1. leht 2-st
Osta.ee oksjonil on Zil-i või Gaz 66 vints
Postitatud: R Nov 30, 2007 9:47 pm
Postitas ardi
Postitatud: E Dets 03, 2007 10:21 pm
Postitas FlammablE
Kummalt poolt sellistele kardaan sisse jookseb? Kas keegi oskab tuua mingeid andmeid ülekande ja muude ehituslike iseärasuste kohta? Palju sellise eluka kaal võiks umbkaudu olla?
Postitatud: T Dets 04, 2007 10:15 am
Postitas Otokas
Kardaan jookseb sisse paremalt alt, kuid arvan, et pole mingi probleem keerata vints teistpidi ning panna kardaan jooksma sisse vasakult ülevalt (plaanin seda teha oma GAZ 66 tagumise vintsiga). See oksjon on ostas millegipärast tühistatud, kuid kuldse börsi tegelased ikka müüvad neid ca 10 000 krooniga.
Postitatud: T Dets 04, 2007 10:37 am
Postitas Antu
Otokas kirjutas:Kardaan jookseb sisse paremalt alt, kuid arvan, et pole mingi probleem keerata vints teistpidi ning panna kardaan jooksma sisse vasakult ülevalt (plaanin seda teha oma GAZ 66 tagumise vintsiga). See oksjon on ostas millegipärast tühistatud, kuid kuldse börsi tegelased ikka müüvad neid ca 10 000 krooniga.
Nii lihtne see ikkagi ei ole - sell juhul jääks karter ülesse (kuidas õlitus toimib pole kindel) ja vabakäigu pidur alla (ei pruugi olla probleem).
Pildi järgi otsustades peaks olema vist ZIL 157 vints.
Postitatud: T Dets 04, 2007 12:51 pm
Postitas Otokas
Vaadates seda möginat, mis mul on GAZ 66-l ette minevas vintsis, ei tekkinud mul küll tunnet, et õlitus võiks probleem olla, kui see asi tagurpidi panna, sest õliks on seda asja ikka palju nimetada. Seal sees oli puhas tavott ehk uuemas keeles määre ning tundus, et kui korpus määret kõvasti täis lüüa, siis see asi ka peaks toimima igast asendist. Nüüd ma siis ei teagi. Äkki peabki õli olema ning vints õiget pidi. Väikestel mehaanilistel, mida olen lähemalt vaadanud, pole küll õli olnud.
Postitatud: T Dets 04, 2007 1:28 pm
Postitas Antu
Mina panin sinna TADi. Samas ei mäleta, mis seal tegelikult olema peaks. Kuna aga tegemist on ülekannetega, siis peaks midagi vedelamat kui "määre" olema. See siis minu isiklik arvamus.
Juba OT.
Postitatud: T Dets 04, 2007 2:12 pm
Postitas Otokas
On jah OT, kuid lõpetame siis ära. Otsisin Manuaalist ja sain, et õli peaks olema TCP-14 või MT-16P (eesti tähed). Eks tuleb siis läbi pesta ning uus õli ette sisse panna. Arvestades, et tagumist vintsi kasutan kindlasti vähe, virutan selle ikkagi määret täis, kui just ei selgu, et asja saab nii õli täis panna, et ülekanne kuivale ei jää.
Postitatud: T Dets 04, 2007 3:31 pm
Postitas Antu
Kuna teema nüüd liigutatud, siis kas tagumise vintsi väljavõtte võtad vahekastist?
Postitatud: T Dets 04, 2007 4:17 pm
Postitas FlammablE
Võin selle vintsi kohta nii palju ütelda, et omanik olla sellele ise kasutust leidnud ja seega müügiks ei lähe.
Kas mõnel arvestataval nõukogude aegsel mehh vintsil tuleb kardaan ka juhi poolt originaalis sisse?
Postitatud: T Dets 04, 2007 5:15 pm
Postitas uputaja
Meh vintsi ülekandes tuleb kindlasti kasutada vedelamapoolset 50w80 transmissiooni õli .
To Otokas : Ära oma tagumist vintsi küll mingit "määret" täis pane .
Tee lihtsalt tagumisel vintsil korralik remont st pane topelt simmerid ja uued laagrid ning kvaliteetne õli.
Vintsi võid ju silmini mahla täis kallata.
To Flammable : Bellarussi vintsil tuleb kardaan vasakult sisse .
Parandage mińd kui ma eksisin .
Postitatud: T Dets 04, 2007 6:34 pm
Postitas R969
uputaja kirjutas:: Bellarussi vintsil tuleb kardaan vasakult sisse .
Milline on Belarusi vints?Senini olen näinud ainult Urali ja Zil 131 vintsi.
Paigaldamine toimub sel moel et vints keeratakse ümber ja kardaan
jääb üles vasakule.Väljavõte on Gaz 66 oma ja vahele läheb 12 mm
plaadist tehtud vaheplaat.
Kui on olemas Belarusile oma vints,siis tahaks asjast rohkem teada.
Postitatud: T Dets 04, 2007 6:40 pm
Postitas uputaja
selle pärast ma kirjutasingi oma jutu lõppu , et PARANDAGE min kui ma eksisin .
Tänud R969-le , et selgitasid russi teemat .Järgmine kord olen targem ja väldin eksitusi.
Peace Andres
Postitatud: T Dets 04, 2007 7:53 pm
Postitas Muska71
Kui kellelgi huvi siis gaz 66 vints olemas.Asub keila lähedal
Postitatud: K Dets 05, 2007 12:55 pm
Postitas Otokas
To Antu:
Mul on esimese vintsi väljavõte käigukastist ette ning suvel sain Leivategija käest ostetud vahekasti 2000 krooniga ning seal küljes on väljavõte taha (rebella soovis selle väljavõtte eest 25000-27000 krooni). Plaan on vahekastist tuleva väljavõtte külge aretada kusagil enne tagasilda paigutatav vints., mille tross jookseks siis kuskilt haakekonksu kõrvalt välja.
Üle on hetkel väljavõte, mis suundub käigukastist taha poole. Selle ma võiksin mingi väikese raha eest kellelegi ära anda, kui keegi näiteks soovib mingit keskvintsiga asja aretada või hüdropompa käiata.
Minu auto on endine lennujaama tsistern " RAMP 6".
Belarusil vintsi ei ole ning 66 ja Zili vintsid on enamikel ees.
Postitatud: K Dets 05, 2007 1:04 pm
Postitas Antu
Mul arvatavasti siis samasugune vahekasti väljavõte. Seal otsas istub aga hüdropump, mis toidab kabiini ja kasti vahelist tõstukit.
Väljavõtte sain kunagi 250.- EEK eest Tartust, Seal ei teatud millega tegemist oli.
