1. leht 6-st
Postitatud: K Dets 12, 2007 6:24 pm
Postitas erik
Margus, hüdraliline ja 100 % toimiv käsipidur on lihtne ja suht odav teha. Kui huvi on teeme eraldi teema modide alla siis saaks teised ka teada.
Postitatud: K Dets 12, 2007 7:03 pm
Postitas margus61
erik kirjutas:Margus, hüdraliline ja 100 % toimiv käsipidur on lihtne ja suht odav teha.
Pakub huvi küll. Maidu abiga tean, et kiirema sõidu autode vallas leidub kässarile spets hüdroajam. On lihtsalt tagapidurite ahelas vahel. Muidu käib sõidupidurite õli tagasillale vabalt läbi. Kui kässari kangi rebida, katkestab eest tuleva ära ja annab oma surve peale. Segane jutt sai, aga midagi sarnast kujutan praegu ette.
Postitatud: K Dets 12, 2007 7:26 pm
Postitas Leedu
erik kirjutas:Margus, hüdraliline ja 100 % toimiv käsipidur on lihtne ja suht odav teha. Kui huvi on teeme eraldi teema modide alla siis saaks teised ka teada.
On huvi.
Postitatud: K Dets 12, 2007 10:26 pm
Postitas Olle
Oleks ka huviline selle lahenduse osas, olen korduvalt erinevaid skeeme nuputanud, kuid samasse ahelasse projekteerides on pidevalt tekkinud ikkagi mingi aga

Postitatud: K Dets 12, 2007 10:27 pm
Postitas rommi
kah vaataks huviga, mul mul mõlemad toyotsid ilma kässarita

Postitatud: K Dets 12, 2007 10:42 pm
Postitas Rax888
Kuna tagumised pidurid on kehvavõitu, siis tunnen ka mina ketaspidurite vastu suurt huvi ja käsipiduri lahenduse kohta, olen üks "suur kõrv"

Postitatud: K Dets 12, 2007 11:32 pm
Postitas MartinG
Sain teemal ikka sabast kinni

Huvi minulgi päris suur, kuna tagumiste trummlite vahetamine ketaste vastu, tundub päris ahvatlev

seda võib poest osta ju
Postitatud: N Dets 13, 2007 12:54 am
Postitas porikärbes
Postitatud: N Dets 13, 2007 8:00 am
Postitas heeringas
Vahet pole kas on ketas või trummel pidurid, tuleb lihtasltüks silinder käsipiduri kangillekülge panna(piduritoru vahele) .Hea oleks peale koormus regulaatorit.Jälgida tuleb, et silinderoleks mahult umbes sama suur kui tagumised piduri silindrid.
Ja töötab nii et jalaga pidurdades surub kolbi õli, käsipidurit kasutades aga surud kolbi käsipiduri hoob.
Halb on see, et kui piburitotu läheb oled ikka ilma käsipiduritta!
Postitatud: N Dets 13, 2007 8:35 am
Postitas erik
Kogemustele tuginedes peab see silinder olema mitte oksüdeerivast materjalist, silindri maht ei ole eriti oluline, kuna väiksema ristlõikega silinder on lihtsalt pikema käiguga, samas kasutatav jõud on väiksem ja nii, kui nii on vaja liigutada kolbe sadulas üsna vähe.
Igasugusesed vene päritolu siduri peasilindrid võiks probleemide vältimiseks juba eos unustada, nad roostetavad, pindade töötlus ei kannata kriitikat ja kui käsipidur fikseerida oma tööasendisse, siis on tõenäoline, et nad hakkavad lekkima. Et asi korralikult toimiks soovitan kasutada ATE või girlingu race spets. käsipiduri silindrit, sama asi mis toodud lingil, seda silindrit müüakse eraldi ka rallyshop`is hinnaks u. 900 kr.
Ühendada on lihtne, peapumbast taha suunduvale magistralile vahele ja ongi kõik. Käsipiduri hoovaks sobib originaal, või mingi muu romula kang (Hõbekollis on VW transporteri kangi süsteem), mida on siis vaja keevituse ja osavate näppudega modida, nii et oleks koht kuhu silinder kinnitada.
Postitatud: N Dets 13, 2007 7:57 pm
Postitas tarmo
Tundub väga huvitav lahendus ja 80sel cruiseril sobiks päris hästi, sest ei ole mina ka pärast 2-3 korda klotside vahetust/reguleerimist jne trumliga töötavaid seisupidureid korralikult pidama saanud. Ainuke küsimus, et okei- (ise)ehitatud metsaauto puhul on suht savi, kuid kas seaduses näpuga järgi ajades tänavalegaalse auto puhul tegelikult sellist modifikatsiooni teha tohiks? Ilmselt vist mitte? Iseasi kes selle ära suudab tuvastada ülevaatusel.
Erik - kus see rallyshop asub?
Postitatud: N Dets 13, 2007 8:38 pm
Postitas landmb
Miks osta kallis spetsiaalne peasilinder kui selleks sobib ideaalselt ka siduri peasilinder.
Postitatud: N Dets 13, 2007 8:41 pm
Postitas reimo
landmb kirjutas:Miks osta kallis spetsiaalne peasilinder kui selleks sobib ideaalselt ka siduri peasilinder.
erik kirjutas: Igasugusesed vene päritolu siduri peasilindrid võiks probleemide vältimiseks juba eos unustada, nad roostetavad, pindade töötlus ei kannata kriitikat ja kui käsipidur fikseerida oma tööasendisse, siis on tõenäoline, et nad hakkavad lekkima.
Erik ju selle üsna hästi põhjendanud...
Ja kui see siduri peasilinder on sama hea, siis on ta suure tõenäosusega ka samas hinnaklassis, mis spets käsipiduri peasilinder
Postitatud: N Dets 13, 2007 9:41 pm
Postitas erik
Seaduse silm, sellel on hea meel, et ülevaatusel auto rullikutel ka tegelikult käsipiduriga pidurdab. Ja pealegi on meie võistlusauto läbinud igasugu ametlikud ekspertiisid ja mõõtmised ning on arvel, kui omavalmistatud auto.
Landmb, ma soovitasin tugevalt kasutada õiget asja, keegi ei keela proovida vale asjaga. Ma ise ka alguses proovisin venelasi ja romula asja, mõtetu.
Mis aga piduritesse puutub, pole vast mõtet seda 1 kilo kokku hoida.
Pood ise:
http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=3
Teine on sparco esindus Tammsaare tänaval, seal kus fiati esindus...
Postitatud: N Dets 13, 2007 10:01 pm
Postitas landmb
[quote="erik"]Seaduse silm, sellel on hea meel, et ülevaatusel auto rullikutel ka tegelikult käsipiduriga pidurdab. Ja pealegi on meie võistlusauto läbinud igasugu ametlikud ekspertiisid ja mõõtmised ning on arvel, kui omavalmistatud auto.
Vot nyyd joudsime oige asjani.
Ehk siis endalgi soov asi saada ametlikuks, kuid siin Louna eestis see natuke problemaatiline.(Ehk räägid privas natuke kuidas ja mida ).
Ja see 1 voi 2 tuhat pole toesti midagi kui selle eest midagi kui saab asja ka seaduslikuks.