1. leht 3-st
Mehaanika põhitõdede test
Postitatud: P Dets 09, 2007 9:25 pm
Postitas H.K
Neti avarustest leidub ka selliseid huvitavaid teste.
http://www.forddoctorsdts.com/quizzes/M ... titude.php

Postitatud: E Dets 10, 2007 12:19 am
Postitas Raitz
86%

aga ilmselt võib midagi ka pisut puuduliku keele ja terminite tundmise arvele kirjutada
Postitatud: E Dets 10, 2007 3:35 pm
Postitas matis
460 punkti ehk 92%
Postitatud: E Dets 10, 2007 4:11 pm
Postitas Beast
450 punkti 90%
Postitatud: E Dets 10, 2007 5:47 pm
Postitas Olle
48 vastus on küll natuke kaheldav..... Õige vastuse puhul oleks , et vabalt hingaval mootoril õhk läheb sisselaske takti ajal silindrisse õhurõhu tulemusena (athmospheric pressure putting it in)
Mittetöötava mootori korral või kui käsitsi ringi ajada, siis oleks see vastus korrektne. Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna?

Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
Mnjah... teisalt kui laskuda üldisemasse filosoofiasse, siis tõesti.. põlemise järgsest ja kolvipoolsest tekitatud vaakumist tulenev tühimik täidetakse õhuga just õhurõhu ajendil.. ... absoluutses vaakumis võid ju kolviga vehkida kuhu tahad, ei mingit vaakumit, kuna ei ole õhurõhku mille suhtes vaakumit tekitada

Postitatud: E Dets 10, 2007 5:52 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Virtuaalne mängunurk vol 2 ?
Olle - arvutimängudes ikka bug'e esineb

Postitatud: E Dets 10, 2007 11:10 pm
Postitas rommi
Olle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna?

Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punni

Olle postitus muidugi ei lasknud ühte küsimust kindlasti valesti vastata, lisaks pole plokkide hingeelu mulle kunagi päris hästi istunud...
aga teoretiseeriks seda mootori hingamise teemat: kui võtta automootor ja seda ilma töötaktita 2000Rpm ringi ajada, siis taolist imemist ei toimu kui on seda töötava mootoriga. Lisaks veel on õhu liikumine sisepõlemismootoril veelgi suurem, kui mootor töötab koormuse all...
Minu arusaamise järgi liigub õhk silindrisse tänu peale plahvatust tekkivat vaakumit. Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse ja õhk liigubki silindrisse atmosfääri erinevuste tõttu. Kolvi tekitatav hõrendus pole seal väga tõsiseltvõetav, tolmuimeja on selles suhtes märksa paremini disainitud.
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Võibkaolla, et ma ajan praegu totaalset paska aga no eks olegi tore teada, kuidas need asjad käivad tegelikult.
Postitatud: E Dets 10, 2007 11:11 pm
Postitas K.Kotkas
häbiväärne lugu, esimene kord kukkusin läbi. teine kord 420, e 84%.
trikk on aga selles, et tuleb ELU TÄHELEPANELIKULT lugeda, mida seal kirjas on. Mul esimesel korral konkreetselt tähelepanematusest läks mingi kogus küsimusi valesti. Teine kord vastasin vähe korralikumalt.
head näited tähelepanu kohta on see planetaar ülekanne ja siis see mootori atmosfääriline asi.
Viimane on elementaarne, kui lugeda inglise keelt, nimelt tekkib silindrisse hõrendus, ning atmosfääri rõhk kompenseerib selle... esimene kord panin ma seal kindlalt, et imetakse sisse.
Postitatud: T Dets 11, 2007 1:33 pm
Postitas Päkapikk
Keskmise eestlasena 88% ja 440 punkti.
Postitatud: T Dets 11, 2007 2:14 pm
Postitas jr
rommi kirjutas:Olle kirjutas:
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Õhuvoolu kiirus on sama, õhu kogus on erinev koos etteantava kütuse kogusega. Sa ju üritad säilitada 2000RPM ja tallad pedalit rohkem (siiber on lihtsalt rohkem lahti). Vanadel pritsungitel näiteks MAF kui selline üldse puudus ning õhuvoolu kiirus oli konstantsena tabelitesse sisse kirjutatud vastavalt TPS asendile ja pööretele. Toimis küll. Üks selline näide on esimesed LT1 mootorid.
Postitatud: T Dets 11, 2007 3:07 pm
Postitas totu
88% ja hõrendusega ka puusse. Kui järgi mõelda, surub tõepoolest õhurõhk silindri täis (põlemiskambri hõrendus on õhurõhu suhtes ja toimib see kõigil pööretel).
Postitatud: T Dets 11, 2007 4:26 pm
Postitas Päkapikk
rommi kirjutas:Olle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna?

Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punni

Olle postitus muidugi ei lasknud ühte küsimust kindlasti valesti vastata, lisaks pole plokkide hingeelu mulle kunagi päris hästi istunud...
aga teoretiseeriks seda mootori hingamise teemat: kui võtta automootor ja seda ilma töötaktita 2000Rpm ringi ajada, siis taolist imemist ei toimu kui on seda töötava mootoriga. Lisaks veel on õhu liikumine sisepõlemismootoril veelgi suurem, kui mootor töötab koormuse all...
Minu arusaamise järgi liigub õhk silindrisse tänu peale plahvatust tekkivat vaakumit. Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse ja õhk liigubki silindrisse atmosfääri erinevuste tõttu. Kolvi tekitatav hõrendus pole seal väga tõsiseltvõetav, tolmuimeja on selles suhtes märksa paremini disainitud.
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Võibkaolla, et ma ajan praegu totaalset paska aga no eks olegi tore teada, kuidas need asjad käivad tegelikult.
Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
Postitatud: T Dets 11, 2007 4:33 pm
Postitas rommi
Päkapikk kirjutas:Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
äkki põhjendad?

Postitatud: T Dets 11, 2007 6:43 pm
Postitas Paul
rommi kirjutas:Päkapikk kirjutas:Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
äkki põhjendad?

Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakka

aga soovitan natuke neljataktilise mootori tööetapid üle vaadata
Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse
Need kaks toimuvad ju erinevatel taktidel
PS: ise nii kõrgele skoorile ei küündinud, kõigest 88%, kah valdavalt liigsest enesekindlusest ja küsimusi mitte liigse hoolsusega lugedes

Postitatud: K Dets 12, 2007 10:15 am
Postitas rommi
Paul kirjutas: Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakka

aga soovitan natuke neljataktilise mootori tööetapid üle vaadata
Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse
Need kaks toimuvad ju erinevatel taktidel
PS: ise nii kõrgele skoorile ei küündinud, kõigest 88%, kah valdavalt liigsest enesekindlusest ja küsimusi mitte liigse hoolsusega lugedes

nojah... nelifakingstroke. Ajasingi totaalset paska... piinlik
