1. leht 9-st

Patrulli kohta küsimused

Postitatud: K Nov 17, 2004 12:02 pm
Postitas patrull82
Tere!
Sai ostetud Patrull 82 aasta, pikk, 3,3D, mommi käest.
Tõin ise Tallinnast Tartusse. Seest on suht vaikne, mootor tõõtab väga hästi, kuid hommikuti viskab 1 minuti jooksul sinist suitsu, siis kaob. Uksed alt poolt roostes, ning tagumised tiivaääred.
Küsimused:
1) Kust saab leide informatsiooni patrulli kohta(remondi raamat) soov eesti või vene keeles?
2) Millist mootori, sildade, kasti õli kasutada, kogused? Samuti jahutus.
3) Kas nendel on LSD differ või võib esineda ka tavaline?
4) kütuse filter kapotti all on mingi anduriga ja armatuuris on tuluke mis praegu põleb, poest sain ainult mingi lühem variant ja ilma andurita.
Eile sai ostetud Dunlopid 31x11,5R15 4 tk. Hind 2,2k:) praktiliselt uued. Kuid kahjuks veljed on 6' tolli, äkki keegi soovitab meistri, et lisada paar tolli juurde, soov Tartus?
Praeguseks on kõik.
Tänan vastuste eest

Re: Patrulli kohta küsimused

Postitatud: K Nov 17, 2004 2:27 pm
Postitas Rtuning
patrull82 kirjutas:Tere!
Sai ostetud Patrull 82 aasta, pikk, 3,3D, mommi käest.
Tõin ise Tallinnast Tartusse. Seest on suht vaikne, mootor tõõtab väga hästi, kuid hommikuti viskab 1 minuti jooksul sinist suitsu, siis kaob. Uksed alt poolt roostes, ning tagumised tiivaääred.
Küsimused:
1) Kust saab leide informatsiooni patrulli kohta(remondi raamat) soov eesti või vene keeles?
2) Millist mootori, sildade, kasti õli kasutada, kogused? Samuti jahutus.
3) Kas nendel on LSD differ või võib esineda ka tavaline?
4) kütuse filter kapotti all on mingi anduriga ja armatuuris on tuluke mis praegu põleb, poest sain ainult mingi lühem variant ja ilma andurita.
Eile sai ostetud Dunlopid 31x11,5R15 4 tk. Hind 2,2k:) praktiliselt uued. Kuid kahjuks veljed on 6' tolli, äkki keegi soovitab meistri, et lisada paar tolli juurde, soov Tartus?
Praeguseks on kõik.
Tänan vastuste eest
tere oleneb kus sõidad?
Kui tegeled offroad teemaga siis mõistlik kasutada vene käimakasti õli nii sillas kui kastis, rummudesse pane määret(-40~120`)kumbagisse läheb 1 tuub.
kuid hommikuti viskab 1 minuti jooksul sinist suitsu
Siis ju isegi hästi, et ainult 1min mõni suitseb koguaeg

Re: Patrulli kohta küsimused

Postitatud: K Nov 17, 2004 3:29 pm
Postitas patrull82
...rummudesse pane määret(-40~120`)kumbagisse läheb 1 tuub.

Eeesti keelega nats raske... rummud? nagu aru sain esi sillal kus asuvad pooltelje otsad? Ja määret läheb 1 tuub??? Tuubis umbes 300-400 grammi?
Kahjuks päris offroad teemaga ei tegele....veel. Kuid talvel tuleb ikkagi liikuda päris ekstreem olukordades.

Mind just huvitavad määrdeainete kogused, vähemalt ligikaudsed suurused...

Tänan

Postitatud: K Nov 17, 2004 5:02 pm
Postitas al
Vala Sa muidu mida ja kuhu, aga tagasilda igaks juhuks spets LSD lisandiga sillaõli GL5, ise maadlesin just ja olin valmis ragistavat tagasilda remontima hakata. Õnneks remontis asi, umbes 1000 km õige õliga sõites, ennast ise ära ja lõpetas ragistamise. Kusjuures kontrollitud, differ töötab, nii nagu peab. Igast asendist liikudes on 2 vagu maas.
tavaline GL4 (kastidesse) ja GL5 sildadesse niipalju ka ei maksa, et selle pealt koonerdada. Mahud (autodata järgi)
Esisild 1,5l
Tagasild 2,0
käimakast 2,7
jaotuskast 1,8-1,9 l
mootoriõli 9,0 !!
jahutus 12,9l

Velgesid laiemaks küll vaja ei ole, mul sama mõõt 7"veljede peal ja normaalne. 6" ehk natuke imelik paistab, aga...
Rummud (stupitsa) ongi need pooltelje otsad. Osta kindlasti veekindlat määret, odavamad määrded veekindlusega just ei hiilga. Patrullil peaks olema neid määrdenipleid rohkem, seega esimesel korral 2 tuubi 400 gr. auto peale kohe kindlasti.

Re: Patrulli kohta küsimused

Postitatud: K Nov 17, 2004 6:10 pm
Postitas jr
patrull82 kirjutas:Tere!
Sai ostetud Patrull 82 aasta, pikk, 3,3D, mommi käest.
Tõin ise Tallinnast Tartusse. Seest on suht vaikne, mootor tõõtab väga hästi, kuid hommikuti viskab 1 minuti jooksul sinist suitsu, siis kaob. Uksed alt poolt roostes, ning tagumised tiivaääred.
Küsimused:
1) Kust saab leide informatsiooni patrulli kohta(remondi raamat) soov eesti või vene keeles?
2) Millist mootori, sildade, kasti õli kasutada, kogused? Samuti jahutus.
3) Kas nendel on LSD differ või võib esineda ka tavaline?
4) kütuse filter kapotti all on mingi anduriga ja armatuuris on tuluke mis praegu põleb, poest sain ainult mingi lühem variant ja ilma andurita.
Eile sai ostetud Dunlopid 31x11,5R15 4 tk. Hind 2,2k:) praktiliselt uued. Kuid kahjuks veljed on 6' tolli, äkki keegi soovitab meistri, et lisada paar tolli juurde, soov Tartus?
Praeguseks on kõik.
Tänan vastuste eest
1) Rem. raamatuid praktiliselt pole. Aga konkreetse info korral saan aidata.
2) Panen kogused peast, täpselt ei mäleta. Mootor - 9l; esisild - 2l; tagasild - 2,5l; k.kast - 3l; vahekast - 2,5l. Profülaktika mõttes võid ju tagasilda LSD õlis sisse panna, ei tee halba.
3) On LSD, tavaline ja Meh. lukustuv. LSD ja tavaline versioon olid kõige levinumad. Kuidas kindlaks teha visuallselt on sedasi. Tõsta mõlemad rattad maast lahti ja pööra ühte ratast ringi. Kui teiselt poolt pöörleb ratas samale poole ja kui seda on võimalik kinni hoida ja differ hakkab läbi libisema, siis on LSD. Kui pöörleb teisipidi, siis on tavaline lahtine differ või on LSD kettad lihtsalt kulunud. Markeeringu järgi ei saa ka kindlask teha. Väliselt kõik sarnased. 100% kindel on lahti võtta ja vaadata.
4) Too on vee tuluke. Originaalfiltriga kui sinna vett satun hakkab tuli põlema. B kategooria filtritel jah andur ja juhe puudub, aga ajab asja ära küll.
5) Pakun sulle 5tk originaalvelgi 15" x 7" Hind 700 eeki velg. Kasutatud. Kui on huvi, siis teeme kauppa.

Re: Patrulli kohta küsimused

Postitatud: K Nov 17, 2004 9:04 pm
Postitas al
jr kirjutas: 5) Pakun sulle 5tk originaalvelgi 15" x 7" Hind 700 eeki velg. Kasutatud. Kui on huvi, siis teeme kauppa.
Ei taha jr, Su äri kahjustada ja Sulle liiga teha, aga ostsin 15x7" UUED veljed tiba kallimalt kui Sina pakud. komplektis nii mutrid, keskmine kapsel, värv valge, kroom oleks tiba kallim olnud.

Postitatud: K Nov 17, 2004 10:34 pm
Postitas jr
Küsija suu pihta tavaliselt ei lööda ja ostjal peab alati endal aru peas olema. Lisaks sellele mulle meeldib õudsalt kaubelda. Seega kellel huvi teeb oma pakkumise, kuna veljed on müügiks.

Postitatud: N Nov 25, 2004 3:39 pm
Postitas patrull82
Tere
Veel üks küsimus.
Uuematel patrullidel on taga kaks ust(üks kitsam, teine laiem), kuid mul on üleval lihtsalt klaas ilma raamita, ja all luuk. kas annab teha ümber nagu uuematel(laius, kõrgus sobib????)
Ja kui sobib palju uksed maksavad :?:
Helistasin OÜ Lehtvedru meestele ja küsivad esimeste vedrude taastamise eest 2500-3000 keeku :cry: Leidsin oma firma kuurist mingid lehtvedrud ilusa kaarega, kuid neil on pressiga löödud keskel tsentreerimis süvend ühelt poolt, teiselt punn. kas Patrullil on tsentreeimise jaoks ka midagi taolist või vedrudel auk poldiga :?: See vedruleht peaks kohe parandama kõrgust 8)
Tänan vastuste eest!

Postitatud: N Nov 25, 2004 8:18 pm
Postitas jr
Ukseauku peab mõõtma. Teoorias on küll kere sama, aga mine tea.
Faktos on üks uks vist mingi 8000 eeki...kui ma õieti mäletan.
Lehtvedru on keskelt auguga Patrolil.
Huvitav kas tõesti on nad oma hinda niipalju tõstnud? Mul tegid viimati 4 pakki koos materjalidega (10 lisalehte) ära ja raha küsisid 1300 eeki. Tegu oli UAZ lehtedega.

Postitatud: N Nov 25, 2004 9:35 pm
Postitas Rtuning
Tee kiige pikendused ja asi korras!

Postitatud: R Nov 26, 2004 8:38 am
Postitas patrull82
Rtuning kirjutas:Tee kiige pikendused ja asi korras!
Hommikust
teeks küll kuid vedrud on nii vajunud et kiiged on ees vastu raami praktiliselt :(
jr ütles et lehtvedrudel on auk keskel, siit küss- mis ime seadmetega annab puurida lehtvedru :?:
Aaa tuli meelde kus paigutatakse tagavararatas patrullil, ma ei ole leidnud ei tagavararatast, ei kronsteineid, ei kohta kolmanda rea istmete taga...
Tüütan veel: Mis liimiga jääb külge taga klaasi ja luugi vaheline tihend mis liimitakse klaasi külge, ja kas enne liimimist vaja peene liivapaberiga üle käia tihendi ja klaasi kontakt pind :?:
Ega kellegil ei ole mõnda patrulli pilti (vanemat tüüpi) mis on värvitud mustaks, tahaks peale soolast talvi ülevärvida mustaks 8)
Tänan

Postitatud: R Nov 26, 2004 9:07 am
Postitas ats
Tere

Remondi raamatu kohapealt küsi sellise mehe käest nagu DMITRI tel. 555 82027, 6591820. Sain tema käest oma Bronco II asjaliku venekeelse remondimanuaali.

Broncist

Postitatud: P Nov 28, 2004 1:26 am
Postitas kala
ma helistasin ka sinna lehtvedru firmasse tartus ja nad ütlesid,et iga lisaleht patrolile maksab 500eeku ja muidu kõikide originaalis olevate vedrude koolutamine+alt ära võtmine ja tagasi panemine,selle hind 3000eeku

Postitatud: P Nov 28, 2004 4:03 pm
Postitas kala
mul on ka muidu olemas patroli manuaal,aga see venekeelne!
Kui mingit asja sealt teada tahad siis võin skännida ja saata!

Postitatud: E Nov 29, 2004 4:27 pm
Postitas patrull82
kala kirjutas:mul on ka muidu olemas patroli manuaal,aga see venekeelne!
Kui mingit asja sealt teada tahad siis võin skännida ja saata!
Kui on võimalik, siis tahaks kindlasti gaasijaotuse mehhanismi kohta.
Küsimus: Mul on kaks akut (24 V), eelsüüteküünlad on ka 24 V? Osadel diisel autodel pihustite väljakeeramisel näha eelsüütekülade otsad, siis ei pea neid välja keerama kontrollimiseks. Kas sama patrullil (SD33)?
Kas on lubatud võtta voolu ainult ühelt akult, muusikat ka tahaks kuulata :cry: Või vaja 24V>12 V muunduri???

Suured tänud!