1. leht 2-st

Cherokee 4.0 limited -98

Postitatud: K Dets 05, 2007 2:02 pm
Postitas sabaka
Tere,

olen nüüdsest ka cherokee omanik. hetkel veel pikemaid otsi sõitnud ei ole. auto seisab platsi peal ja ootab diagnosti aega. Tehnilise kontrolli käigus Silberautos vaadati masin põhja alt läbi, logistati jne. mingeid vigu ei leitud, ja kuskilt ei leki (va. tagumise diffri korgi juurest väga vähe). käigukast vahetab ka normaalselt.

Paar muret ikka ka, need peaks küll diagnostikas välja tulema kuid siiski...

1.Mootori pöörded tühikäigul kõiguvad, kõrvaga kuulda ei ole kuid tahhokaseier vahest liigutab ennast (nt. siis kui vent käima läheb)
2. Kui ajada mootor pöördesse ja järsku jalg pedaalilt ära võtta, siis võib vahest välja surra.
3. kesklukk paneb uksed kinni, kuid vahest ei ava (siis kui mootor ei tööta)

Kas kõik need kolm muret võivad olla tingitud sellest, et aku on läbi? Siiani olen olnud sunnitud autot paar korda ka täku abil käivitama..

Postitatud: K Dets 05, 2007 2:20 pm
Postitas zum
1. See on normaalne, voolutarbimine ju suureneb. Mootori töötades tuleb vool genekalt.
2. Jääb targemate kommenteerida... (Mul korra juhtus suvel ka, liigitasin selle enam-vähem normaalse juhuste kokkulangemise alla. Rohkem pole ette tulnud...)
3. Ilmselt tahab kesklukundus puhastamist. Kui mootor töötab, on pinge veidi suurem, vool tugevam, jõuab liigutada lukku/lahti paremini.

Aku võib sul muidugi ka õhtal olla, lase testida.

Edu,
zum

Postitatud: K Dets 05, 2007 4:16 pm
Postitas yanekk
Enda 5,2 grandil pea sarnased vead olnud,mõned senini alles.Kesklukku jamast päästis uus korralik signa,vanast jäid ainult mootorid.Tühikäik nikerdas enam vähem sarnaselt.Praeguseks tühikäik normaalne,kuid nüüd unustab peale aku eemaldamist pooleks päevaks tühikäigu ültse ära.Kuna täna oli autoga suht palju sebimist sai küsitud ka tühikäigu kohta.Ajus pidavat olema väike kivike kuhu on salvestatud tühikäigu andmed.Enda masin oli paar kuud platsil täkuga käivitada,ilmselt kivi küpse.Eraldi kivi vahetuse mõtekuses kahtlesid kõik.

Postitatud: K Dets 05, 2007 5:05 pm
Postitas jr
Tühikäigu mootorit olete puhastanud?

Hästi ei usu, et aju küpse. Siis ei töötaks masin hoopiski ja loobiks igast segast.

Postitatud: K Dets 05, 2007 5:12 pm
Postitas yanekk
Mitte aju ise aga pisike"kivike"on arvatavasti otsa saamas.Peale tühikäigu mootori näppimist muutus tühikäik normaalseks küll.Lihtsalt peale aku lahti olekut ei ole mingi aeg tühikäiku,sureb lihtsalt välja.Mõned tunnid sõitu ja kõik on jälle normis

Postitatud: K Dets 05, 2007 5:15 pm
Postitas sabaka
jr kirjutas:Tühikäigu mootorit olete puhastanud?

Hästi ei usu, et aju küpse. Siis ei töötaks masin hoopiski ja loobiks igast segast.

ma lasen tühikäigu mootori ära puhastada kui diagnosti aeg on. On veel midagi mida võiks lasta kontrollida? Iseenesest mootor töötab ok, ainult et täkku tahab saada käivitamiseks. (mul on tegelt kunagi olnud sama jama, et masin sureb välja...siis oli probleem nõrgas akus ja selles, et geneka harjad olid kulunud...auto oli bmw)

aku vahetan uue vastu, on mingeid soovitusi? ja kas aku vahetamise ajal peab kiiresti tegutsema? aju lolliks ei lähe kui pikemat aega voolu üldse taga ei ole?

Postitatud: K Dets 05, 2007 5:18 pm
Postitas jr
Eraldi kivi ei tohiks olla tühikäigu kontrollimiseks. See ikka kõik ühe kivi peal, kogu auto hingeelu.

EDIT: Peale ajule reseti tegemist, ehk aku juhtmete äraolekut laske autol 10-15min kohapeal käia nii et gaasi ei näpi. See on see aeg, kus aju salvestab esimesed parameetrid ja paneb paikka ka tühikäigu. Kui kohe sõitma hakata või pedalit tallama, võivad ajusse salvestuda valed parameetrid ja siis hakkabki tühikäik kõikuma üles-alla, välja surema või muid imelike asju tegema.

Postitatud: K Dets 05, 2007 7:53 pm
Postitas Kodanik2
Olen kogenud, et aku laetus on ka oluline näitaja. Tühi aku ja täkkust käima ei meeldi neile eriti. Parem uus aku või vana aku korralikult laadida - aku juhe maas ja ikka mitmed tunnid. siis juhe peale ja lasta rahulikult käia.

Postitatud: N Dets 06, 2007 8:08 am
Postitas sabaka
Kodanik2 kirjutas:Olen kogenud, et aku laetus on ka oluline näitaja. Tühi aku ja täkkust käima ei meeldi neile eriti. Parem uus aku või vana aku korralikult laadida - aku juhe maas ja ikka mitmed tunnid. siis juhe peale ja lasta rahulikult käia.
ma ei hakka seda vana akut laadimagi, näeb ikka väga kole ja vana välja, see ju selline lahtine (dest. veega ja korkidega). Panen mingi käredama diisli aku peale...see peaks ju piisav olema???...mingi 70ah?

Postitatud: N Dets 06, 2007 11:21 am
Postitas sabaka
Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????

Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.

Postitatud: N Dets 06, 2007 11:31 am
Postitas v6rrimees
sabaka kirjutas:Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????

Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.
´

Panid kangi lukustatud keskdiffri asendisse. Tagasi taga veo peale lülitades tuleb liikumise pealt käigukang lükata korra neutraali peale ja siis tagasi d peale. Kui vahekasti lukk ei tule maha siis proovi natuke tagurdada ja asi vask.

Kui ostad maasturit, siis tee ikka ennem proovisõidule minemist endale selgeks põhi- tõed...

Postitatud: N Dets 06, 2007 11:55 am
Postitas rommi
sabaka kirjutas:Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????
Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.
no lülitatava nelikveoga maasturitel ongi nii. Outlanderil on sarnane nelikvedu mitsu evoga... ehk siis sõiduauto neliveoskeem. Keskel on mingi läbilibisev huinamuina mis siis elektrooniliselt jagab seda jõudu rataste vahel. Lülitatava skeemi puhul on vedu jäigalt mõlemal sillal (seetõttu hakkabki pooma) Asfaldil 4vedu vaja pole ja pehmel maastikul on jäik ülekanne parem variant.
Muidugi, cherodest ma ei tea palju ja kuuldavasti on neil ka keskdiffer olemas, mis lubab asfaltil pidevat 4vedu kasutada. Kuigi selle süsteemi eeliseid siiski ei oska ma kommenteerida.

Postitatud: N Dets 06, 2007 12:36 pm
Postitas urmas
Kui rehvidel juba väike mõõduvahe on poob kinni ja ei lülita nelivdu välja niisama lihtsalt. Pead ühe poole rattad libeda peale saama, rooli keerutma jne...
Keerab persse ka mõne silla või kasti loomulikult.
Kontrolli mõõdud rõhud üle.

P.S. Asfaldil ainult tagavedu või rohelin full-time.
Kaelani mudas ainult aeglustiga.

Postitatud: N Dets 06, 2007 12:39 pm
Postitas sabaka
v6rrimees kirjutas:
sabaka kirjutas:Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????

Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.
´

Panid kangi lukustatud keskdiffri asendisse. Tagasi taga veo peale lülitades tuleb liikumise pealt käigukang lükata korra neutraali peale ja siis tagasi d peale. Kui vahekasti lukk ei tule maha siis proovi natuke tagurdada ja asi vask.

Kui ostad maasturit, siis tee ikka ennem proovisõidule minemist endale selgeks põhi- tõed...
no tagurdades tuli maha jah.
PS! Maasturi ostsin, kuna sain väga soodsa pakkumise. Nüüd siis õpingi tema käsitlemist tundma.

Postitatud: N Dets 06, 2007 2:24 pm
Postitas sabaka
viljandi offroad mehed käisid vaatasid üle masina....kõik toimib nagu vaja, ainult et pean laskma hoovastiku üle vaadata, diff. lukkk ei taha maha tulla kohe,peab päris pikalt tagurpidi laskma, muidu on kõik ok.