1. leht 1-st
Mugavaima vedrustusega maastur 200k eest?
Postitatud: K Dets 26, 2007 7:40 pm
Postitas hellyeah
Tere!
Millist masinat soovitaksite kuni 200k eest ja aastalt vast nii 1999+
Soov oleks diisel, automaat ja peamine et oleks meie auklikel teedel võimalikult mugav ja "kaotaks" augud ja ebatasasused
Kuidas on võrreldavad sellesse hinnaklassi jäävad 2000a Grand Cherokee, Discovery2 ja jaapanlased?
Postitatud: N Dets 27, 2007 7:59 am
Postitas jr
Mul on tunne, et kui kasti kohta erinõudmisi pole, siis sobiks selleks kõige paremini Dodge Ram 5.9TD... aastaarvus peab küll järgi laskma, aga vastupidavus ja mugavus ning sõidudünaamika kokku kaalub vast aastaarvu üles.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: R Dets 28, 2007 8:59 am
Postitas pisike
Kui mugavus on põhitingimus, vali kindlasti midagi jänkide toodangust.
Nt. see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: R Dets 28, 2007 9:39 am
Postitas jr
Postitatud: R Dets 28, 2007 6:31 pm
Postitas Cruizsub
huvitav, palju sellisel joogijanux on???

Postitatud: R Dets 28, 2007 6:49 pm
Postitas K.Kotkas
pohh. Mugavust oli vaja ju.
Postitatud: R Dets 28, 2007 9:14 pm
Postitas jr
Cruizsub kirjutas:huvitav, palju sellisel joogijanux on???

7.3TD toimetab suht ökolt.
Maantee 12-14 lirtsu ja linn 14-16 lirtsu.
Ehk et mitte väga ennast petta, siis vast 15-16L/100km peale võiks ära arvestada.
Postitatud: L Dets 29, 2007 12:45 am
Postitas Paheero
curb weight 3268 kilo, täismass seega üle 3500kg = C-kategooria
Postitatud: L Dets 29, 2007 12:59 pm
Postitas jr
Paheero kirjutas:curb weight 3268 kilo, täismass seega üle 3500kg = C-kategooria
Mitte tingimata. Registrimassi saab 3500kg peale viia ja B-kat on jälle hoos.
Postitatud: L Dets 29, 2007 5:03 pm
Postitas tarmo
jr kirjutas:Paheero kirjutas:curb weight 3268 kilo, täismass seega üle 3500kg = C-kategooria
Mitte tingimata. Registrimassi saab 3500kg peale viia ja B-kat on jälle hoos.
Sellega tekiks antud juhul auto lubatud kandevõimeks 232 kg. Paned 3 meest autosse ja ongi kõik

(kui seadust järgida)
Postitatud: P Dets 30, 2007 3:36 pm
Postitas fagott
Kolm meest 232 kilo?Tegemist siiski Eesti,mitte Jaapaniga.Üle kahe seega ei lähe

Postitatud: P Dets 30, 2007 4:00 pm
Postitas zum
fagott kirjutas:Kolm meest 232 kilo?Tegemist siiski Eesti,mitte Jaapaniga.Üle kahe seega ei lähe

Tglt ju savi...

Ausalt. Jagage kogemusi, kui teie SÕIDUauto on kunagi tolli v politsei kaalu peale aetud. Tava trassi politseil ei ole neid kaalusid ju. Ja rekka püüdmise operatsioon sõiduautosid ei puuduta.
P.S. 232 kilo peaks ikke mahtuma kolm meest... Kui muidu ei saa, viska tagavara ratas autost välja
Ja veel... On natuke rassistlik arvata, et japsid vähem kaaluvad. Seal liigutatakse sellise autoga pigem sumomaadlejaid

Postitatud: P Dets 30, 2007 6:03 pm
Postitas fagott
Arvamus ei olnud rassistlik,vaid realistlik,arvesse võttes mehe KESKMIST kaalu.Oleks lapsik arvata,et Jaapanis vaid sumomaadlejad elavad.Pigem siiski tegemist üksikute eranditega.Tõsi jah,sõiduauto kaalumisest pole kuulnud,ainult sõiduautohaagiste kaalumisest silmnähtava kõrvalekalde korral(vedrud).Pealegi pidi mitteametlik tolerants olema 200kg.
Postitatud: P Dets 30, 2007 6:15 pm
Postitas M.A.R.E.K
[quote][/quote]