1. leht 1-st

85-89.a Kuidas käib Patroli tagarattalaagr määrimis süsteem?

Postitatud: N Dets 06, 2007 1:48 pm
Postitas Kondimurdja
Selline probleem siis:
Maanteel sõites jooksis parem poolne tagaratta laager kokku. :( Võtsin taga poolassi siis lahti ja vaatan, et laager täiesti kuiv. Siis võtsin vasakpoolse poolassi lahti ja vaatasin, et sealne laager oli täiesti õline.

Küsimus siis selline. Mis süsteemil tagaratta laagrit saavad määret. Kas sillaõli määrib neid laagreid või kuidas on seal määrimis süsteem? :roll:

Postitatud: N Dets 06, 2007 4:39 pm
Postitas jr
Jah, difris olev õli peab neid määrima. Valgub sealt sukkadesse. Seega on oluline, et seal norm sees oleks.

Tervitus

Postitatud: N Dets 06, 2007 4:45 pm
Postitas Datsun
Mis mark sillaga tegu on ja aasta? Mul on 84a sild ja H223B ja sellel on enne rattalaagrit kummist tihend ja rattalaager on seega määritav ainult määrdega ja võib öelda, et mittemääritav.

Re: Tervitus

Postitatud: N Dets 06, 2007 4:52 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Datsun kirjutas:Mis mark sillaga tegu on ja aasta? Mul on 84a sild ja H223B ja sellel on enne rattalaagrit kummist tihend ja rattalaager on seega määritav ainult määrdega ja võib öelda, et mittemääritav.

Nii ta on jahˇ(see on C200 silla otsa läbilõige) H233B sillal on see samamoodi - kahjuks mul tolle silla manualis pildi kvaliteet räbal
Pilt

Postitatud: R Dets 07, 2007 1:49 am
Postitas Kondimurdja
kahjuks ei oska täpselt öelda, mis aasta sillaga on tegu. Auto on 85.a ja enne oli mul paksem ja jämedam sild all vist siis selle originaal aga nüüd on selline peenem vist natuke uuem tõesti ei oska öelda :roll:

Datsun, kas sa mõtled seda kummi tihendit, mis on seal silla ava juures, kust lükad poolassi läbi :?:

Siis see veel, et sinna käib ju lahtine laager, määre ei püsi seal eriti kaua.
Nii et kuidas siis on :?: :?:

Postitatud: R Dets 07, 2007 9:45 am
Postitas MahviaDeTyrk
No ennem siis oligi sul H233B ja nüüd oled alla pannud C200 - vaheta kiiremas korras ringi - Datsun siin alles sai ühest peenikesest tagasillast jagu (suht väikese rehviga ja süütus olukorras - aga pilt jube)

Jah seal on kummist tihend mis hoiab õli silla sees

Postitatud: R Dets 07, 2007 11:55 am
Postitas Kondimurdja
Aga ikkagi lahtisel laagril ei taha ju määre püsida või topin ma seda niiiii palju kui saab :roll:

Tervus

Postitatud: R Dets 07, 2007 3:44 pm
Postitas Datsun
äkki on sul laagri semmer puru ja sealt jalgalasnud. vaheta see suur sild tagasi, sest see väike ei kesta treilavedu tegi ta vigaseks ja mudas läks viimane ots ära aga kuna Patrull on nii hea pill siis koju veab alati:P

Postitatud: R Dets 07, 2007 4:44 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Pilt

Ütleb manual

Postitatud: R Dets 07, 2007 10:02 pm
Postitas Kondimurdja
Vahepeale kõrvaline küsimus.....
Datsun kirjutas:äkki on sul laagri semmer puru ja sealt jalgalasnud. vaheta see suur sild tagasi, sest see väike ei kesta treilavedu tegi ta vigaseks ja mudas läks viimane ots ära aga kuna Patrull on nii hea pill siis koju veab alati:P
Kuidas treilavedu teeb ta vigaseks ja õigemini mille :?

Postitatud: P Dets 09, 2007 12:55 pm
Postitas isakene
Kondimurdja kirjutas:Vahepeale kõrvaline küsimus.....
Kuidas treilavedu teeb ta vigaseks ja õigemini mille :?
C200 on tagasilla jaoks nõrk. Koormuse all laguneb igast otsast, olen nii katkiseid poolasse, satelliite kui ka taldrikuid-käbisid näinud. H233 on pommikindel, oma kümneaastase patroli jupimüüja staazi juures olen ühtainukest katkist poolassi näinud, seegi purunes sellepärast, et mingil teadmata põhjusel üritati laagri mutrit kinni keevitada :roll: ja katkine differ on tõeline haruldus. Suurte sildade põhikäive tuleb nende meeste arvelt, kes on C200 lappimisest tüdinud :twisted: