lahtine käigukast, Terrano `89, 2,4b
Postitatud: T Dets 04, 2007 11:19 pm
kuna hing ei anna rahu, siis ehk siin keegi oskab selguse jõuda.
olukord järgmine: sidurivahetus toimus august 2007.
peale seda korralikult metsas käidud.
3 ndlat tagasi hakkas kast tagumist käiku välja pilduma. käisin töökojas, selgus et kinnitustala oli kõrvalistuja poolt lahti ja kast seisis ühelt poolt torsoonivarda najal. pandi uued mutrid. edaspidi liikudes ei olnud tunda, et miskit oleks valesti. sõita sai ca 50km, siis kolin, nööriotsas remonti.
Selgus: kasti sees enamik laagreid puruks ning laagripesad välja veninud ja isegi laagrite välimised hülsid pragulised ja katki (st kasutamiskõlbmatuks muutunud kast).
siit minu küsimus, kas lahtine kinnitus või kasti sattunud liiv näiteks võis põhjustada kasti kiirema purunemise (õli oli kastis ja leket ei olnud). sest väikesest kolksust täieliku lagunemiseni siis ca 50km.
töökojas väideti, et käigukasti viltu/poollahtine allolek ei mõjuta detaile nii, et see oleks tekitanud kasti laagrite purunemise.
olukord järgmine: sidurivahetus toimus august 2007.
peale seda korralikult metsas käidud.
3 ndlat tagasi hakkas kast tagumist käiku välja pilduma. käisin töökojas, selgus et kinnitustala oli kõrvalistuja poolt lahti ja kast seisis ühelt poolt torsoonivarda najal. pandi uued mutrid. edaspidi liikudes ei olnud tunda, et miskit oleks valesti. sõita sai ca 50km, siis kolin, nööriotsas remonti.
Selgus: kasti sees enamik laagreid puruks ning laagripesad välja veninud ja isegi laagrite välimised hülsid pragulised ja katki (st kasutamiskõlbmatuks muutunud kast).
siit minu küsimus, kas lahtine kinnitus või kasti sattunud liiv näiteks võis põhjustada kasti kiirema purunemise (õli oli kastis ja leket ei olnud). sest väikesest kolksust täieliku lagunemiseni siis ca 50km.
töökojas väideti, et käigukasti viltu/poollahtine allolek ei mõjuta detaile nii, et see oleks tekitanud kasti laagrite purunemise.