1. leht 5-st
Mehed arutavad Subaru sobivust Landy-le. Hea õlle kõrvale.
Postitatud: R Nov 30, 2007 9:35 pm
Postitas zum
Universaalidest võib ju nt Subaru Outback'i vaadata. Nelivedu on küll pidev, aga selle eest aeglustiga.
zum
Postitatud: L Dets 01, 2007 11:45 am
Postitas Landy
zum kirjutas:Universaalidest võib ju nt Subaru Outback'i vaadata. Nelivedu on küll pidev, aga selle eest aeglustiga.
Subaru teeninduse ja varuosade hinnad ei pruugi mind rõõmustada...

Postitatud: L Dets 01, 2007 10:57 pm
Postitas hulkur
Landy kirjutas:
Subaru teeninduse ja varuosade hinnad ei pruugi mind rõõmustada...

Et siis millel see väide põhineb
andres@juba kolmas subaru igapäevaautoks
Postitatud: L Dets 01, 2007 11:07 pm
Postitas reimo
hulkur kirjutas:Landy kirjutas:
Subaru teeninduse ja varuosade hinnad ei pruugi mind rõõmustada...

Et siis millel see väide põhineb
andres@juba kolmas subaru igapäevaautoks
Pruukisin Mazdat igapäevaautona aastatel 2000-2003 ja siis millalgi kui tuli kindlustuse kulul vahetada ukselukku, öeldi sealt kommentaariks:"Me teame, et Subaru jupid on kallid ja Mazda on veel kallim". Tookord oli küsimus ukse luku südamikus, mis maksis 4500.-
Ilmselt see Subaru kallite osade ja kindlustuse info on laiemalt levinud...
Postitatud: P Dets 02, 2007 12:33 am
Postitas hulkur
reimo kirjutas:
Ilmselt see Subaru kallite osade ja kindlustuse info on laiemalt levinud...
Kallis kindlustus on pooltõde... Mariine enda poolt pakutav QBE kasko on täiesti mõistlik, pole võrreldavgi ühegi teise pakkumistega.
Varuosdest... ukseluku südamikku pole ühelgi kolmest autost vahetanud, tegelikult polegi midagi pmst ühelgi neist vahetanud, kui järele mõelda. Esimese ostsin Mariinest 30k läbisõiduga pruugituna, järgmised kaks uuena. Kõigile teinud vaid korralisi hooldusi. Esimese müüsin 130k juures, teise müüsin 100k läbisõidu juures kuna jäi ootamatu pere juurdekasvu tõttu väikeseks, peale õlide ei vahetanud sel autol midagi. Praegune läheb esmasp. 60k hooldusse ja siiani pole samuti midagi peale õlide vahetamist vajanud, kui välja arvata lubadeta venelase poolt mõlgitud tagauks ja tagatiib, aga see ei puutu antud juhul asjasse.
Seega kui nüüd võrrelda mõne tuttavaga, kes sõidavad VAG grupi 4x4 autodega ja 60k hoolduses vahetatakse esisillas peotäis jubinaid mis ei maksa vähe, siis tundub subaru jumala odav auto pidada.
Siis see diisli jutt, jah subarud on siiani kõik bensukad, kuigi neil pidi nüüd sügisel oma boxer-diisel vist välja tulema. AGA, vaadake kütuste hindu meie tanklates! Hetkel ei veena mind küll keegi ostma algselt kallimat nt. VW 4x4 diislit, teades, et sel peab iga mõnekümne tuhande km järel peoga pappi väljakäima esisilla jubinate eest, on kütuse suhtes kapriisne ja kallis remontida, samas kui subaru kestab.... ja polegi nii janune kui arvatakse...
Postitatud: P Dets 02, 2007 9:10 am
Postitas erik
Hulkur, see 60 Kilo VW grupi auto esisillaremondi eest on ulme, info allikas liialdas u. 10 kordselt. Ma ei eelistaks VW grupi ees subarut, juhul kui power engine pole prioriteet. Ja, kui raha on 150 kilo, siis saab selle eest korraliku VW grupi auto, mitte subaru. Tõsi, et subaru veermik on pmst pommikindel võrreldes VW`ga aga VW b-jupid ei maksa ka suurt midagi ja kasko kindlustuse aasta maksumuse vahe on mingi 2 - 3 kordne kindlasti.
Postitatud: P Dets 02, 2007 9:24 am
Postitas v6sa
Erik, jutt käis vist siiski 60 kkm holdusest, kus pool esisilda kuluvdetailidena välja vahetatakse. Vähemalt mina mõistsin seda nii... Kurb, et VWG pole seda "omadust" oma masiatest välja ravinud. Ja veel kurvem on see, et teised valmistajad on sellest eeskuju võtnud:evil:
Üks tuttav omab toda Škoda Octaviat neliveolisena. Üldiselt kiidab. Aga eks temalgi on remondile üht-teist kulunud... Päris maastur ei ole, aga täitsa muljetavaldav läbivus lumes. Piisav, et esistange lahtises lumes lolli peaga puruks pressida...
Kütusekulule lisavat nelivedu nii liitrit poolteist-kaks.
Postitatud: P Dets 02, 2007 11:54 am
Postitas hulkur
erik kirjutas:Hulkur, see 60 Kilo VW grupi auto esisillaremondi eest on ulme, info allikas liialdas u. 10 kordselt. Ma ei eelistaks VW grupi ees subarut, juhul kui power engine pole prioriteet. Ja, kui raha on 150 kilo, siis saab selle eest korraliku VW grupi auto, mitte subaru. Tõsi, et subaru veermik on pmst pommikindel võrreldes VW`ga aga VW b-jupid ei maksa ka suurt midagi ja kasko kindlustuse aasta maksumuse vahe on mingi 2 - 3 kordne kindlasti.
Pidasin jah silmas 60000 km hooldust, hinda ei tea, aga igal juhul pole see ülemäära odav vahetada ntx minu läbisõidu juures kord aastas esisillas kõiki vidinaid.
Ja kindlustus pole ka kohe kindlasti 2-3 korda kallim. Ma ei usu et mõne teise 450k eek-u maksva auto kasko oleks 6-8k aastas, see oleks siis minu Outback'i kasko jagada 2-3ga.
Aga loomulikult kellele ema ja kellele tütar... Lihtsalt mu point oli selles, et jutt Subaru kallidusest on suures osas linnalegend...
Postitatud: P Dets 02, 2007 2:08 pm
Postitas Paheero
0fftopicu jätkuks:
Lõin huvi pärast sisse 2006 aasta outbacki numbrid, hinnaks panin 350tuhat:
www.e-kindlustus.ee
Kindlustuspakkumised
Arvutasime välja järgnevate seltside kaskokindlustuse hinnad: ERGO, If Eesti, Parex, QBE, Salva, Seesam. Kõige soodsam kaskokindlustus valitud sõidukile maksab 19 215 krooni.
Seejärel uue, 485 tuhat (umbes keskmine hind outbackil)
Kindlustuspakkumised
Arvutasime välja järgnevate seltside kaskokindlustuse hinnad: ERGO, If Eesti, Parex, QBE, Salva, Seesam. Kõige soodsam kaskokindlustus valitud sõidukile maksab 22 850 krooni.
on kallis ikka küll, Pajero (580t uuena 2006) kaskogi oli 17,3t ja nüüd 16,3t

nii et polegi väga legend midagi...
Postitatud: P Dets 02, 2007 2:56 pm
Postitas hulkur
Paheero kirjutas:0fftopicu jätkuks:
Lõin huvi pärast sisse 2006 aasta outbacki numbrid, hinnaks panin 350tuhat:
www.e-kindlustus.ee
Kindlustuspakkumised
Arvutasime välja järgnevate seltside kaskokindlustuse hinnad: ERGO, If Eesti, Parex, QBE, Salva, Seesam. Kõige soodsam kaskokindlustus valitud sõidukile maksab 19 215 krooni.
Seejärel uue, 485 tuhat (umbes keskmine hind outbackil)
Kindlustuspakkumised
Arvutasime välja järgnevate seltside kaskokindlustuse hinnad: ERGO, If Eesti, Parex, QBE, Salva, Seesam. Kõige soodsam kaskokindlustus valitud sõidukile maksab 22 850 krooni.
on kallis ikka küll, Pajero (580t uuena 2006) kaskogi oli 17,3t ja nüüd 16,3t

nii et polegi väga legend midagi...
Veel OT jätkuks...
Esimesel aastal, siis uuena, oli minu OB kasko 15800 eek 5000 omavastutsega ja teisel oli vist 15600 eek ja omavastutus 3000. E-kindlustust pole kunagi kasutanud ei oska kommenteerida.
Postitatud: E Dets 03, 2007 9:05 am
Postitas erik
tai kirjutas:Landy milleks sulle seda peaaegu 4wd vaja on igapäeva liikluses? Ma mõistan et talinas suured augud asfaldis aga ega see siis asja paremaks ei tee. Isiklikult arvan, et võta igapäevasõiduks yks norm 2wd aparaat (mõistlikum hind ja kytusé/remondi kulu kohapealt) ja metsa minekuks pea pardipoega edasi. Praegu sa ostad yhe mingisuguse liana omale majapidamisse, mis ei ole ei kala ega liha. Minu silmis selline suht raiskamine.
Kui autol on 4 ratast all, peavad ka kõik vedada suutma. Nelikveoline sõiduauto ei ole märkimisväärselt kallim pidada, see eest stabiilsus libedal teel ja muretu fiiling metsateedel on ikka väga vajalik. Olles juba aastaid sõitnud nelikveoliste sõiduautodega, tekitab 2WD auto üks tühjalööv ratas küll tunde, wtf... milleks selline. Liana ei kuulu selliste autode hulka millega tahaks iga päev sõita.
Võtame teema kokku, sobivad Subaru või VW grupi sõidukid. Muud on teema algataja finantsülessandelt paras eksootika.
Postitatud: E Dets 03, 2007 10:38 am
Postitas Landy
Vaatme nüüd otsa sekllistel elukatele nagu Saubaru Forester ja Legacy.
Impresa jääb väiksuse tõttu valikust välja.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
kas 2,0 ja 2,5 mootorid on oma kütusekulus väga erinevad. Palju nad üldse neelavad?
P.S. Mis pagana kang se juhi istme kõrval keskkonsoolis on?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: E Dets 03, 2007 10:45 am
Postitas trc
[quote="Landy"P.S. Mis pagana kang se juhi istme kõrval keskkonsoolis on?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html[/quote]
Landy siis ä
Hi/Lo kang muidugi.
Postitatud: E Dets 03, 2007 11:15 am
Postitas Landy
Landy siis ä
Hi/Lo kang muidugi.
Sorry pole eriline sõiduauto, Veel vähem Subaru spets.
Erik, ole hea ja pritsi nüüd teadmisi" Selle auto veoskeemide ja nende ülskendemmehhanismide kohta. Mootorite kohta ka ehk mõni sõna.
Postitatud: E Dets 03, 2007 11:59 am
Postitas erik
Subaru:
Mootoriks siis bokser
Kulu on kahesel u. 1,5 liitrit vähem kui kahepooleselt, loomulikult soovitan viimast. Ehk linnas 10 - 13 sajale maanteel 8 - 9 sajale.
Mootorid kipuvad õli sööma, nii u. 1-2 liitrit per intervall.
Rihmavahetus esinduses u. 7 - 8 kilo. Mujal u. 4 kilo.
Harva esineb elektroonika probleeme, näit. mõni andur kalab, selle diagnoosimine võib käia esindusel üle jõu. Abiks siis visadus esinduse ukse kulutamisel.
Head infi liigub ka arenevas subaruclub.net foorumis.
Forester on impreza põhjal, Legacy on sama outpack`iga.
Mõlema veermik on väga tugev.
B osi müüb peamiselt Japanparts.
Veoskeemidest:
Manuaalkastiga masinatel, no turbo, on pidev 50/50 veojõud, vahekstis on pmst. LSD differ + aeglusti.
Turbo mudelitel, pole aeglustit aga on tagasillas LSD`ga sarnane visko lukk.
Automaadiga pillidel on keskdifris hüdromuhv, pmst haldex ja veojõud 60 / 40.
Manuaalkastiga subarule on vaja, vaid väga häid talverahve, ilma milleta on libedal selle autoga pööramine väga vaevaline tegevus, põhjuseks LSD tüüpi differ vahekastis.