1. leht 2-st

G-esisild

Postitatud: N Dets 13, 2007 8:47 pm
Postitas Rax888
Hakkasin vasakpoolset esirattalaagrit vahetama. Ning lahtivõtmisel selgus, et käändtelje munaku sees oli natuke silla õli. :bcry Siit küsimus, kas mingi tihend on kuskilt katki? Kui on, siis kus see tihend asub ning kui palju tuleb silda laiali lammutada, et seda vahetada?

Postitatud: N Dets 13, 2007 9:36 pm
Postitas MartinG
Kui juba laagrivahetuseni jõudsid, siis pole enam midagi keerulist. Tõmbad pooltelje välja ja seal see simmerling kohe ongi. Mudugi vasakpoolne pooltelg on vist difrilukuga seotud....? Ma olen parempoolset nii vahetanud, sellega ei olnud probleemi, kuid ehk keegi targem kommenteerib vasakut, kindlama teadmisega.

Postitatud: R Dets 14, 2007 11:30 am
Postitas trc
mis masinaga täpsemalt tegu on? 460, 461, 463? VINi esimesed 6 numbrit?

Postitatud: R Dets 14, 2007 12:34 pm
Postitas Rax888
VIN 46033317023903

Postitatud: R Dets 14, 2007 7:30 pm
Postitas Rax888
Sai seda asja natuke uuritud, ise arvan et see tihend peaks käima kohe sillasuka algusesesse. Leidsin isegi, sinna sobiva, vene tihendi. Arvan sedasi, sest poolteljel on selle koha peal sile pind. Miks ma niimoodi oletan-sest lahiti võttes seal seda tihendit ei olnud ja kuskil mujal see loogiliselt olla ei saaks. Ei tea kas eelmine omanik on selle tihendi sinna panna unustanud. :eek Kui kellegil mingit targemat nõu anda ei ole, siis panen homme silla kokku tagasi.

Postitatud: R Dets 14, 2007 8:22 pm
Postitas margus61
Tihend käib jah kohe sillasuka alguses. Tihendi taga on liugelaager, mis poolassi tsentreerib. Vaata, et see ka alles oleks, mul oli see ühel pool puudu ja tänu sellele tihend katki.

Poolassi peal on 2 siledaks töödeldud pinda. Väiksema diameeriga jookseb liugelaagri sees ja suuremaga tihendi sees. Tihend ise ei ole päris klassikaline simmer, on veidi pikema sileda huulega. Kuigi klassikaline peaks ka täitsa toimima, kui mõõt õige ja lõtk poolassi ja puksi vahel suur ei ole.

Postitatud: R Dets 14, 2007 9:16 pm
Postitas Rax888
Ei ole seal mingit liuglaagrit(tähendab, et see ka on veel puudu), kuid kaks soont on küll. Milline see liuglaager täpsemalt välja näeb?

Postitatud: R Dets 14, 2007 10:28 pm
Postitas hulkur
SIIT Peaksid leidma kõik vajalike detailide tehase koodid.

Postitatud: E Dets 17, 2007 9:30 am
Postitas margus61
Rax888 kirjutas:Milline see liuglaager täpsemalt välja näeb?
Sobrasin veidi vanades piltides ja tegin juurde, kuna sild just laiali. Ehk on kellelegi abiks.

Liugelaager on see täpiline punase simmeri taga:
Pilt


Keegi päris, kuidas pikem poolass välja tuleb. Ots on alloleval pildil. Otsmine nuut on difris, kaugemal olev luku muhvis. Väikese edasi-tagasi nõksutamise ja keeramisega tuleb see otsanuut läbi luku muhvi meelitada:
Pilt


Haiget saanud luku nukad on alloleval pildil:
Pilt


EDIT: sama asi remondituna (peale keevitus + mõõtu töötlemine) uue muhviga:
Pilt

Originaalne (üleval) ja parendatud luku muhv ning seda liigutav toru. Uuem muhv on veidi pikem, toru lühem ja peenem ning plastliugurid kolme kõrgema kohaga:
Pilt

Postitatud: E Dets 17, 2007 10:23 am
Postitas Rax888
Aitäh, kuid leidsin ise ka juba taolise pildi sellelt leheküljelt http://www.gwoa.co.uk/index.php?name=Fo ... pic&t=4624
Aga minu pooltelje ots on teistsugune. Nuutide osa on samasugune kuid enne nuute on veel sile pind, mille keskel on kummirõngas. :o

Postitatud: P Dets 23, 2007 10:41 pm
Postitas Rax888
Ok, laager vahetatud, ratas alla ja sõitma. Aga mingi asi ikka esisillas undab. :bang: Kuna mõlema poole laagrid said vahetatud, jäi üle uurida esi-diffrit. Sellele viitas ka see, et kardaanist keerates, oli diffris ilge lõtk sees. Ning jällegi otsast peale.....rattad alt, poolteljed välja. Selgus, et satikate ja nende korpuse vahel olevad seibid olid puudu, või ära kulunud.
Kas keegi on mersul sellise asjaga kokku puutunud? Võiks jagada lahendusi- kas teha need millestki ise või peaks kasutama ikka originaale.

Postitatud: P Dets 23, 2007 10:48 pm
Postitas Rax888
http://www.elcats.ru/mercedes/image.asp ... 02//750609
Need nr.20 seibid ongi puudu. Huvitav mis materjalist need on?

Postitatud: E Dets 24, 2007 10:53 am
Postitas erik
99 %, et terasest, kuju pole ka vist ainult koonus, vaid pigem kauss. Vähemalt nii on teistes sildades (pole G oma lammutanud).

Postitatud: L Dets 29, 2007 8:44 pm
Postitas Rax888
Üllatus, üllatus need seibid on hoopis plastiku taolisest materjalist.
:!!! http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/17595869

Postitatud: P Juun 29, 2008 7:46 pm
Postitas Madu
Rattalaagri vahetuse käigus avanes esisilla suka otsast selline pilt. Liuglaager puudu ja simmer samuti. Kõigil seninähtud piltidel on simmeri jaoks suurem pesa liuglaagrist eespool ja väidetavalt ka 2 erineva läbimõõduga liugpinda pooltelje peal. Sellel on poolteljel aga ainult 1 ja tundub et see pole kunagi millegi vastu libisenudki. Kas on tegu miski modifikatsiooni eripäraga ja laager ning simmer sama sisemise läbimõõduga? Tegu on sillaga 460231 auto alt. Murelikuks teeb just see lai süvend augu ümber. Piltidel olen näinud et see koht peaks hoopis paksem olema ja simmer seal sees käima. Aga samas näeb see välja täpselt nagu valupind. Ei tahaks uskuda et see sinna kulutatud on.

http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6381201&size=l
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6381183&size=l