võttes nii umbes 40 juures on selgelt tuntav vibra, seejärel saabub rahu, kuni jälle nii 85st alates ilmub see tagasi, siis aga juba pigem sellise jauramisena - ilmselt lihtsalt vibreerimine toimub nii kiiresti, et pole enam selgelt tajutav. Samas tundub see olevat seotud pigem veermikuga, kuna, kui nt 90 peal käik välja võtta, siis veereb edasi ikka sama jõmina saatel

. Aga aru ma ei saa, ma tean, et üks velgedest ees on tiba kõver

, kuid see on ju tasakaalustatud siiski, ei tohiks seega vibra põhjustada. Või siiski? Veel üks asi meenus - see jõmin reageerib suht vahetult gaasi andmisele, kiirendamisele

. Sellest vaatenurgast peaks seega olema seotud pigem mootori, või jõuülekandega, mitte veermikuga... oeh, no on jama, eile käisin Tlnst Tahkurannas + tagasi, õhtuks pea kumises mis jube

Kas keegi julgeb selle eelneva jutu peale veel pakkumisi teha

?