1. leht 1-st
Kui suured rehvid?
Postitatud: N Nov 18, 2004 12:04 am
Postitas marguss
Kui suured rehvid kannatab Patrolile alla panna nii, et autot ei peaks treileril metsa vedama ja laagrid, poolassid jne "normaalse" aja vastu peaksid, kui metsa poole asfaldit mööda suunduda? Ei mõtle pidevat linnasõitu. Kas on kellegil kogemusi?
Postitatud: N Nov 18, 2004 12:44 am
Postitas K.Kotkas
patroli vanematel mudelitel 33x12" uuematel 35x14.5" kuid molema jaoks vajad juba tubli tõstet väemalt 10 cm. 35 on minuarust overkill ... kuid well hulle igasuguseid...
samas toyota silla otsa võib panna 39" boggeri ja naeratada...

Postitatud: N Nov 18, 2004 7:14 am
Postitas Urvo
see on toyota sild on siis Hj61'e või Hj80'e?
SORRY et offtopic. Lihtsalt huvitas selline asi.
Postitatud: N Nov 18, 2004 9:15 am
Postitas jr
39" ja naeradaki kui poolass tasahilju "krõps-krõps" teeb. Ütleme nii, et kui tahad ikka pohhuilt floorida mülkas, kus kumm vaevu paistab, siis ega üle 33"x12,5" ei soovita. Rida 6 diisel, sellel väänet ikka jagub, et asju lõhkuda. Mõistusega inimese puhul ei tohiks ka 35,12,5 probleemiks olla, aga kui tegemist igapäevasõidukiga, siis hakkab liiga hoogsalt laagreid ja liigendeid tapma.
Postitatud: N Nov 18, 2004 10:16 am
Postitas marguss
Jääks teiseks autoks. Kuskil 35" olekski soov alla panna. Huvitaks tegelikult ka Toyota sildade paigaldus, mis küll natuke teemaväline, aga kui keeruline või lihtne see sildade vahetus on ja miks seda tehakse? Kas ainult tugevuse pärast või odavam-lihtsam difrilukke peale panna? Mis oleks kasutatud Toyota sildade hind umbkaudu? Kas keegi oskab infi anda? Algaja küsimused küll, aga enne kui midagi teha, peaks sellest ka natuke teadma.
Postitatud: N Nov 18, 2004 10:30 am
Postitas K.Kotkas
jr, tänapäeval ju keegi enam stock poolasse ei kasuta... ikka korralikud vedrud pannakse. Ega sa ometi ei arvanud, et ntx Legendaarse Q-kulguri tavaliste rangeroveri poolasside otsa riputatakse 37" boggerid.. ei ei. Selleks on eestis olemas spets mehed, kes poolasse teevad. Selliseid, mille kolm korda üle kaela keerad ja siis need katki lähevad. loomulikult on asjal hinnalipik küljas.
Kuid algse teema juurde tagasi tulles, siis jah 33" mudas floorimiseks on minuarust lagi.

Postitatud: N Nov 18, 2004 10:48 am
Postitas jr
No Rover on rover, sellest ei ole ma kunagi midagi head arvanud. Sellel peavadki asjad katki minema. Spetsass my ass, jämedus on ikka samasugune ja täielikult pommikindel ta nii kui nii seega ei ole.
Kui ikka silmaga vaatad, et voh on purakas, siis peab ta sitt ka vastu.
Teema on Pirate4x4 all suht ribadeks räägitud. Dana44 vs Dana60, pane millisest materjalist tahad need assid sinna sisse, ikka läheb katki.
Aga teema juurde tagasi tulles, siis Prillimäe lammaris küsiti näiteks Toyota silla eest 25000 eeki, koos lukuga. Lukk eraldi oli 12000 eeki. Tugevuses sildadel vahet pole. Patrol 160 sildadele käivad sisse kõik vene laagrid, seega too ainult plussiks. Toyota sildade kohta eriti kogemusi pole.
Poolassi teljed peavad piisavalt mõlemil sillal vastu. Mis laiali kipub lendama on esisilla munak ehk pööris. Tolle saab aga ära tugevdada, kui termiliselt metall pehmeks lasta, siis tugevdus peale keevitada ning seejärel uuesti karastada ja tsementeerida...selline skeem jäi mulle kuskilt laiast internetist silma. Miski firma USA's sellist asja teeb, ju siis saab seda ka meil siin teha.
Lukke saab Patrolile tellida ARB lukud näiteks on mingi ~$1000AUD, sama maksavad nad ka Toyotale.
Postitatud: P Juun 08, 2008 10:18 am
Postitas maffia666
Küsimus sama ainult masin teine. Kui suured rehvid kannatab panna 1987 aasta pick-up king cab'ile? Tõstet tehtud pole ja praegu all 225/75 R16
Postitatud: P Juun 08, 2008 11:10 pm
Postitas MahviaDeTyrk
suhtkoht vana teema üles kergitatud - ma võtan kah siis vähe sõna
jr kirjutas:
Kui ikka silmaga vaatad, et voh on purakas, siis peab ta sitt ka vastu.
Teema on Pirate4x4 all suht ribadeks räägitud. Dana44 vs Dana60, pane millisest materjalist tahad need assid sinna sisse, ikka läheb katki.
Ma täiega nõus, et kui on suurus pole oluline jämme peab olema
aga.. nii võrdluseks difri taldriku läbimõõdud ja ka mõnede pooltelgede omad
Patrol
C200 = 7,87'' 29 nuuti
H233 = 9.2'' 1.26'' 31 nuuti või 1.31'' 33 nuuti
H260 = 10.25'' 1.51'' 37 nuuti
Dana 30
30 = 7.25"
44 = 8.75" 30 nuuti
60 = 9.75" 30 või 35 nuuti
70 full-floating. = 10.5"
Corporate
10 bolt, = 8 1/2" - 28 nuuti
12 bolt, = 8 7/8" - 30 nuuti
14 bolt full-floating. = 10.5" 1 1/2" 30 nuuti
14 bolt semi-floating. = 9.5" 1 3/8" 33 nuuti
Ford
9 inch = 9'' 28 nuuti
nagut näha jääb 160/260 Patroli esidiffer sinna Dana 30 ja 44 vahepeale oma mõõtudelt ja tugevuselt
tagadiffer Dana 44 ja 70 vahele
Y60/61 puhul siis ka esidiffer kusagil Dana 44 ja 60 vahepealne asi
K.Kotkas kirjutas:
patroli vanematel mudelitel 33x12" uuematel 35x14.5" kuid molema jaoks vajad juba tubli tõstet väemalt 10 cm. 35 on minuarust overkill ... kuid well hulle igasuguseid...
samas toyota silla otsa võib panna 39" boggeri ja naeratada... Twisted Evil
Eks Toyota mehed kommenteerigu seda ise aga ma tikun arvama, et ühest küljest oled sa siia pannud umbkaudsed Patroli sildade rehvitaluvused stock'is ja vastukaaluks Toyota moditud silla oma
Umbkaudu sellise rehvimõõduga kannatab Patroliga sildadega sõita keevislukkudega
Moditud silla korral julgeksin pakkuda C200 sillale 37'' - ja H233 42'' (nende mõõtude peal veel ei pea mõtlema kas lukk ikka lülitada või mitte)
samas olen 31''ga sõitnud C200 difri segamini
PS: eks kui keegi oskab kirjutada puuduvaid pooltelje jämedusi ja nuudiarve siis.. või muude masinate omi lisada
Postitatud: R Juun 13, 2008 12:44 pm
Postitas maffia666
maffia666 kirjutas:Küsimus sama ainult masin teine. Kui suured rehvid kannatab panna 1987 aasta pick-up king cab'ile? Tõstet tehtud pole ja praegu all 225/75 R16
Alla läksid 265/70 R16 rehvid mis on originaal autole (originaal velgedega) ka suht viimane piir.
Postitatud: R Aug 08, 2008 9:28 pm
Postitas MahviaDeTyrk
MahviaDeTyrk kirjutas:PS: eks kui keegi oskab kirjutada puuduvaid pooltelje jämedusi ja nuudiarve siis.. või muude masinate omi lisada
Toyota Land Cruiser taldriku läbimõõdud
G = 8"
J = 9.25"
K = 9.5"