1. leht 1-st

Pajero sport 2,5 TD, hammasrihm

Postitatud: E Dets 10, 2007 4:54 pm
Postitas PeTsike
Terv,
Pajero sport 2,5 TD. 2004
Osa tõid mis käsimäärivad, lasen ikka endast targematel ära teha.
Niisiis juhtus lugu, et Teeninduses vahetatud hammasrihm ja muud vidinad laiiali lendasid. Ilma igasuguse auto kiusamiseta. ca 30 000 km, läbi sõitnud ja nüüd rihm maas ja ... .
Ulatasin autovõtmed teenindusele, kes sellega tegeles. Ise vahetasid ( Täis komplektselt, nii kui peaks) originaal jupid ka veel.
Kas on kogemust kui palju kurja selline kenake rihma purunemine 4D56 mootori ära lõhub ?. Klapid kolvid koos? nukk kõver? Just konkreetne mudel huvitab.
Et auto suhteliselt ikkagi uus ja kas on mõtet peale sellist laksu selle masinaga enam jännata.

Re: Pajero sport 2,5 TD, hammasrihm

Postitatud: E Dets 10, 2007 7:09 pm
Postitas Maasturid
PeTsike kirjutas:Terv,
Pajero sport 2,5 TD. 2004
Osa tõid mis käsimäärivad, lasen ikka endast targematel ära teha.
Niisiis juhtus lugu, et Teeninduses vahetatud hammasrihm ja muud vidinad laiiali lendasid. Ilma igasuguse auto kiusamiseta. ca 30 000 km, läbi sõitnud ja nüüd rihm maas ja ... .
Ulatasin autovõtmed teenindusele, kes sellega tegeles. Ise vahetasid ( Täis komplektselt, nii kui peaks) originaal jupid ka veel.
Kas on kogemust kui palju kurja selline kenake rihma purunemine 4D56 mootori ära lõhub ?. Klapid kolvid koos? nukk kõver? Just konkreetne mudel huvitab.
Et auto suhteliselt ikkagi uus ja kas on mõtet peale sellist laksu selle masinaga enam jännata.
Ei juhtu seal hullu midagi.Üleval enamik osi alumiiniumist,seega annavad need järele(purunevad) ja kõveraks ei löö midagi.
Üldjuhul lähevad vahetusse:katkised nookurid,kandurid ja hammasrihmad.
See on aga veidi imelik,et 30 tuh. rihmad katki.Samas on enamikel juhtudel purunenud just tasakaalustusvõlli rihm mis omakorda läheb gaasijaotus rihma vahele ja nii see õnnetus juhtub.

Postitatud: E Dets 10, 2007 8:24 pm
Postitas PeTsike
Asi hakkab huvitavaks muutuma.
Mis häält see mootor ilma tasakaalustus võllita teeb?? Väriseb hullult ?
Ja kas see siis ei peaks vastu pidama sama kaua kui pea rihm?

Postitatud: E Dets 10, 2007 9:40 pm
Postitas Uko
Venelaste foorumis on sellel teemal pikk jutt,osad sõidavad ilma,pidi isegi paremini käima.Mine tea,proovi järgi.

Postitatud: E Dets 10, 2007 9:55 pm
Postitas Maasturid
PeTsike kirjutas:Asi hakkab huvitavaks muutuma.
Mis häält see mootor ilma tasakaalustus võllita teeb?? Väriseb hullult ?
Ja kas see siis ei peaks vastu pidama sama kaua kui pea rihm?
Töötab ka ilma tasakaalustus võllita ja mitte sugugi halvasti.Ei värise hullult.
Praktika näitab,et see lühem tasak.võllide rihm ei pea niikaua vastu kui gaasijaotusrihm.

Postitatud: T Dets 11, 2007 7:44 am
Postitas PeTsike
Nii nii,
Jälle targem-> ei ühtki rihmadega mootorit enam. Pigem siis juba kett :) või elektri ajamiga :twisted:
Olge tänatud tarkuse jagamise eest :)

Postitatud: T Dets 25, 2007 9:49 am
Postitas PeTsike
Nüüd siis auto käes-> she......=(%¤*#¤)
Mootor küll töötab kõbinata. Kuid tunda on võimsuse kaotust (küttekulu on 15 l /100km) eriti just siis kui koorem taga. 1500 km km maha uhanud.
Midagi on valesti.
Ise nuputasin, et äkki peaks laskma silindrite rõhud ära kontrollida. Saaks vist teada, kas klapid ikka peavad.

Suutsin teenindusele, kes rihmad vahetas. Selgeks teha, et 90 000 km on see aeg, mis rihmad vastu peaks pidama. Nüüd aga kahjuks tundub, et see mis taastamiseks tehti ei ole see mis peaks.